Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów, autko potrafi strasznie zakopcić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy pomóżcie radą, od jakiegoś czasu zwróciłem uwagę, że samochód od czasu do czasu przy mocnym wciśnięciu gazu zaczyna strasznie kopcić, nie ma na to reguły.

Dodatkowo od kilku dni przy przyspieszaniu słyszę straszny szum/świst i za bardzo nie wiem skąd on się wydobywa, poniżej wrzucam logi może to was na coś naprowadzi.

009 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

008 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

015 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić"

Opublikowano

Po tych logach co dałeś nic niepokojacego nie widac. Zrob komplet logów dynamicznych, statycznych i basic settings.

Opublikowano

Jezeli slyszysz straszny szum i swist to poprzegladaj sobie caly uklad dolotowy czy nie peknal Ci ktorys waz. Szukaj nieszczelnosci i zrob komplet logow dynamicznych

Opublikowano

Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić"

Tu masz wszystko o logach. Jakie robic i jak robic...

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

A tak to ma ładnie wygladac...

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-auto-slabo-jedzie-brak-mocy-239971/

Opublikowano
Jezeli slyszysz straszny szum i swist to poprzegladaj sobie caly uklad dolotowy czy nie peknal Ci ktorys waz. Szukaj nieszczelnosci i zrob komplet logow dynamicznych

W miarę możliwości ( brak dojścia do kanału) sprawdziłem węże, teoretycznie całe w szczególności, że dwa w ciągu ostatniego roku były wymieniane na nowe (wchodzący dołem bezpośrednio do intercoolera z jednym zagięciem i wychodzący od intercoolera na "górze" z dwoma zagięciami)

Jak wrzuciłem nie te logi co trzeba to podpowiedzcie które trzeba "dorobić"

Tu masz wszystko o logach. Jakie robic i jak robic...

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

A tak to ma ładnie wygladac...

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-auto-slabo-jedzie-brak-mocy-239971/

Dzięki za podpowiedź!

Bogatszy o nową wiedzę poleciałem do auta i zrobiłem tak jak napisano. I tak to teraz wygląda:

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (6 - 003)

Log (4 - 004)

Log (3 - 007)

Log (5 - 013)

Log (7 - 018)

Log (2 - 023)

w grupie 014 miałem puste pola więc uznałem że nie będę wrzucać

Basic Settings:

Log (2 - 000)

Log (0 - 003)

Log (1 - 004)

w grupie 011 wyskoczyło mi ERROR UNABLE TO READ

Dynamiczne:

Log (1 - 000)

Log (3 - 001)

Log (0 - 003)

Log (2 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Edit:

Zapomniałem dodać, że katalizatora brak a EGR zaślepiony

Opublikowano

Przepływomierz w tym samochodzie jest ORI ?

Do ponownego sprawdzenia szczelnosc ukladu dolotowego...

Opublikowano
Przepływomierz w tym samochodzie jest ORI ?

Do ponownego sprawdzenia szczelnosc ukladu dolotowego...

Przepływomierz oryginalny. Może powoli zaczyna siadać, dlatego od czasu do czasu tak kopci?

A dolot przejrzę jeszcze raz, tym razem bardziej szczegółowo- dam znać jak tylko coś się rozwiąże. Dzięki kolego!

Edit 30.08.2012:

Układ Dolotowy był jednak NIEszczelny( dziura w wężu ciśnieniowym wychodzącym bezpośrednio od turbiny) Tak sie przyzwyczaiłem do tego mułu co był, że po wymianie cieszyłem się jakbym nowe auto kupił :) Do końca najbliższego weekendu wrzucę świeże logi, a żeby każdy mógł sobie porównać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...