enusssss Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam, dzisiaj chcialem troche przedmuchac wszystko i wkrecalem go na wyzsze obroty. Na dwojce przy wcisnietym pedale do podlogi zauwazylem ze do ok 2900 idzie ladnie, w okolicach 3000 traci moc i idzie juz slabiej i przy ok 3100 znow dostaje kopa i leci jak dawniej... zauwazylem to tylko na dwojce, jakby paliwa za malo dostal i nie mogl sie wkrecic... co o tym myslicie?
danu44 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Na dwojce przy wcisnietym pedale do podlogi zauwazylem ze do ok. 2900 idzie ladnie, w okolicach 3000 traci moc i idzie juz slabiej i przy ok. 3100 znow dostaje kopa i leci jak dawniej... zauwazylem to tylko na dwojce. No nie zle, jak na 2 bieg i ponad 3 tys. obrotow... i leci dalej. A co Ty wogole masz za auto...? Proponuje podpiac VAG, sprawdzic błedy i zrobic logi. Koledzy zapewnie jeszcze cos Tobie tu doradzą.
grzegorzmen Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 pierwsze objawy niesprawnego działania VTG. Na biegu 3 lub 4 może już wpadać w tryb awaryjny
enusssss Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ten brak mocy trwa mniej niz sekunde. ani na 3/4/5 biegu nie wpada w tryb awaryjny, oczywiscie ciagnie juz slabiej ale to normalne przeciez. Nagralm filmik jak idzie na 2 i 3 biegu. link ponizej. co o tym myslicie? cos jest nie tak? Wideo0022.3gp - download. Darmowy hosting plików.
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 pierwsze objawy niesprawnego działania VTG. zgadza sie Jedź autem na jakaś dłuższą prosta i pociskaj pare razy pod 180:whistling: np 4 bieg i pedał w podłoge pare razy, bo inaczej w krótkim czasie bedziesz łapał tryb awaryjny
enusssss Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ok, a te vtg do wymiany? czy wystarczy te kierownice przeczyscic i dlej bedzie dzialac? jak to jest?
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 czysci sie, ale to w sumie długotrwała operacja:wink: pierw go dobrze przegoń, zanim zaczniesz cokolwiek robić
enusssss Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ykhm, no to dobrze:) przegonilem go dzisiaj 2x na kazdym biegu procz piatki. ladnie idzie tylko przy 160 na czworce przy 4100 obrotach juz ciezko idzie. jak zacznie wpadac w tryb awaryjny to bede rozkrecac... a sa jakies spraya do czyszczenia/smarowania? sa skuteczne?
SotoM Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 no powyzej 4100rpm to juz nie bedzie szedł bo masz limiter rpm - to programowo sie zmienia nie VAGiem tylko ingerencja w soft ECU. zalej pełbny bak jakim mocnym dizlem i do tego buteleczka STP... układ sie przepłuka i moze cos sie zmieni... moze sie przycinac VNT ,moze tez przepływomierz cos zle liczyc... wszystko do sprawdzenia pod obciazeniem...
enusssss Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 stp? to jakis dodatek do paliwa? czyszczenia wtryskow czy jak?
Biszczan Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 stp? to jakis dodatek do paliwa? czyszczenia wtryskow czy jak? Tak, to dodatek do czyszczenia wtrysków. Jak kupisz to zalej tyle ile zaleca producent i zagadaj na forum do kogoś z Twojej okolicy żeby sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, oraz zrobić logi statyczne, dynamiczne, oraz basic settings.
enusssss Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 witam, otoz autko zaczelo wpadac juz w tryb awaryjny, jutro mam zamiar ustawic sie na Vaga w celu sprawdzenia czy jakies bledy wyskakuja. Mam pytanie czy jesli vag pokaze np. blad czujnika doladowania to to jest blad czujnika doladowania? czy poprostu zawsze vag pokazuje ten blad przy problemach z turbina? Drugie pytanie Czy sa jakies specyfiki smarujace oczywiscie bezpieczne dla silnika ktora moge prysnac w turbine, zeby przesmarowac kierownice? dodam ze jesli wpadnie w tryb awaryjny po zgaszeniu i odpaleniu silnika chodzi "normalnie" do czasu az znow mu sie da gaz w do dechy. Za co powinienem sie pierw zabrac? szukalem reka pod turbina tej sztangi ktora kieruje kierownicami, jednak nic takiego nie znalazlem. moze lepiej bedzie to zrobic z kanalu? a moze jakies bardziej precyzyjne informacje gdzie sie ta sztanga znajduje? dodam ze cala ta "bańka" pod turbina jest luzna... Prosze krok po kroku jesli ktos ma czas i checi na opisanie mi tego od czego zaczac i jak to zbadac:)
trepek Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Mam pytanie czy jesli vag pokaze np. blad czujnika doladowania to to jest blad czujnika doladowania? Myślę, że będzie mu chodziło o niskie ciśnienie w oponach. Co złe to to pokazuje. Drugie pytanie Czy sa jakies specyfiki smarujace oczywiscie bezpieczne dla silnika ktora moge prysnac w turbine, zeby przesmarowac kierownice? Nie, bo kierownicę masz po gorącej stronie. Za co powinienem sie pierw zabrac? Czteropak piwa, dobre klucze, dzień wolnego. Turbina - czyszczenie kierownic
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 na stół ją i czyścisz, zadne specyfiki na zamontowanej turbinie w aucie nie pomoga:whistling:
enusssss Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 chodzilo mi trepek o dokladnosc pokazywania bledow, czyli bład czujnika cisnienia doladowania jest pokazywany zawsze z problemami doladowania czy to problem tylko i wylacznie czujnika. Chcialem jakos ominac wyciaganie turibny, bo troszke sie tego boje:D ale skoro dalem sobie rade z pompa wtryskowa w 1.6TD to i mysle ze z turbinka sobie poradze. dziekuje wszystkim za pomoc:)
cocoo24 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 mozesz zawsze spróbowac rozruszac sztangę od turbiny(góra dół),później dac mu jakąs trasę na bucie, no ale napewno nic nie pomoże tak jak czyszczenie turbo
trepek Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 @enusssss Pomogłem Ci z pompą to i pomocne materiałem dałem Ci odnośnie turbiny Turbina to małe piwo w porównaniu do pompy.
enusssss Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Wiem wiem, dziekuje:) wlasnie widze ze to na spokojnie do zrobienia jest:) ale gdy zabieram sie za rozbiorke elementu pierwszy raz to nie wiem cow s rodku jest i zawsze sie boje:d
enusssss Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Czesc wczoraj czytajac poradnik jak naprawic turbine zauwazylem wkoncu gdzie jest ta sztanga, dzis na przerwie w pracy postanowilem zobaczec jak chodzi. Chodzi w miare plynnie, ale jak wzialem wezyk i zaczalem ssać wtedy sztanga sie chowala i juz gdy weszlo mocniej nie opadała na dół musialem ja palcem popchac.. pytanie moje w jakim zakresie chodzi ta sztanga? ile cm?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się