Okruchos Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 pacjent Audi A4 1996 rok, zemek centralny z kluczyka Pewnego dnia otwierając auto coś zgrzytnęło w zamku, auta od strony kierowcy juz mi sie nie udało otworzyć gdyż kluczyk łatwo przechodził miedzy pozycje "zamkinj" i "otwórz" ale auto nie reagowało. Drzwi od strony pasażera i tylna klapa ok. zamykając i otwierajac centralny działa. Po zdjęciu tapicerki okazało się że ułamał się zaczep ciegna odpowiadającego za otwieranie auta kluczykiem (zdj zapożyczone z neta) I teraz pytanie jak to naprawić ???? Kupić używana wkładke na allegro??? (ale wtedy kluczyk nie bedzie pasował) Da sie wymienic sam element z tym zaczepem???? Przekopałem forum ale podobnego problemu nie znalazłem. Może ktoś miał podobną awarię.... Pomóżcie bo mi już pomysły sie skończyły...
dominikk Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Nie widać za dobrze na zdjęciu, ale ten plastikowy uchwyt cięgna powinien się dać zdemontować. Spróbuj go jakoś wypiąć i tylko ten elemwnt wymienić. Zapytaj, jak masz blisko salon VAG, czy aby nie da się takiego elementu ori kupić. Kupowałem samo cięgno, tą linkę, z tym żę od regulacji nawiewów, to były to niewielkie koszta w serwisie, ok. 40 złociszy. Możesz też swój ułamany uchwyt spróbować zregenerować, tzn. zaląć w nim cięgno na stałe cyną, albo jakimś klejem, drutem złapać, itp. Tylko musisz cięgno połączyć z tym uchwytem tak, żęby uchwyt był ruchomy, obracał się wokół własnej osi w metalu, w którym jest osadzony, a cięgno wciśnięte w uchwyt musi już być z nim połączone na sztywno. Ważne żeby obrót kluczyka w zamku powodował przesunięcie cięgna, które odblokowuje drzwi.
Okruchos Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 No własnie nie widzę żadne możliwości i pomysłu zeby to w jakis sposób zaczepić a pękło w tych okolicach: Uploaded with ImageShack.us A może ktoś ma fote jak wygląda cały zamek rozebrany na części??? Czy opłaca sie wybrać w wycieczke po szrotach w poszukiwaniu tego elementu ( i czy go mozna wymontować bez problemu z całego zamka???)
.Pablo. Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Weź ten plastik i powinieneś kupić w każdym motoryzacyjnym, koszt 1,20
Okruchos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Problem tkwi w tym ze to metal pękł
dragon44 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Kup to gdzies na szrocie, mozna rozebrac i wymienic ten element. W serwisie raczej tylko caly mechanizm bedzie dostepny.
pioteros Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 na forum pewnie ci co sprzedaja auta na czesci pewnie na peczki maja takich zamkow, oddadza ci za symboliczne pieniadze
Okruchos Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Kup to gdzies na szrocie, mozna rozebrac i wymienic ten element. W serwisie raczej tylko caly mechanizm bedzie dostepny. Jesli jestes pewny opcji ze ten jeden tylko element mozna wymienic to by mi to odpowiadalo. Pytaie: kupowac bebenek czy kompletna klamke ???
dominikk Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Na szrocie raczej nikt nie będzie się bawił i dadzą Ci całą klamkę. Nie mam pojęcia jaki to może być koszt. Może kilka dyszek:dontknow:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się