Fahoo Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 W mojej poprzedniej A4 AFN miałem zaślepiony EGR z obu jego stron i przez trzy lata eksploatowania wszystko było ok. Nie wywalałem rurki doprowadzającej spaliny do kolektora ssącego żeby wszystko wyglądało ory. Dodatkowo do przewodu zasilającego podciśnieniem N18 wcisnąłem kulkę i założyłem go na swoje miejsce. Zrobiłem tak żeby niepotrzebnie nie "marnować" podciśnienia skoro i tak nie steruje N18, ale to nie jest konieczne.
marcin120383 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody a w którym miejscu masz zaślepione ---------- Post dopisany at 09:55 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ---------- http://img585.imageshack.us/img585/5263/egrui6.jpg
Musashi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 koledzy a kto mi powie gdzie najlepiej zasleoic w a4 b7 2.O 16v:hi: zaslepianie EGR w 2.0 tdi 16 V jest zlym pomyslem. Zaslepienie skutkuje bardzo dlugim czasem nagrzewania silnika zima. ---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ---------- Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody Dogrzewacze sa w R4 VP. W PD 8V szczegolnie po 2004 roku czyli BKE, BPW i podobne rowniez znacznie wydluza sie czas nagrzewania.
Armi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody Większość użytkowników R4 nawet nie wie o "dogrzewaczach". A po 10 czy 15latach i tak większość z nich nie działa, więc przy tym założeniu można powiedzieć, że zaślepienie EGR powoduje wydłużenie nagrzewania:wink:
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 armistead Zamieszczone przez Fahoo Nie zauważyłem dłuższego nagrzewania w okresie zimowym....wiec nie wiem o czym wy piszecie...po to macie dogrzewacze obiegu wody Większość użytkowników R4 nawet nie wie o "dogrzewaczach". A po 10 czy 15latach i tak większość z nich nie działa, więc przy tym założeniu można powiedzieć, że zaślepienie EGR powoduje wydłużenie nagrzewania:wink: Jak podgrzewacz nie działa to wystarczy wymienić w nim świece. Moc podgrzewania jest uzależniona od temperatury zewnętrznej. Może się załączyć jedna, dwie lub trzy świece.
Armi Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Ja to wiem:naughty: ale większość użytkowników diesli nie. Ba, nawet sprzedawcy w sklepach robią wielkie oczy jak im się powie o tych świecach:wink: EOT:wink:
Fahoo Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Musashi Mam PD 8v , a nie VP , podgrzewacz jest tak samo w pasku AVF marcin120383 mam całkowicie usunięty przewód doprowadzjacy spaliny i podciśńienie przerobione bez zaworu n18 ,do tego w sofcie wyłaczona prace egr....fizycznie zdemontowany n18 i dezaktywowaną informację w sofcie o braku n18 Auto nagrzewa się do 70` po ok 3 km do 90` po 5 przy temp zewnętrznej tak jak teraz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się