A44 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Witam, potrzebuje schemat lub opis demontażu i montażu skrzyni biegów o symbolu hcf przy silniku avf 130 km. oczywiście chodzi o A4 B6. Skrzynia zaczeła strasznie zgrzytać podczas wrzucania 2 biegu mam zamówioną już używkę ale nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać aby nie demontować zbyt dużo. Pilnie proszę o pomoc. ---------- Post dopisany 10-08-2012 at 07:42 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 17:52 ---------- widzę że nikt nie pomoże czy to aż tak skomplikowane ??? ---------- Post dopisany at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany at 07:42 ---------- Panowie nie wierze że nikt tutaj z was sam nie podjął się wymiany sprzęgła, czy wydech muszę demontować??? Ile waży taka skrzynia ???
prezesik18 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Ja mam w Boschu opisane montaż/demontaż skrzyń mech 6bieg 01X, 01E, 0A1. Pomóc?
xbladyx Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 sory za OT A44 a masz do multitronica GWX 1.9 Tdi AVF 2004 bo dwumas mi sie szukuje do wymiany :]
Tomi1605 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam kolegów też przyłączam się do prośby kolegi A44 .Powoli przymierzam się do wymiany dwumasy bo już ją trochę słychać . Generalnie chodzi mi o te dolne trzy śruby bo do nich nie ma dostępu. I czy polecacie regenerować czy kupować nową dumasę. ---------- Post dopisany 19-11-2012 at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2012 at 20:06 ---------- Widzę ze można liczyć na pomoc kolegów, no chyba że to jest tak względem nowych kolegów.
HiRide Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 *schematy do demontazu skrzyni?W multi odkrecasz polosie,poduche pod skrzynia,moze byc jeszcze przednia pod chlodnicą ,spuszczasz olej,odkrecasz przewody olejowe ,demontujesz polaczenie wybieraka ,wtyczke do sterownika i reszte srub laczacych skrzynie z silnikiem* Tylko lepiej nawet nie probowac opuszczac tej skrzyni samemu*
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Tomi1605 Witam kolegów też przyłączam się do prośby kolegi A44 .Powoli przymierzam się do wymiany dwumasy bo już ją trochę słychać . Generalnie chodzi mi o te dolne trzy śruby bo do nich nie ma dostępu. I czy polecacie regenerować czy kupować nową dumasę. Jeśli nie chcesz za pół roku sprzedać auta to kup nowy zestaw.
Tomi1605 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Witam kolegów mam pytanie, planuje wymianę koła dwumasowego, do mojego silnika 1,9 130 km AVF SKRZYNIA hcf 6-biegów sprzęgło 240 mm. Sam. 2004r. Avant. Dla mnie koło z Luka to nr. 415 0244 10 tylko są jeszcze oznaczenia takie jak 1) Max. kąt przyłożenia (stopień) 2) Liczba zębów (oznaczenie max kąta) 3) Max luz pochylenia u mnie podobno ma być 1) 17 2) 7 3) 1,6 mm a ja nie wiem o co chodzi nigdzie nie znalazłem informacji opisu na ten temat. A koło luk z tym nr. ma też inne dane. Jak mam sprawdzić to w sklepie. Czy nowe koło powinno mieć jakiś luz. Zużyte mniej więcej wiem peło tego na you tube. Poza tym wyjmowałem rozrusznik żeby rękom sprawdzić luz i na 100% odgłosy i luz pochodzi z koła dumasowego.
Pretor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Nowy dwumas będzie miał luz promieniowy 5-8mm lecz jak będziesz naciskał na krawędź gdzie przylega tarczą sprzęgła nie powinno być luzu. Wysyłane z mojego MT27i za pomocą Tapatalk 2
Tomi1605 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Dzięki kolego coś się już wyjaśniło i coś już wiem więcej. Zanim zabiorę się do wymiany muszę wyjaśnić wszystkie kwestie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się