Muskel1 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 A powiedzcie jak jest z adaptacją zregenerowanej pompy, bo mechanik powiedział że wystarczy że immo będzie zdjęte i sobie poradzi a kolega od którego kupiłem pompę mówi że potrzebny będzie jakiś spec od liczników by ją zaadoptować.... Potrzebne bedzie PIN do adaptacji, bo pompa komunikuje sie z immo (zezwolenie startu). U mnie np: auto na lawecie pojechlo do ASO i tam zaadoptowali pompe online.
Arturoo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 W b6 juz tak ...w b5 jeszcze nie na szczęście...
slawek8621 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Panowie, u mnie problem już załatwiony. Skończyło się na wymianie pompy na regenerowaną z gwarancją na rok... bo w boschu powiedzieli za regenerację mojej 4 tys.. a regenerowana 2 tys z groszami... mój mechanik sam zaprogramował nową pompę więc obyło się bez ASO Pozostał tylko problem z obudową ecu bo się woda dostaje i przekaźniki zalewa... macie jakiś pomysł jak temu zaradzić oprócz uszczelnienia sylikonem...
Muskel1 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 ECU tzn. sterownik silnika ci zalewa czy sterownik pompy? Silikon moim zdaniem sie nie nadaje. Zobacz tu MASA USZCZELNIAJĄCA USZCZELNIACZ TEROSTAT 2759 (3334518416) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ja bede drzwi w golfie tym uszczelnial.
Rekomendowane odpowiedzi