Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 witam prosze o interpretacje tych wyników!!!chodzi mi o to czy np przeplywka jest ok i turbo.
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 tukan2000, niby wszystko oki. Przeplywka zdrowa, nic nie ogranicza dawki paliwa. Masz jakies problemy z tym autem, czy co?? Co mnie dziwi tylko, ze cisnienie wymagane doladowania nie jest na jednym poziomie. Czyzby jakis czujnik cisnienia :?:
pre_pl Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 jakaś jest nieszczelność, bo turbo słabnie... sprawdzić najpierw "rurki"
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 pre_pl, turbo slabnie bo ustawia cisnienie do wymaganego, wiec to raczej nie jest nieszczelnosc.
pre_pl Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 pre_pl, turbo slabnie bo ustawia cisnienie do wymaganego, wiec to raczej nie jest nieszczelnosc. racja
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Kolega tukan, nie grzebal moze cos z programem :?: Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego efektu. U zdenia, to cos tam z czujnikiem atmosferycznym czy cus bylo.[/b]
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 autko jest seryjne 115km jest nowe turbo a co moze byc przyczyna jakis czujnik i co przez to doladowanie sie dzieje???bo ja nie zauwazylem zadnych niepozadanych objawów no moze troche slabiej ciagnie od 2000rmp na III-biegu!! a zerknijcie na to czy tu sa lepsze parametry turbiny log robiony jakis tydzien moze dwa temu i powiedzcie mi czemu na tym linku jest taki dlugi pomoiar a na tym moim dzisiejszym jest taki krotki??
baskecior Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Kolego tukan, zróbcie analizę POJEDYńCZEGO bloku - 011. Od 1500 do 4500 rpm na rozgrzanym silniku. To samo POJEDYńCZY BLOK dla 003. Jeśli robisz kilka bloków na raz, to wychodza czasem takie jajca Dla mnie wsio oki, lader moze ciut za słabo, ale popraw pomiar moze sie wyjasni. Moze opaski za słabo podokręcane ...
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 aha pojednynczo a co jest z tym doladowaniem nie tak za malo laduje???czyli 011 i 003 pojedynczo i to bedzie wszystko???
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 baskecior, jak wszystko oki skoro zmienia sie wymagane cisnienie doladowania. Przeciez tak nie powinno chyba byc, przynajmniej ja tak nie mam, kolega spanky tez i zaloze sie, ze Ty basket, tez nie. Jesli log-a robisz kilku wartosciom to tak jest, ze sa co wiekszy przedzial zapisywane dane.
Sprinter Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Silnik zdrowy jak dzwon, nie wiem czego się tu doszukiwać...
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 sa nowe logi pojedyncze co powiecie autko chodzi lux ale lubie wiedziec co drzemie w sercu!!!
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Tak jak inni pisza wszystko zdrowe, a mnie osobiscie dziwi zadana wartosc cisnienia doladowania. Mozliwe, ze tak ma byc ale nie wiem.
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 a w ktora strone doladowanie ze malo bije czy jest przeladowanie??? dzis dokrecilem silniczek prawie do 5000tys obr na 3-biegu tego jeszcze nie prubowalem i powiem ze cignal az do 120km/h az mnie dziwilo ze przy ok 4300tys auto dalej ciagnie!!!!
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 a w ktora strone doladowanie ze malo bije czy jest przeladowanie??? Nie ma przeladowania jest raczej nie doladowanie. A mi o to chodzi, ze dziwnie szybko spada wartosc żądana ale ja jestem samouk w tym temacie i nie moge tak do konca sie wypowiedziec.
Sprinter Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Żadnego niedoładowania nie ma, normalne że w górze obrotów turbina zaczyna coraz mniej pompować, a jeśli są jakieś odchylenia na skali, to są minimalne (tak jak na przykład malutki lag w okolicach 3k RPM). Jak jesteś pedantem, to posprawdzaj czy opaski na rurach dolotowych trzymają dobrze, a potem pokręć trochę przejazdów na bardzo dużych obrotach dla przedmuchania i ciesz się jazdą ! Nie ma o czym dywagować...
Pikuś Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Sprinter, moze i maqsz racje. Za bardzo by m chcial zeby wszystko bylo idealnie.
spanky Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 twierdzenie juz chyba padło .... silki + osprzet sa OK takze nie ma sie czego przyczepic .... poszukaj sobie innego problemu .... :twisted: co do pytania o zmiane wartosci doladowania wymaganego to kiedys cos gdzies czytałem ale nie pamietam gdzie i nie pamietam co .... spróbuje sie kogos podpytac .... ;-) tukan2000 Podsumowujac logi sa prawidłowe wiec nie pozostaje nic jak tylko dbac zeby zawsze tak bylo i cieszyc sie moca TDI .... :twisted:
Tukan Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 dziekuje koledzy bardzo za interpretacje i slowa jest ok moze nie jestem pedantem ale autko uwilbiam i zrobie wszystko zeby chodzilo luxx a opaski na 100% jutro po prubnej maturze posprawdzam!!!!! pozdro
spanky Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 dziekuje koledzy bardzo za interpretacje i slowa jest ok moze nie jestem pedantem ale autko uwilbiam i zrobie wszystko zeby chodzilo luxx a opaski na 100% jutro po prubnej maturze posprawdzam!!!!! pozdro to radze jeszcze zajrzec do ksiazek ..... :twisted: P.S Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się