rikokodo_2_9_9 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam wszystkich:) Mam dziwne wskazania wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Dzisiaj jadę i przy 2 tyś obr. temperatura jest 90 stopni.Przy wyższych prędkościach także jest OK. Gdy zwolnię do 1,5tyś to spada do 60 stopni.Klima nie chodzi, nawiew na 21 stopni. Gdy się zatrzymam to dochodzi do 90stopni. A na zewnątrz jest 24 stopnie na plusie. Wydaje mi się że to chyba nie termostat, może wizkotyczne sprzęgło.Lub tak dobrze działa chłodnica. Za pomoc z góry dziękuję.
mariuszsal Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 .... Wydaje mi się że to chyba nie termostat..... A mnie się wydaje że to termostat i to zblokowany w pozycji otwartej. Sprawdzałeś węże od chłodnicy kiedy się robią gorące ?
rikardo Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Witam wszystkich:)Mam dziwne wskazania wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Dzisiaj jadę i przy 2 tyś obr. temperatura jest 90 stopni.Przy wyższych prędkościach także jest OK. Gdy zwolnię do 1,5tyś to spada do 60 stopni.Klima nie chodzi, nawiew na 21 stopni. Gdy się zatrzymam to dochodzi do 90stopni. A na zewnątrz jest 24 stopnie na plusie. Wydaje mi się że to chyba nie termostat, może wizkotyczne sprzęgło.Lub tak dobrze działa chłodnica. Za pomoc z góry dziękuję. Jak masz dolny wąż wychodzący z chłodnicy do silnika zimny to termostat OK. Możesz mieć również uszkodzony czujnik temperatury dlatego warto najpierw sprawdzić VAG-iem a następnie wymienić to co jest uszkodzone. Jak się sprawdza to VAG-iem znajdziesz w dziale diagnostyka.
Auudii Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 sprawdz termostat bo to chyba jest przyczyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się