Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy przy 3 tys.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj chcialem troche przedmuchac wszystko i wkrecalem go na wyzsze obroty. Na dwojce przy wcisnietym pedale do podlogi zauwazylem ze do ok 2900 idzie ladnie, w okolicach 3000 traci moc i idzie juz slabiej i przy ok 3100 znow dostaje kopa i leci jak dawniej... zauwazylem to tylko na dwojce, jakby paliwa za malo dostal i nie mogl sie wkrecic... co o tym myslicie?;)

Opublikowano
Na dwojce przy wcisnietym pedale do podlogi zauwazylem ze do ok. 2900 idzie ladnie, w okolicach 3000 traci moc i idzie juz slabiej i przy ok. 3100 znow dostaje kopa i leci jak dawniej... zauwazylem to tylko na dwojce.

No nie zle, jak na 2 bieg i ponad 3 tys. obrotow... i leci dalej.

A co Ty wogole masz za auto...?

Proponuje podpiac VAG, sprawdzic błedy i zrobic logi.

Koledzy zapewnie jeszcze cos Tobie tu doradzą.

Opublikowano

pierwsze objawy niesprawnego działania VTG.

Na biegu 3 lub 4 może już wpadać w tryb awaryjny

Opublikowano
pierwsze objawy niesprawnego działania VTG.

zgadza sie

Jedź autem na jakaś dłuższą prosta i pociskaj pare razy pod 180:whistling: np 4 bieg i pedał w podłoge pare razy, bo inaczej w krótkim czasie bedziesz łapał tryb awaryjny

Opublikowano

czysci sie, ale to w sumie długotrwała operacja:wink:

pierw go dobrze przegoń, zanim zaczniesz cokolwiek robić:wink:

Opublikowano

ykhm, no to dobrze:) przegonilem go dzisiaj 2x na kazdym biegu procz piatki. ladnie idzie tylko przy 160 na czworce przy 4100 obrotach juz ciezko idzie. jak zacznie wpadac w tryb awaryjny to bede rozkrecac...;) a sa jakies spraya do czyszczenia/smarowania? sa skuteczne?

Opublikowano

no powyzej 4100rpm to juz nie bedzie szedł bo masz limiter rpm - to programowo sie zmienia nie VAGiem tylko ingerencja w soft ECU.

zalej pełbny bak jakim mocnym dizlem i do tego buteleczka STP... układ sie przepłuka i moze cos sie zmieni... moze sie przycinac VNT ,moze tez przepływomierz cos zle liczyc... wszystko do sprawdzenia pod obciazeniem...

Opublikowano
stp? to jakis dodatek do paliwa? czyszczenia wtryskow czy jak?

Tak, to dodatek do czyszczenia wtrysków. Jak kupisz to zalej tyle ile zaleca producent i zagadaj na forum do kogoś z Twojej okolicy żeby sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, oraz zrobić logi statyczne, dynamiczne, oraz basic settings.

Opublikowano

witam, otoz autko zaczelo wpadac juz w tryb awaryjny, jutro mam zamiar ustawic sie na Vaga w celu sprawdzenia czy jakies bledy wyskakuja. Mam pytanie czy jesli vag pokaze np. blad czujnika doladowania to to jest blad czujnika doladowania? czy poprostu zawsze vag pokazuje ten blad przy problemach z turbina? Drugie pytanie Czy sa jakies specyfiki smarujace oczywiscie bezpieczne dla silnika ktora moge prysnac w turbine, zeby przesmarowac kierownice? dodam ze jesli wpadnie w tryb awaryjny po zgaszeniu i odpaleniu silnika chodzi "normalnie" do czasu az znow mu sie da gaz w do dechy. Za co powinienem sie pierw zabrac? szukalem reka pod turbina tej sztangi ktora kieruje kierownicami, jednak nic takiego nie znalazlem. moze lepiej bedzie to zrobic z kanalu? a moze jakies bardziej precyzyjne informacje gdzie sie ta sztanga znajduje? dodam ze cala ta "bańka" pod turbina jest luzna... Prosze krok po kroku jesli ktos ma czas i checi na opisanie mi tego od czego zaczac i jak to zbadac:)

Opublikowano
Mam pytanie czy jesli vag pokaze np. blad czujnika doladowania to to jest blad czujnika doladowania?

Myślę, że będzie mu chodziło o niskie ciśnienie w oponach. :decayed:

Co złe to to pokazuje.

Drugie pytanie Czy sa jakies specyfiki smarujace oczywiscie bezpieczne dla silnika ktora moge prysnac w turbine, zeby przesmarowac kierownice?

Nie, bo kierownicę masz po gorącej stronie.

Za co powinienem sie pierw zabrac?

Czteropak piwa, dobre klucze, dzień wolnego.

Turbina - czyszczenie kierownic

Opublikowano

na stół ją i czyścisz, zadne specyfiki na zamontowanej turbinie w aucie nie pomoga:whistling:

Opublikowano

chodzilo mi trepek o dokladnosc pokazywania bledow, czyli bład czujnika cisnienia doladowania jest pokazywany zawsze z problemami doladowania czy to problem tylko i wylacznie czujnika. Chcialem jakos ominac wyciaganie turibny, bo troszke sie tego boje:D ale skoro dalem sobie rade z pompa wtryskowa w 1.6TD to i mysle ze z turbinka sobie poradze.:) dziekuje wszystkim za pomoc:)

Opublikowano

mozesz zawsze spróbowac rozruszac sztangę od turbiny(góra dół),później dac mu jakąs trasę na bucie, no ale napewno nic nie pomoże tak jak czyszczenie turbo

Opublikowano

@enusssss

Pomogłem Ci z pompą to i pomocne materiałem dałem Ci odnośnie turbiny :wink: Turbina to małe piwo w porównaniu do pompy.

Opublikowano

Wiem wiem, dziekuje:) wlasnie widze ze to na spokojnie do zrobienia jest:) ale gdy zabieram sie za rozbiorke elementu pierwszy raz to nie wiem cow s rodku jest i zawsze sie boje:d

Opublikowano

Dwa piwka na odwagę, zawsze pomaga :decayed:

Opublikowano

Czesc wczoraj czytajac poradnik jak naprawic turbine zauwazylem wkoncu gdzie jest ta sztanga, dzis na przerwie w pracy postanowilem zobaczec jak chodzi. Chodzi w miare plynnie, ale jak wzialem wezyk i zaczalem ssać wtedy sztanga sie chowala i juz gdy weszlo mocniej nie opadała na dół musialem ja palcem popchac..:) pytanie moje w jakim zakresie chodzi ta sztanga? ile cm?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...