Skyliner89 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam, Jak można sprawdzić temperaturę silnika w BMW E60 i E90? Czy w silnikach benzynowych w BMW E60 i E90 też znajdują się słynne klapki, które można spotkać w silniku 3.0d?
J E L I T O Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 temperaturę widać normalnie na zegarach ewentualnie w co do stopnia w ukrytym menu. W benzynowych nie ma "problemów" z klapkami. Mam 3.0d i nie mam zamiaru poprawiać fabryki. Pozdrawiam.
KOval81 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Np pierwszy z brzegu film na YT: Co do klapek, to w diesel'u są i można je łatwo usunąć chałupniczymi metodami:wink: PS J E L I T O - Ciebie spotkać na forum, czy to A4, czy BMW, to jak trafić 6 w totka:naughty: ---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ---------- Przy okazji, na obrotomierzu, w miarę wzrostu temp. silnika przesuwa Ci się czerwone pole na większy zakres obrotów:wink:
_Bartek_ Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Te, Beemkowicz legnicki. Kupiłeś już Break My Window?
Skyliner89 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ta zielona kreska po lewej stronie to tempomat? Temperaturę na zegarach normalnie widać w którym miejscu? Będą musiał wchodzić do tego ukrytego menu za każdym razem jak będę chciał zobaczyć jaka jest temperatura silnika? Jak osiągnie silnik 90 stopni to po czym to poznam?
dziadek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 no niestety żeby widzieć dokłądną temp to musisz w to ukryte menu za każdym razem wchodzić a żeby tylko wiedzieć czy silnik osiągnął już temp roboczą od tego są kreseczki które masz na obwodzie obrotomierza - na tym zdjęciu co wkleiłeś wskazują że silnik już jest zagrzany bo jest ich już bardzo mało - 3 ponad 7tys obr - jak odpalasz zimne auto to jest ich sporo więcej ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Ta zielona kreska po lewej stronie to tempomat? tak
Skyliner89 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 To już wszystko wiem. Dziękuje za pomoc
KOval81 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Te, Beemkowicz legnicki. Kupiłeś już Break My Window? Nic nie kupiłem - zacząłem z despery nawet rowerem do pracy jeździć Nawet jakiś głupawy żartowniś przytoczył mi żarcik, który przylgnął swojego czasu do Szurkowskiego:polew:
Skyliner89 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Jeszcze takie pytanie. Czy w silnikach benzynowych i dieslach w BMW E60 i E90 łańcuch rozrządu jest bezobsługowy? Który silnik lepszy 2.5i 192KM czy 3.0i 230KM? Obydwa mają system ze zmiennymi fazami rozrządu VANOS? Z diesli to wiadomo, że 3.0d. Bardziej mnie interesuje silnik benzynowy.
dziadek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Jeszcze takie pytanie. Czy w silnikach benzynowych i dieslach w BMW E60 i E90 łańcuch rozrządu jest bezobsługowy?Który silnik lepszy 2.5i 192KM czy 3.0i 230KM? Obydwa mają system ze zmiennymi fazami rozrządu VANOS? Z diesli to wiadomo, że 3.0d. Bardziej mnie interesuje silnik benzynowy. jeszcze nie słyszałem o problemach z łańcuchami - i producent twierdzi też że jest bezobsługowy
cziter Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 W E90 chyba nie ma tego myku z obrotomierzem... Ja bym bral benzyne 3.0, jezdzilem troche 330i i ogolnie fajny silnik zarowno na codzien jak i na tor. Mam 2 znajomych co maja 330i i oba jezdza bezproblemowo (roczniki 2006,7) od nowosci. Wczoraj wlasnie porownywalismy osiagi mojej A4 i znajomego 330i (258KM). Ida podobnie, z minimalna przewaga BMW (szczegolnie widac dluzsze krecenie benzyny). Ja przy 210km/h mialem juz prawie koniec 5-ki, a znajomy koniec 4-ki dopiero. Ogolnie do sportowej jazdy fajniejsze BMW
KOval81 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 To rzeczywiście się ładnie 330i kręci. Ostatnio na forum BMW czytałem opinie, że 3.0benzyna skończyła się właśnie na tym o mocy 258KM - kolejne 272KM już ponoć sprawić problem potrafią
cziter Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 No dokladnie, zmienili cos z bezposrednim wtryskiem podobno, ale nie znam szczegolow. A w F30, jak chcesz benzyne 3.0l to tylko z turbo (335i), koniec silnikow n/a w BMW ...
Skyliner89 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 W przypadku BMW E60 po liftingu w 2007 roku w silnikach benzynowych wprowadzili bezpośredni wtrysk . Do 2007 roku silniki benzynowe miały wtryski EFi. Inżynierowie BMW strasznie spieprzyli sprawę, a to wszystko niby po to żeby zmniejszyć spalanie silników benzynowych... To się odbiło na ich niezawodności . To samo dotyczy się BMW E90 po liftingu... Jak już benzyna w E60 do 2007 roku, a w E90 do 2008 roku. Po tych latach tylko diesle wchodzą w grę... Jak w BMW E60 i E90 łańcuch jest bezobsługowy to co z rolkami napinającymi i z resztą rzeczy? Chyba, że ich nie ma? Tak to wygląda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się