Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to termostat? Spadek temperatury podczas jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdź temperaturę na zegarach i na bloku i będziesz wiedział, czy to czujnik, czy co innego...

17-Instruments i któraś z pierwszych grup w 08 to będzie temperatura na zegarach.

U mnie np. jak silnik ma 50*C to wskazówka idzie równo z tą temperaturą, ale jak silnik ma już 80*C to wskazówka pokazuje już 90*C i tak zostaję :P

Opublikowano

Sprawa rozwiązana , czujnik temp. do wymiany i znów wszytko gra.

Opublikowano
Sprawa rozwiązana , czujnik temp. do wymiany i znów wszytko gra.

Czyli niepotrzebnie wydałeś wcześniej 700zł:facepalm:

Opublikowano

nop, ale walcze z warsztatem...

Opublikowano

ja w moim AWX wymienilem czujnik temp. z tylu silnika, a temperatura dalej max 70 stopni ( nawet na trasie 600km nie podniosla sie do 90 ) jak sprawdzic termostat czy dziala poprawnie? ale tak na chlopcki rozum bo z mehaniki to ja za kumaty nie jestem :P

Opublikowano

czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz...

Opublikowano
czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz...

Potwierdzam, nawet nowe sa uwalone. Nie ważne czy ori czy nie.

Opublikowano

ktory to czujnik był uwalony ten na dole kolo chlodnicy czy ten z tyłu silnika ?

Opublikowano

Ten z tyłu silnika. Nawet nówka ori trafiaja sie zjebane.

Opublikowano

mam podobny problem , a mianowicie chodzi o to ze tempareture mam od 50 do 70 stopni , na postoju lekko wzrasta , gdy rusze to lekko spada , a vag pokazuje bład

auto podaje ciepło do srodka

2 Faults Found

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 0000

mam nadzieje ze wina nie lezy po stronie termostatu tylko czujnika ? zauwazułem tez ze chłodnica jest ciepla jak jezdze

prosze o pomoc

Opublikowano

Przy obecnych temp.u mnie chłodnica zimna oczywiście nie miasto i nie korki

Myślę że termostat u ciebie

czujnik pewnie też

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Opublikowano
czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz...

u mnie tez to samo , czujnik wytrzymuje max 2 lata i wymiana, czujnik ori ze znaczkiem Skoda z intercarsu

Opublikowano

TO mnie pocieszyliscie :)

Opublikowano
Sprawdzić termostat można najprostszym sposobem odpalasz samochód i patrzysz czy chłodnica się będzie grzała czy będzie ciepła dopiero jak złapie temperaturę wtedy będziesz wiedział czy termostat zamyka czy nie ale raczej wątpię żeby ci termostat poszedł bo w tych modelach w termostacie nie ma się co zepsuć :) mój ma ok 10 lat i działa bez zarzutu :)

moj padl te same objawy a w tych termostatach ma co sie zepsuc np.grzalka ktora tym gownem steruje,wyjmij podlacz pod aku na 1 lub 2 minuty i bedziesz wiedzial ,a jak chcesz sprawdzic bez rozbierania czy nie trzyma ,to tak jak napisal poprzednik sprawdz gore chlodnicy czy nie letnia

Opublikowano

ma ktos zdjecie w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik z tyłu silnika ?

Opublikowano

tył bloku schowany pod rórkami.

Opublikowano

jutro wysle zdjecie gdzie dokladnie sie znajduje bo bede swoj czujnik wymienial na ori.....

Po wymianie czujnika na nowy ori problem jest dalej, czyli musze termostat wymienic

Nowy termostat wymieniony, wszystko gra temperatura 90 i ani nie drgnie

Opublikowano

Witam! Mam podobnie, tylko, że po rozgrzaniu silnika wskazówka jakby się zawieszała, rzadko wędruję na 90 stopni po czym opada do 50 i tak jest cały czas, nawet podczas stania na światłach, korki itp. nigdy nie pokazuje temperatur rzędu 60-70stopni. tylko 90, a potem spada na 50. Natomiast przy żwawszej długotrwałej jeździe, autostrada 160-180km/h trzyma równiutko 90 stopni. Dodam, że chłodnica ciepła, wąż który wchodzi do chłodnicy od góry również. Płyn w zbiorniczku na stałym poziomie, nic na razie nie wywala. Macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Sprawdź vagiem temperature silnika oraz temp na zegarach

Tapatalk

Opublikowano

Dzięki za pomoc, czujnik walnięty, wymiana na nowy z ASO + termostat i po problemie. Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...