Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie, gaśnięcie silnika, smród w środku auta. (VAG BŁĘDY)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim ADRem, jechałem sobie po mieście, aż nagle auto mi zgasło i nie chciało zapalić, po zepchnięciu na bok, zacząłem go odpalać, długo kręcił a jak odpalił to strasznie trzęsło budą, szczególnie na biegu jałowym, jak wrzuce go na wyższe obroty to chodzi w miare normalnie, do tego co jakiś czas zdarza się że jest cholernie głośny, metaliczny dźwięk dochodzący z pod maski.. aż przerażające.

Ogólnie dodam że śmierdzi w kabinie, tak jak by nie przepalał paliwa? nie wiem, jakby chodził na 3 cylindry. podpiąłem VAG ( po uwczesnych ogromnych problemach z nim i wyskoczyło mi coś takiego - nie wiem czy to w ogóle pomoże ale wrzucę )

17978 Moduł sterujący zablokowany -

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17736 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

532 Napięcie zasilania

sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY

670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127

nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY

17734 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17733 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16705 Nie znany kod błędu

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

pozdrawiam

Dodam, że narazie wymieniłem świece..myślałem że może którąs nie podaje iskry..ale to nie to.

Opublikowano

Kolego a jakie masz cewki??? Z modułem czy pojedyncze cewki?

Opublikowano

zdejmujesz tą górną plastikową osłonę silnika i patrzysz czy do dwóch świec od strony chłodnicy idą kable a na pozostałych jest moduł czy też na każdej jest cewka :)

Opublikowano

aha, no to maam dwa przewody podlaczone do takiego sprzeciku, i dwa oddzielnie

---------- Post dopisany at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ----------

te blizej sa oddzielnie

Opublikowano

a po skasowaniu błędy powracają czy nie ?? :)

Opublikowano

powracają.. auto się zresztą inaczej nie zachowuje, może jedynie nie muszę trzymac gazu zeby nie zgasl ale ostro trzesie buda ;/

Opublikowano

a na wszystkie gary ci pali może któryś wtryskiwacz poszedł, albo coś w tym stylu

Opublikowano

W błędach jest że nie działa chyba 2 i 3 cylinder.. ale niech się ktoś wypowie bardziej doświadczony w tym temacie

Opublikowano

Zacząłbym od wymiany swiec, przewodów, tych fajek od modułu i sprawdz czy moduł Ci nie popekał. Od spodu sprawdz czy nie ma rys na tych plastikach. Mam podobny problem jak u Ciebie i jestem w trakcie poszukiwania tego modułu. Używany moduł kosztuje w granicach 100-170zl, nowy zamiennik to koszt 680zl, a orginał BOSCH to koszt ponad 3 tys. Dziwna cena prawda? Przewody i te ,,fajki" SANTECH kupiłem na allegro za 69zl, a za NGK (same przewody) w sklepie motoryzacyjnym kosztują 130zl. Sprawdz moduł i opisz w jakim jest stanie pod spodem, najlepiej wstaw dobrą fote... :)

---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

A co do tego smrodu to czuć benzyne? Nie przepala jej i stąd ten zapach :)

Opublikowano

Z błędów widać tyle , że jedyne co sam możesz zrobić to podmienić cewkę .Kup używkę z Allegro od kogoś kto daje gwarancję rozruchową.

Żadnych kabli i świec nie wymieniaj bo to w Twoim przypadku na pewno nic nie pomoże .

Jeśli podmiana cewki nie pomoże to odpuść sobie i jedź do kogoś kumatego bo innych możliwości sam nie ogarniesz.

Tak będzie w sumie szybciej i taniej.

Tak jak teraz każde odpalanie silnika "na siłę" może spowodować tylko większe uszkodzenia.:hi:

Opublikowano

Świece już zdążyłem wymienić i tak wypadało je wymienić, jutro przed pracą zobaczę to wszystko w jakim jest stanie, bo dzisiaj już niestety nie zdążę, a w między czasie i mechanika poszukać trzeba jakiegoś, na remont mam około 3 tysięcy, więc myślę że wystarczy..aczkolwiek chciałbym to załatwić jak najtaniej co by na mody zostało więcej ;). Zacznę od cewki i od sprawdzenia tego modułu. Jutro rano dam foty i jakiś opis tego wszystkiego jak to mniej więcej wygląda.

Opublikowano

Ok, czekam na fotki tylko od spodu tego modułu...

Opublikowano

nie mam LPG, nie sprawdziłem kabli, a fotek też nie ma, jutro mam wolne więc może jutro się uda, dzisiaj mi pogoda za bardzo nie pozwoliła na fotki. :kwasny:

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ----------

p.s gdzie jest ta cewka ?

Opublikowano

pod plastikową pokrywą silnika. Powinna wystawac taka chłodniczka z żeberkami. To jest właśnie ten moduł. Zdejmij tą plastikową osłone i odkrec go, przykrecony jest na 4 śruby (imbus).

Opublikowano

Zamówiłem cały komplet moduł z cewką, koszt 750zł, masakra jakaś.. do tego kable NGK i jeszcze raz zamówłem świece NGK.. teraz wszystko będzie wymienione, mam nadzieje że pomoże, bo połyka mnie to auto finansowo, a miałem ledy na tył zakupić :P

P.s wie ktoś coś na temat firmy HUCO ? - taki zamiennik niemiecki zamówiłem bo oryginał Boscha kosztuje około 3tys, więc... głupota na maksa.

Opublikowano

HUCO to niestety jedyny zamiennik i moje marzenie :) bo tez mam problem z tym modułem. Ale wiesz co u mnie w motoryzacyjnym kosztuje bodajrze 690 zł.

Opublikowano

No za Boscha mi krzyczeli od 2,5k do 3k + przewody boscha .. to wiadomo, bez sensu... zobaczymy co z tego wyjdzie, stary moduł już był taki kruchy ze pękł w rękach, bez sensu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...