Jarko1988 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Mam ogromny problem z silnikiem 2.8 v6 193KM 4WD Synchro. Problem jest taki że auto bardzo słabo reaguje na gaz, rano ciężko odpala i po zapaleniu nie może wejść na obroty. Na ciepłym silniku próbując np. cofnąć wciskając gaz w podłogę na max silnik przerywa jakby nie palił na jeden cylinder. Czasami pojawiają się błędy: 16534 16514 561 1088 Poniżej daje logi nie wiem czy one mają jakiś sens ale jestem bezradny już tyle opcji próbowaliśmy zrobić i auto nie chodzi... Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 006,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 zrób logi dynamiczne z 2 20 21 31 32 od 1500-6500 obr na 3 biegu z noga w podłodze .
Jarko1988 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2012 MB - 08 Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS - 04 Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
DragonGTI Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Do sprawdzenia SONDA LAMBDA oraz uklad paliwowy! Błąd 01088 i bład 561- układ regulacji składu mieszanki. Spowodowany może być przez: - ciśnienie paliwa - MAP sensor - MAF sensor - nieszczelnośći na dolocie,wydechu - wtryski - zawór EVAP - paliwo w oleju - szczelność, drożność.. 16514 i 16534 - to brak obwodów pierwszej lambdy - ogrzewania i sygnału 16534- Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1) 16514- Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się