awt Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Koledzy pomóżcie radą, od jakiegoś czasu zwróciłem uwagę, że samochód od czasu do czasu przy mocnym wciśnięciu gazu zaczyna strasznie kopcić, nie ma na to reguły. Dodatkowo od kilku dni przy przyspieszaniu słyszę straszny szum/świst i za bardzo nie wiem skąd on się wydobywa, poniżej wrzucam logi może to was na coś naprowadzi. 009 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 015 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić"
roman_tyk Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Po tych logach co dałeś nic niepokojacego nie widac. Zrob komplet logów dynamicznych, statycznych i basic settings.
Mauros88 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jezeli slyszysz straszny szum i swist to poprzegladaj sobie caly uklad dolotowy czy nie peknal Ci ktorys waz. Szukaj nieszczelnosci i zrob komplet logow dynamicznych
danu44 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić" Tu masz wszystko o logach. Jakie robic i jak robic... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ A tak to ma ładnie wygladac... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-auto-slabo-jedzie-brak-mocy-239971/
awt Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jezeli slyszysz straszny szum i swist to poprzegladaj sobie caly uklad dolotowy czy nie peknal Ci ktorys waz. Szukaj nieszczelnosci i zrob komplet logow dynamicznych W miarę możliwości ( brak dojścia do kanału) sprawdziłem węże, teoretycznie całe w szczególności, że dwa w ciągu ostatniego roku były wymieniane na nowe (wchodzący dołem bezpośrednio do intercoolera z jednym zagięciem i wychodzący od intercoolera na "górze" z dwoma zagięciami) Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić" Tu masz wszystko o logach. Jakie robic i jak robic... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ A tak to ma ładnie wygladac... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-auto-slabo-jedzie-brak-mocy-239971/ Dzięki za podpowiedź! Bogatszy o nową wiedzę poleciałem do auta i zrobiłem tak jak napisano. I tak to teraz wygląda: Statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (6 - 003) Log (4 - 004) Log (3 - 007) Log (5 - 013) Log (7 - 018) Log (2 - 023) w grupie 014 miałem puste pola więc uznałem że nie będę wrzucać Basic Settings: Log (2 - 000) Log (0 - 003) Log (1 - 004) w grupie 011 wyskoczyło mi ERROR UNABLE TO READ Dynamiczne: Log (1 - 000) Log (3 - 001) Log (0 - 003) Log (2 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) Edit: Zapomniałem dodać, że katalizatora brak a EGR zaślepiony
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przepływomierz w tym samochodzie jest ORI ? Do ponownego sprawdzenia szczelnosc ukladu dolotowego...
awt Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Przepływomierz w tym samochodzie jest ORI ?Do ponownego sprawdzenia szczelnosc ukladu dolotowego... Przepływomierz oryginalny. Może powoli zaczyna siadać, dlatego od czasu do czasu tak kopci? A dolot przejrzę jeszcze raz, tym razem bardziej szczegółowo- dam znać jak tylko coś się rozwiąże. Dzięki kolego! Edit 30.08.2012: Układ Dolotowy był jednak NIEszczelny( dziura w wężu ciśnieniowym wychodzącym bezpośrednio od turbiny) Tak sie przyzwyczaiłem do tego mułu co był, że po wymianie cieszyłem się jakbym nowe auto kupił Do końca najbliższego weekendu wrzucę świeże logi, a żeby każdy mógł sobie porównać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się