kazuyaet Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Witam To jest mój pierwszy post tego typu, wiec proszę o wyrozumiałość jak coś źle wykonałem Proszę o analizę logów A4 B6 1.9 AVB 26.05.08-zrobiłem nowe logi i dodałem grupy Basic Settings Proszę o ponowną analizę Autko miało wymieniany -zawór recyrkulacji spalin -przepływomierz -nowe turbo grupa 000 grupa 000BS grupa 001 grupa 003 grupa 003BS grupa 004 grupa004BS grupa 007 grupa 013 Jeszcze jedno foto . Przedstawia ono grupę 004 podczas jazdy kąt synchronizacji wychyla sie dużo bardziej niż podczas biegu jałowego Bardzo prosze o odpowiedz w tej sprawie Pozdrawiam Dziękuję za pomoc
Jarol Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Z tego co tu widać to napewno masz termostat do wymiany, po za tym kąt synchronizacji troszke zabardzo się rozchodzi pewnie napinacz paska rozrządu jest slaby. Zrób jeszcze logi dynamiczne i BS to cos więcej będzie można powiedzieć.
kazuyaet Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Rozrząd wymienialem 3 miesiące temu Możesz nakierować mnie po czym zanalizowałeś tą wymiane termostatu i ką synchronizacji żebym wiedział na przyszłość. Pozdrawiam
Jarol Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 Temperatura silnika ma tylko 81,9 stopnia i nie wzrasta do 90, kąt synchronizacji doś mocno się waha na wolnych obrotach od 0,6 do 1,7.
spanky Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 -termimka silnika do naprawy [termostat] -jedz na poprawe ustawienia rozrzadu [kat synchronizacji] reszta po dynamicznych.
kazuyaet Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Opublikowano 26 Maja 2008 Co ma być poprawione w tym rozrządzie(rzebym wiedział co mechanikowi powiedzieć i czy trzeba znowu przodek rozbierać) Temperatura na vag wynosi 81.9 ale na wzkażnikach w autku cały czas pokazuje 90 stopni Zmieniłem dziś na nowe logi i dodałem BS w grupie 000 003 i 004 Pod tym linkiem jest podane temperatura płynu chłodzącego dla silnika AVB wynosi około 80 stopni http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16828.0.html;highlight=temperatura+płynu
pre_pl Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Co ma być poprawione w tym rozrządzie(żebym wiedział co mechanikowi powiedzieć i czy trzeba znowu przodek rozbierać) Temperatura na vag wynosi 81.9 ale na wzkażnikach w autku cały czas pokazuje 90 stopni po prostu ma dokładnie ustawić rozrząd, temp na wskaźnikach to nie jest dokładny odczyt pomiarowy - nie sugeruj się tym. 82 stopnie to jeszcze nie tragedia, ale pomyśl o wymianie termostatu Pod tym linkiem jest podane temperatura płynu chłodzącego dla silnika AVB wynosi około 80 stopnihttp://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16828.0.html;highlight=temperatura+płynu każdy diesel powinien pracować w temp 90st, 80 to temp robocza od której dopiero jest sens robić jakiekolwiek pomiary (poniżej mogą być różne przekłamania)
kazuyaet Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Opublikowano 31 Maja 2008 Bardzo prosze o ocene ostatniego zdjecia w temacie ( było robione w czasie jazdy) kąt synchronizacji wychyla sie dość znacznie. Prosze o szybką odpowiedz dziś jade wieczorem do mechaniku musze jakoś mu to wytłumaczyć. Autko jest po chipie ma to jakiś związek z tym. Mam jeszcze dodatkowe pytanie czy ta rozbierzność może być spowodowana awarią czujnika halla lub tłumikiem drgań?[br]Dopisany: 29 Maj 2008, 11:07 _________________________________________________Wymieniłem dziś termostat temperatura okolo 92
Bartekl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Hej kazuyaet, mam podobne auto i podobny problem... nasze logi 004DYN wyglądają tak samo!!! jak uporasz się z tym kątem to daj znać, ja zrobie podobnie (niżej link do mojego przypadku) http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wzrost_spalania_egr_moc_nowe_logi-t32733.0.html
kazuyaet Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 Ja planuje wymienić wymienić "nadajnik impulsów wałka rozrządu'' o numerze 038 906 433 A przez serwis nazywany G28 a na forum audi nazywany G40. "Prosze o zweryfikowanie tych nazewnictw" Tylko że na forum mi mikt nie potrafi odpowiedzieć czy moze być w tym przyczyna. Każdy mówi jedz do mechanika na poprawe ustawień rozrządu. Zamim zaryzykuje prosze o jakieś doradcze odpowiedzi Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 13:05 _________________________________________________Po poprawie rozrządu i ustawieniu teraz w próbie statycznej chodzi mi miedzy 0,0 do 0,6 a podczas ostrej jazdy od 0,0 do 1,1 sporadycznie pojawia sie 1.7. Jak bede miał wiecej czasu to zrobie logi. Wynik jak widać lepszy niż poprzednie. Poprawy dokonał Diag-mech w Łódźi
spanky Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Pozdrawiam[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 13:05 _________________________________________________Po poprawie rozrządu i ustawieniu teraz w próbie statycznej chodzi mi miedzy 0,0 do 0,6 a podczas ostrej jazdy od 0,0 do 1,1 sporadycznie pojawia sie 1.7. Jak bede miał wiecej czasu to zrobie logi. Wynik jak widać lepszy niż poprzednie. Poprawy dokonał Diag-mech w Łódźi no to juz o niebo lepiej .. chodz te 1.7 jest zastanawiajace .... [napinacz wymieniony ? ]
kazuyaet Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 Napinacza nie wymieniałem bo był wymieniany 15 tysi temu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się