Fr0styyy. Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Sprawdź temperaturę na zegarach i na bloku i będziesz wiedział, czy to czujnik, czy co innego... 17-Instruments i któraś z pierwszych grup w 08 to będzie temperatura na zegarach. U mnie np. jak silnik ma 50*C to wskazówka idzie równo z tą temperaturą, ale jak silnik ma już 80*C to wskazówka pokazuje już 90*C i tak zostaję
tomaszw Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Sprawa rozwiązana , czujnik temp. do wymiany i znów wszytko gra.
edekxp Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Sprawa rozwiązana , czujnik temp. do wymiany i znów wszytko gra. Czyli niepotrzebnie wydałeś wcześniej 700zł
tomaszw Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 nop, ale walcze z warsztatem...
kapa123451 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 ja w moim AWX wymienilem czujnik temp. z tylu silnika, a temperatura dalej max 70 stopni ( nawet na trasie 600km nie podniosla sie do 90 ) jak sprawdzic termostat czy dziala poprawnie? ale tak na chlopcki rozum bo z mehaniki to ja za kumaty nie jestem
Rafal-L Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz...
tomaszw Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Opublikowano 10 Listopada 2012 czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz... Potwierdzam, nawet nowe sa uwalone. Nie ważne czy ori czy nie.
elmo814 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 ktory to czujnik był uwalony ten na dole kolo chlodnicy czy ten z tyłu silnika ?
tomaszw Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Opublikowano 25 Lutego 2013 Ten z tyłu silnika. Nawet nówka ori trafiaja sie zjebane.
elmo814 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 mam podobny problem , a mianowicie chodzi o to ze tempareture mam od 50 do 70 stopni , na postoju lekko wzrasta , gdy rusze to lekko spada , a vag pokazuje bład auto podaje ciepło do srodka 2 Faults Found 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 mam nadzieje ze wina nie lezy po stronie termostatu tylko czujnika ? zauwazułem tez ze chłodnica jest ciepla jak jezdze prosze o pomoc
edekxp Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Przy obecnych temp.u mnie chłodnica zimna oczywiście nie miasto i nie korki Myślę że termostat u ciebie czujnik pewnie też Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk
kaj82 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 czjnik nowy potrafi byc tez uwalony, u znajomego wyienilismy 3 czujniki z tego dwa ori i dopiero drugi dzialal poprawnie.... wiec wstaw od kogos czujnik na jeden dzien i sprawdz... u mnie tez to samo , czujnik wytrzymuje max 2 lata i wymiana, czujnik ori ze znaczkiem Skoda z intercarsu
szakal222 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Sprawdzić termostat można najprostszym sposobem odpalasz samochód i patrzysz czy chłodnica się będzie grzała czy będzie ciepła dopiero jak złapie temperaturę wtedy będziesz wiedział czy termostat zamyka czy nie ale raczej wątpię żeby ci termostat poszedł bo w tych modelach w termostacie nie ma się co zepsuć mój ma ok 10 lat i działa bez zarzutu moj padl te same objawy a w tych termostatach ma co sie zepsuc np.grzalka ktora tym gownem steruje,wyjmij podlacz pod aku na 1 lub 2 minuty i bedziesz wiedzial ,a jak chcesz sprawdzic bez rozbierania czy nie trzyma ,to tak jak napisal poprzednik sprawdz gore chlodnicy czy nie letnia
elmo814 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 ma ktos zdjecie w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik z tyłu silnika ?
kapa123451 Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 jutro wysle zdjecie gdzie dokladnie sie znajduje bo bede swoj czujnik wymienial na ori..... Po wymianie czujnika na nowy ori problem jest dalej, czyli musze termostat wymienic Nowy termostat wymieniony, wszystko gra temperatura 90 i ani nie drgnie
Away Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam! Mam podobnie, tylko, że po rozgrzaniu silnika wskazówka jakby się zawieszała, rzadko wędruję na 90 stopni po czym opada do 50 i tak jest cały czas, nawet podczas stania na światłach, korki itp. nigdy nie pokazuje temperatur rzędu 60-70stopni. tylko 90, a potem spada na 50. Natomiast przy żwawszej długotrwałej jeździe, autostrada 160-180km/h trzyma równiutko 90 stopni. Dodam, że chłodnica ciepła, wąż który wchodzi do chłodnicy od góry również. Płyn w zbiorniczku na stałym poziomie, nic na razie nie wywala. Macie jakieś pomysły?
edekxp Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Sprawdź vagiem temperature silnika oraz temp na zegarach Tapatalk
Away Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzięki za pomoc, czujnik walnięty, wymiana na nowy z ASO + termostat i po problemie. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się