Luke20 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim ADRem, jechałem sobie po mieście, aż nagle auto mi zgasło i nie chciało zapalić, po zepchnięciu na bok, zacząłem go odpalać, długo kręcił a jak odpalił to strasznie trzęsło budą, szczególnie na biegu jałowym, jak wrzuce go na wyższe obroty to chodzi w miare normalnie, do tego co jakiś czas zdarza się że jest cholernie głośny, metaliczny dźwięk dochodzący z pod maski.. aż przerażające. Ogólnie dodam że śmierdzi w kabinie, tak jak by nie przepalał paliwa? nie wiem, jakby chodził na 3 cylindry. podpiąłem VAG ( po uwczesnych ogromnych problemach z nim i wyskoczyło mi coś takiego - nie wiem czy to w ogóle pomoże ale wrzucę ) 17978 Moduł sterujący zablokowany - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17736 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 17734 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17733 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY pozdrawiam Dodam, że narazie wymieniłem świece..myślałem że może którąs nie podaje iskry..ale to nie to.
Roberto90 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Kolego a jakie masz cewki??? Z modułem czy pojedyncze cewki?
Luke20 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 a tego to nie wiem, prosiłbym o dokładniejszą instrukcję, to sprawdzę to i podam jak jest.
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 zdejmujesz tą górną plastikową osłonę silnika i patrzysz czy do dwóch świec od strony chłodnicy idą kable a na pozostałych jest moduł czy też na każdej jest cewka
Luke20 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 aha, no to maam dwa przewody podlaczone do takiego sprzeciku, i dwa oddzielnie ---------- Post dopisany at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ---------- te blizej sa oddzielnie
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 a po skasowaniu błędy powracają czy nie ??
Luke20 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 powracają.. auto się zresztą inaczej nie zachowuje, może jedynie nie muszę trzymac gazu zeby nie zgasl ale ostro trzesie buda ;/
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 a na wszystkie gary ci pali może któryś wtryskiwacz poszedł, albo coś w tym stylu
Luke20 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 W błędach jest że nie działa chyba 2 i 3 cylinder.. ale niech się ktoś wypowie bardziej doświadczony w tym temacie
Roberto90 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Zacząłbym od wymiany swiec, przewodów, tych fajek od modułu i sprawdz czy moduł Ci nie popekał. Od spodu sprawdz czy nie ma rys na tych plastikach. Mam podobny problem jak u Ciebie i jestem w trakcie poszukiwania tego modułu. Używany moduł kosztuje w granicach 100-170zl, nowy zamiennik to koszt 680zl, a orginał BOSCH to koszt ponad 3 tys. Dziwna cena prawda? Przewody i te ,,fajki" SANTECH kupiłem na allegro za 69zl, a za NGK (same przewody) w sklepie motoryzacyjnym kosztują 130zl. Sprawdz moduł i opisz w jakim jest stanie pod spodem, najlepiej wstaw dobrą fote... ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- A co do tego smrodu to czuć benzyne? Nie przepala jej i stąd ten zapach
motor144 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Z błędów widać tyle , że jedyne co sam możesz zrobić to podmienić cewkę .Kup używkę z Allegro od kogoś kto daje gwarancję rozruchową. Żadnych kabli i świec nie wymieniaj bo to w Twoim przypadku na pewno nic nie pomoże . Jeśli podmiana cewki nie pomoże to odpuść sobie i jedź do kogoś kumatego bo innych możliwości sam nie ogarniesz. Tak będzie w sumie szybciej i taniej. Tak jak teraz każde odpalanie silnika "na siłę" może spowodować tylko większe uszkodzenia.
Luke20 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 Świece już zdążyłem wymienić i tak wypadało je wymienić, jutro przed pracą zobaczę to wszystko w jakim jest stanie, bo dzisiaj już niestety nie zdążę, a w między czasie i mechanika poszukać trzeba jakiegoś, na remont mam około 3 tysięcy, więc myślę że wystarczy..aczkolwiek chciałbym to załatwić jak najtaniej co by na mody zostało więcej . Zacznę od cewki i od sprawdzenia tego modułu. Jutro rano dam foty i jakiś opis tego wszystkiego jak to mniej więcej wygląda.
Roberto90 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Ok, czekam na fotki tylko od spodu tego modułu...
Luke20 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 jutro rano najprawdopodobniej wrzucę, jak się wyrobię.. bo zapierdziel w robocie
Luke20 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 nie mam LPG, nie sprawdziłem kabli, a fotek też nie ma, jutro mam wolne więc może jutro się uda, dzisiaj mi pogoda za bardzo nie pozwoliła na fotki. ---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ---------- p.s gdzie jest ta cewka ?
Roberto90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 pod plastikową pokrywą silnika. Powinna wystawac taka chłodniczka z żeberkami. To jest właśnie ten moduł. Zdejmij tą plastikową osłone i odkrec go, przykrecony jest na 4 śruby (imbus).
Luke20 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Zamówiłem cały komplet moduł z cewką, koszt 750zł, masakra jakaś.. do tego kable NGK i jeszcze raz zamówłem świece NGK.. teraz wszystko będzie wymienione, mam nadzieje że pomoże, bo połyka mnie to auto finansowo, a miałem ledy na tył zakupić P.s wie ktoś coś na temat firmy HUCO ? - taki zamiennik niemiecki zamówiłem bo oryginał Boscha kosztuje około 3tys, więc... głupota na maksa.
Roberto90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 HUCO to niestety jedyny zamiennik i moje marzenie bo tez mam problem z tym modułem. Ale wiesz co u mnie w motoryzacyjnym kosztuje bodajrze 690 zł.
Luke20 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 No za Boscha mi krzyczeli od 2,5k do 3k + przewody boscha .. to wiadomo, bez sensu... zobaczymy co z tego wyjdzie, stary moduł już był taki kruchy ze pękł w rękach, bez sensu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się