nex Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Mam pytanko do wtajemniczonych Mamy 2 auta oba identyczna masa felgi itd. 170km @ 390nM vs 170km @ 350nm Czy 40nM różnicy wpłynie na przyspieszenie 0-100km/h?? Nie pytam o jazdę z rolki, tylko 0-100km/h
MAGIC87 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jednym słowem na szybko:TAK wpłynie:wink:
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jesli to dwa diesle a chyba tak, to i tak wplynie bo to moment odpowiada za zbieranie sie auta, szczegolnie przy tej samej mocy
Piotrek98igo Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 zalezy w jakim przedziale ma ten 390 bo jezeli przy 2tys to nie...
Jarol Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Już Ci to kiedyś tłumaczyłem. Max moment w takim przypadku będzie w przedziale 2-3tyś obr. Przy przyśpieszniu 0-100km/h w tym przedziale obrotów będziesz jechał tylko na 1 biegu przez ułamek sekundy potem na kolejnych biegach będziesz wykorzystwał przedział 3-4,5tyś obr. Skoro silniki mają tą samą moc to w przedziale 3-4,5tyś obr przebieg momentu też będzie bardzo podoby dlatego aut będą przyśpieszać 0-100km/h tak samo. Co innego jeśli będziesz przyśpieszał z rolki na 4 biegu 80-140km/h wtedy wygra auto z większym momentem obrotowym.
nex Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 a teraz zobacz to żeby było prościej: ta sama masa, ta sama felga. które auto wygra 0-100km/h / 1/4mili ?? PORÓWNANIE Test1 lewy wykres vs Test4 prawy wykres 166.8KM @ 348nM vs 177.2KM @ 394nM
Jarol Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ciężko powiedzieć bo za dużo czynników ma wpływ na przyspieszenie w tym przypadku może się okazać że to mocniejsze auto przez większy moment będzie miało problem z trakcją na pierwszych dwóch biegach i przegra wyścig. Teoretycznie powienno wygrać to mocniejsze. Widze że po zamontowaniu FMIC ubyło Ci 10km??
nex Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 nie wiem czy ubyło czy nie, auto hamowane na innej hamowni więc ciężko powiedzieć. Jutro i tak jadę na korektę
McGiver Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Mam pytanko do wtajemniczonychMamy 2 auta oba identyczna masa felgi itd. 170km @ 390nM vs 170km @ 350nm Czy 40nM różnicy wpłynie na przyspieszenie 0-100km/h?? Nie pytam o jazdę z rolki, tylko 0-100km/h odpowiedzieć poprawnie na to pytanie może tylko położenie na siebie dwóch wykresów i wkomponowanie w nie przełożeń każdego biegu, rysujesz wtedy najbardziej korzystne linie shiftu i sprawdzasz to w rzeczywistości. Generalnie odpowiedź jest taka że ten z 390Nm może mieć gorszą charakterystyke od tego słabszego bo moze nie utrzymywać niutów w górnym zakresie i pójdzie słabiej. Podam ci przykład EVO X jeden 585Nm/388KM drugi 535Nm/395KM- drugi od II biegu już odchodził przy IV był z przodu 2 długości. Ale to byś zrozumiał dopiero mając przed nosem dwa wykresy.
MAGIC87 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 nie wiem czy ubyło czy nie, auto hamowane na innej hamowni więc ciężko powiedzieć. Jutro i tak jadę na korektę ja bym raczej obstawiał ze ta 2 hamownia bardziej wiarygodna:wink: niz spadek mocy
nex Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 jutro jestem umówiony na 15:00 na korektę i dołożenie koksu MAGIC, auto jedzie identycznie, miałem złudzenie że jest słabsze, więc któraś hamownia oszukuje
MAGIC87 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 No to czekam na raport po korekcie:) dzisiaj nie za ciepło + FMIC powinno dac dobry wynik:wink:
nex Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 jestem po korekcie, no teraz czuć jak z dołu auto lepiej się wkręca. Na hamownie pojadę przy okazji. Teraz jest problem z trakcją przy ostrzejszym ruszaniu na 1 i 2 biegu. Pałowałem auto 100km , dolot zimny. Jak będę miał okazję sprawdzić temp dolotu Vagiem to napisze jaką mam. Jak kupię zdrowe BRD to bez problemu zrobi mi 200KM
nex Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 No że wykrzesa z BRD + FMIC 200 kuca, nic więcej nie modzone. Ja mam wtrysk AL jeżeli o to pytasz na gtb jak mu powiedziałem że koleś z forum zrobił 216HP to powiedział że by po mordzie dostał jak by tak komus wystroił . że 230 się robi
Piotrek98igo Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 smieszny gosc z tego twojego tunera ...robi sie tyle na ile silnik i podzespoly pozwola
MAGIC87 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 No że wykrzesa z BRD + FMIC 200 kuca, nic więcej nie modzone. Ja mam wtrysk AL jeżeli o to pytaszna gtb jak mu powiedziałem że koleś z forum zrobił 216HP to powiedział że by po mordzie dostał jak by tak komus wystroił . że 230 się robi na BRD 200 przekroczyli nieliczni.... no ale coz, twoj tuner to ogarnie:wink: tu sie troche podleje , tu sie troche podniesie cisnienie i bedzie ok:decayed:
nex Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 smieszny gosc z tego twojego tunera ...robi sie tyle na ile silnik i podzespoly pozwola a umiemy czytać?? jeżeli jest wszystko w pełni sprawne!! Czy śmieszny?? Nie powiedział bym, znajdź chociaż jedną złą opinie na temat jego chipowania aut, same pozytywne opinie
Piotrek98igo Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 no to pomysl logicznie, ze moze w tym co wyszlo 216hp nie bylo wszystko sprawne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się