tasior1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam Cyrkiel widze że masz taki sam problem jak ja z moja lalka,mam podobne objawy rano odpalam jest ok przejade kilkanasci KM na pełnym ogniu czyli standardowo i po tym jak zwolnie np.stane na swiatłach ruszam i autko wskakuje w tryb awaryjny,zapala się kontrolka świec żarowych muszę postawić autko ostygnie i jest oki ale po chwili jazdy jest ten sam problem.Byłem w ASO powiedzieli tyrbina do wymiany() a najlepiej wszystko koszt ok 7 klocków.Uśmiechnołem się i tyle wyjołem turbine zawiozłem do MOTO REMO Iława swierdzili że jest oki i już po tym zgłupiałem proszę o pomoc bo zaczynają mie TOYOTY Yaris wyprzedzać a to już nie jest ok.
Cyrkiel Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 Hey! U mnie ten problem to już przeszłość na szczęście:grin: Dałem samochód do speca od diesli i za 300zł opanował temat. Pierwsza jego diagnoza jaka była to turbo do czyszczenia na bank ale widziałem, że powymieniał mi też wężyki od podciśnienia między innymi ten co idzie do gruchy od turbiny. Ale ja miałem trochę inaczej bo mi tracił moc po wcisnięciu pedał do dechy przez 5s ALE mi nie zapalała się żadna kontrolka:facepalm:
tasior1 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Widzisz ja mam gałe na maxa już mie to troszke irytuje bo widze że bede musiał sie zabrać za zbieranie kasiorki na nowe turbo ale zrobie to jeszcze jak u ciebie może cosik sie zmieni.Dzieki za podp...
wirus55 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam, Jestem nowym użytkownikiem forum i nie mogę zakładać nowych wątków więc postanowiłem się podpiąć pod najbardziej pasujący temat. Posiadam AUDI A4 B5 FL z 2000r z silnikiem 1,9 TDI 115 KM AJM. Problem polega na tym że silnik ma problem z dynamiką. Odpala bez problemu czy ciepły czy zimny. Po uruchomieniu silnika czuć wyraźnie że nie chce wkręcać się na obroty zbyt żwawo. Posiada wyraźną turbo dziurę i nie przyspiesza w dolnym zakresie obrotów. Zaczyna ciągnąć dopiero od ok 2500 obr/min. Prędkość maks to 185 km/h. Samochód nie kopci...Dodam że turbina jest po wymianie na zregenerowaną. Wymieniłem przepływomierz na nowy, oryginalny BOSCH. Ostatnio znajomy kupił Audi z tym samym silnikiem i przejechałm się jego samochodem i różnica w jeździe jest kolosalna. W niskich zakresach obrotów tamten ciągnie odrazu a mój tak jak pisąłem od ok 2500 obr. Jak myślicie jaka może być przyczyna takiego zachowania? PROSZĘ o Pomoc!
Biszczan Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Bez zrobienia logów nie ma co gdybać. Najlepiej podjedź na spota, chłopcy Ci pomogą: Mazowieckie żeby jakiś pierwszy, lepszy mechanik w serwisie Cię nie skasował za jakąś pierdołę
wirus55 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Dzięki serdeczne za odpowiedź! Może znajdzie się ktoś w Wawie kto mógłby zrobić logi mojego auta? ;>
lukas551 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Koledzy mam problem.Wczoraj ledwo dojechalem do wladyslawowa (600km) Mam taki problem...Po odpaleniu silnika jedzie elegancko az do momentu gdy przekrocze 120km/h pozniej automatycznie auto traci moc tak jak by turbo odlaczalo i od tego momentu juz od najnizszych obrotów nie ma mocy:kwasny: Po ponownym odpaleniu silnika jest ok (ale zaznaczam do momentu az nie prekrocze 120km/h) Dzwonilem do znajomego to mowi ze sa w turbo dwa jakies zaworki ktory jeden mogl zaciac sie a drugi moze byc do wymiana.Poradzcie cos.Ma ktos vaga w okolicach wladyslawowa?? ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 07:44 ---------- ????????????????????????????
CreaTiveoO Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Koledzy mam problem.Wczoraj ledwo dojechalem do wladyslawowa (600km) Mam taki problem...Po odpaleniu silnika jedzie elegancko az do momentu gdy przekrocze 120km/h pozniej automatycznie auto traci moc tak jak by turbo odlaczalo i od tego momentu juz od najnizszych obrotów nie ma mocy:kwasny: Po ponownym odpaleniu silnika jest ok (ale zaznaczam do momentu az nie prekrocze 120km/h) Dzwonilem do znajomego to mowi ze sa w turbo dwa jakies zaworki ktory jeden mogl zaciac sie a drugi moze byc do wymiana.Poradzcie cos.Ma ktos vaga w okolicach wladyslawowa??---------- Post dopisany 14-08-2013 at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 07:44 ---------- ???????????????????????????? możesz sprawdzic po uruchomieniu silnika czy cięgiełko przy Turbo podczas dawania gazu się porusza??Szczerze to się nie znam u mnie było teraz tak ze miałem do wymiany zawór czy czujnik jak zwał N75 doładowania turbo, auto podobno wchodzi w tryb awaryjny wtedy.
radio79 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam kolegów, odgrzeję troszkę temat bo mnie dotknął a mianowicie "brak mocy": 1. w pierwszej kolejności myślałem że się łopatki zmiennej przytarły, ale nie tu jest wszystko OK w całym zakresie ładnie chodzą, 2. EGR zdemontowałem .... sadzy co nie miara, myślę sobie wyczyszczę będzie OK..., ale niestety - nadal brak mocy 3. zawór N75 ... myślę że tu będzie problem, aczkolwiek nie do końca wiem jak go właściwie sprawdzić. zdemontowałem, dmuchnąłem w jeden króciec, potem w drugi i żadnej różnicy a wg mnie bez podanego napięcia nie powinien przepuszczać powietrza - mam rację??? później podałem 12V - niby coś "tyknęło" ale różnicy przy podawaniu powietrza nie odczułem - no może delikatną. koledzy pomóżcie jak to zdiagnozować.... pls jeszcze jedno dodam, nie wyczuwam podciśnienia na wężyku do gruszki turbiny z góry dziękuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się