tasior1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem audika ale od sporego czasu mam takie objawy.Rano odpalam jest ok polatam troszke na wysokich obrotach jest ok,wystarczy jak zwolnie np.do3 biegu lub ruszam ze świateł cokolwiek wystarczy ze zwolnie daje w pedał auto wczodzi w tryb awaryjny zapala sie kontrolka świec żarowych byłem w Moto Remo wyczyscili turbinę powiedzieli że jest z nią wszustko oki przed czyszczeniem kopciło białm dymem jedynie to sie uspokoiło,dzis odpiołem kata z mysla ze jest zapchany nic nie dało pojezdziłem dalej to samo jest jeszcze jedna sprawa autko przy odpalaniu jak jest ciepłe przycina sie jakby rozrusznik na ułamek sekundy sie rozłanczał nieraz do tego stopnia ze na kompie zmienia sie data i godzina ale na to mam taki sposób że wystarczy przy odpalaniu najpierw leciutko dotkne tz przekrece rozrusznikiem i potem odpala bez problemu najlepsze jest to ze na zimnym silniku tak nie robi tylko jak zrobie np 20 km zgasze i juz moge spodziewac sie zacinki.Wyjołem rozrusznik zrobiłem mu kapitalny przegląd smarowanie i nic nie dało.Byłem na diagnostyce w ASO Audi to jak to w serwisie wymienimy cały układ wraz z turbina i problem bedzie rozwiazany moja reakcja . PROSZĘ O POMOC bo już mie Toyoty Yaris wyprzedzają... PS:Jestem prostym człowiekiem prosze o proste odpowiedzi i dzieki
kladi Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Sprawdz waz idacy i intercoolera do turbiny czy nie jest gdzies minimalnie pekniety, albo czy opaski masz dobrze dokrecone. Bo moze byc minimalna rysa w wezu ktora pod cisnieniem (kiedy dodajesz gazu) i temperatura sie otwiera i przez to cisnienie z weza zamiast zeby szlo do turbiny idzie w swiat... Mozesz to sprawdzic rowniez, patrzac czy turbina jest okopcona na laczeniu z kolektorem. Jezeli jest okopcona tzn. ze za malo cisnienia dostaje lub lewe powietrze.
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 byc moze nie dziala prawidlowo zawor recyrkulacji spalin. byc moze masz problemy z ukladem zasilania common rail. biale spaliny to nieprawidlowosci kata lub jakosci wtrysku, wiec wtryskiwaczy lub cisnien w listwie common rail.
tasior1 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 Dzieki za podpowiedz Musashi białe spaliny skonczyły sie po wymianie przepływomierza i czyszczeniu turbiny został zanik mocy i dziwne zacinanie przy odpalaniu,zacinanie mi tak nie przeszkadza ale gdzie ta moc no gdzie gdzie ona poszła ---------- Post dopisany at 09:17 ---------- Poprzedni post napisany at 09:16 ---------- Dzieks Kladi zalukam dziś zanim wydam te 3400 zeta i dalej bedzie to samo dam znac co i jak
Musashi Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 sprobuj uruchamiac silnik albo z innego aku, albo z autem podpietym dobrymi kablami do innego aku. wyeliminujesz problemy z rozrusznikiem. wykonaj logi w zakresie cisnienia doladowania, i podobne dla przeplywu powietrza przez przeplywomierz. bedzie mozna ocenic prace EGR. dobrze by bylo wykonac je wtedy gdy jest wszystko ok, i po pojawieniu sie problemow.
melman_zyrafa Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 U mnie przycinał się przy odpalaniu na starym rozrządzie (który się przestawiał) - możliwe, że to coś z kątem wtrysku albo przesuniętym rozrządem? Sprawdź jeszcze czy wtryski ok.
grzechu76 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Ja bym sprawdził przepływomierz a później EGR
tasior1 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 Przepływomierz wymieniony na nowy w ASO 6 mies temu jak zaczely sie problemy,akumlator nowka ma tydzien ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- Wtryski,doładowanie,sprawdzone w normie.W nastepny piatek lece do ASO w Wawie od niedawno robi tam znajomek jako elektronik niby mieli już taki przypadek i jest potrzebna adaptacja turbiny gdyż sterownik lubi sie rozprogramować ile w tym prawdy nie wiem,zobacze ile to da czy nie zbierać sie pomału do sprzedania,troszke szkoda ale co poradze
Sztomel Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Faktycznie w 3.0 TDI jest sterownik turbodoładowania ale wątpię by to on szwankował - raczej będzie szwankować zmienna geometria a odbijać się to będzie na jej sterowniku. Czyścić turbo proponuję..
tasior1 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 Powiem wam że chyba się poddam posprawdzałem szczelność przewodów jest oki przepływomierz oki nie wiem juz sm czego sie czepnąć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się