Bartekl Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam, wstawiam 004 po sprawdzeniu w serwisie - mechanik twierdzi że napinacz i ustawienie rozrzadu jest OK. Co o tym myślici i co radzicie???? szukać innego mechanika (ale gość od lat robi głónie rozrządy w VW i Audi) W aucie w sumie wszystko gra.......[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:46 _________________________________________________Nie da sie ukrzc ze Euro w pelni..... czas oczekiwania na odp wzrasta
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Skoro koles sie zna i twierdzi ze jest dobrze... hmmm... W mojej ocenie nie jest dobrze, a to ze ECU sobie z tym radzi dopasowujac kat wtrysku to inna sprawa. Mam propozycje... byl podobny temat synchronizacji kąta na AKP ..... zamiesc te logi na AKP z pytaniem czy są w porzadku. Pozdr
Bartekl Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Opublikowano 27 Lipca 2008 Hej, mam pewne spostrzeżenie które może świadczyć że auto jest trochę przymulone. Robiąc logi średnio od 1500 RPM to po około 10s(STAMP) mam 3900 - 4100 RPM. Czytając bardzo dużo logów na forum widzę, że inne AWX-y po 10s łapie 4200- 4300 obrotów. (zaznaczam że analizowałem tylko przypadki które zaczynające się od tej samej wartości obrotów na starcie) Czy ten kąt synchronizacji może mieć wpływ? Czy takie czynniki jak opony, ukształtowanie terenu, wiatr przy pomiarach mogą mieć wpływ? (choć moje auto zawsze wypada słabiej)
spanky Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Czy ten kąt synchronizacji może mieć wpływ? Czy takie czynniki jak opony, ukształtowanie terenu, wiatr przy pomiarach mogą mieć wpływ? (choć moje auto zawsze wypada słabiej) oczywiscie ze kat synchronizacji ma wplyw na mocz ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się