Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Proszę o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

To jest mój pierwszy post tego typu, wiec proszę o wyrozumiałość jak coś źle wykonałem

Proszę o analizę logów A4 B6 1.9 AVB

26.05.08-zrobiłem nowe logi i dodałem grupy Basic Settings

Proszę o ponowną analizę

Autko miało wymieniany

-zawór recyrkulacji spalin

-przepływomierz

-nowe turbo

grupa 000

000.JPG

grupa 000BS

000b.JPG

grupa 001

001.JPG

grupa 003

003.JPG

grupa 003BS

003b.JPG

grupa 004

004.JPG

grupa004BS

004b.JPG

grupa 007

007.JPG

grupa 013

013.JPG

Jeszcze jedno foto . Przedstawia ono grupę 004 podczas jazdy kąt synchronizacji wychyla sie dużo bardziej niż podczas biegu jałowego

Bardzo prosze o odpowiedz w tej sprawie

4.JPG

Pozdrawiam

Dziękuję za pomoc

Opublikowano

Z tego co tu widać to napewno masz termostat do wymiany, po za tym kąt synchronizacji troszke zabardzo się rozchodzi pewnie napinacz paska rozrządu jest slaby. Zrób jeszcze logi dynamiczne i BS to cos więcej będzie można powiedzieć.

Opublikowano

Rozrząd wymienialem 3 miesiące temu

Możesz nakierować mnie po czym zanalizowałeś tą wymiane termostatu i ką synchronizacji żebym wiedział na przyszłość.

Pozdrawiam

Opublikowano

Temperatura silnika ma tylko 81,9 stopnia i nie wzrasta do 90, kąt synchronizacji doś mocno się waha na wolnych obrotach od 0,6 do 1,7.

Opublikowano

-termimka silnika do naprawy [termostat]

-jedz na poprawe ustawienia rozrzadu [kat synchronizacji]

reszta po dynamicznych.

Opublikowano

Co ma być poprawione w tym rozrządzie(rzebym wiedział co mechanikowi powiedzieć i czy trzeba znowu przodek rozbierać)

Temperatura na vag wynosi 81.9 ale na wzkażnikach w autku cały czas pokazuje 90 stopni

Zmieniłem dziś na nowe logi i dodałem BS w grupie 000 003 i 004

Pod tym linkiem jest podane temperatura płynu chłodzącego dla silnika AVB wynosi około 80 stopni

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16828.0.html;highlight=temperatura+płynu

Opublikowano

Co ma być poprawione w tym rozrządzie(żebym wiedział co mechanikowi powiedzieć i czy trzeba znowu przodek rozbierać)

Temperatura na vag wynosi 81.9 ale na wzkażnikach w autku cały czas pokazuje 90 stopni

po prostu ma dokładnie ustawić rozrząd, temp na wskaźnikach to nie jest dokładny odczyt pomiarowy - nie sugeruj się tym.

82 stopnie to jeszcze nie tragedia, ale pomyśl o wymianie termostatu

Pod tym linkiem jest podane temperatura płynu chłodzącego dla silnika AVB wynosi około 80 stopni

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16828.0.html;highlight=temperatura+płynu

każdy diesel powinien pracować w temp 90st, 80 to temp robocza od której dopiero jest sens robić jakiekolwiek pomiary (poniżej mogą być różne przekłamania)

Opublikowano

Bardzo prosze o ocene ostatniego zdjecia w temacie ( było robione w czasie jazdy) kąt synchronizacji wychyla sie dość znacznie. Prosze o szybką odpowiedz dziś jade wieczorem do mechaniku musze jakoś mu to wytłumaczyć. Autko jest po chipie ma to jakiś związek z tym.

Mam jeszcze dodatkowe pytanie czy ta rozbierzność może być spowodowana awarią czujnika halla lub tłumikiem drgań?[br]Dopisany: 29 Maj 2008, 11:07 _________________________________________________Wymieniłem dziś termostat

temperatura okolo 92

Opublikowano

Ja planuje wymienić wymienić "nadajnik impulsów wałka rozrządu'' o numerze 038 906 433 A przez serwis nazywany G28 a na forum audi nazywany G40.

"Prosze o zweryfikowanie tych nazewnictw"

Tylko że na forum mi mikt nie potrafi odpowiedzieć czy moze być w tym przyczyna. Każdy mówi jedz do mechanika na poprawe ustawień rozrządu. Zamim zaryzykuje prosze o jakieś doradcze odpowiedzi

Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 13:05 _________________________________________________Po poprawie rozrządu i ustawieniu teraz w próbie statycznej chodzi mi miedzy 0,0 do 0,6 a podczas ostrej jazdy od 0,0 do 1,1 sporadycznie pojawia sie 1.7. Jak bede miał wiecej czasu to zrobie logi. Wynik jak widać lepszy niż poprzednie.

Poprawy dokonał Diag-mech w Łódźi

Opublikowano

Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 13:05 _________________________________________________Po poprawie rozrządu i ustawieniu teraz w próbie statycznej chodzi mi miedzy 0,0 do 0,6 a podczas ostrej jazdy od 0,0 do 1,1 sporadycznie pojawia sie 1.7. Jak bede miał wiecej czasu to zrobie logi. Wynik jak widać lepszy niż poprzednie.

Poprawy dokonał Diag-mech w Łódźi

no to juz o niebo lepiej .. chodz te 1.7 jest zastanawiajace .... :mysli: [napinacz wymieniony ? ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...