fuzzi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Koledzy, zamieszczam poniżej logi mojego drugiego auta Audi 80 B4 1Z '95. W okolicach 3,5 tyś obrotów jakby momentami słabnie, a za chwile moc wraca do normy. Ogólnie mam wrażenie, że nie ma pełnej mocy. To pierwsze logi tego B4, bardzo proszę zerknąć w jakiej kondycji jest to auto, bo nie wiem czego się mogę po nim spodziewać. Dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 wymien zaworek n75 i powtórz logi z bloku 8 i 11
fuzzi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Z przepływomierzem wszystko ok ?
german81 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 dopuki cisnienie doładowania nie jest ok to stwierdzanie stanu przepływki nie jest wiarygodne .
fuzzi Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Powodem złego ciśnienia doładowania w tym przypadku może być jakaś nieszczelność przewodów?
DragonGTI Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 tak, może być, posprawdzaj wszystkie wężyki na wszelki wypadek.
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zawór N75 do podmiany i przewody ukladu nadcisnienia do kontroli. Po tym powtorz logi 011,010 i 008 Wyglada, ze nastawnik bedzie do czyszczenia - samochód rowno przyspiesza w calym zakresie obrotów ?
grzegorzmen Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A korekcie na pierwszym też zostawia wiele do życzenia
fuzzi Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nastawnik był sprawdzany, bo wcześniej auto przerywało podczas jazdy (w okolicach 2.5k obrotów), tak jakby nie dochodziło paliwo. Okazało się, że nastawnik był czyściutki, a winnym tego zamieszania był podgrzewać paliwa (ten na dekielku od filtra) łapał powietrze i to dużo. Obecnie auto nie przerywa, ale po przekroczeniu 3k obrotów nie przyspiesza płynnie, da się wyczuć delikatne wahania. A jak dawka paliwa, kąt wtrysku, przepływomierz? Coś tu widać niepokojącego?
grzegorzmen Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 dawko OK , kąt można nieco poprawić trzeba ustabilizować ciśnienie , i można podmienić przepływomierz najlepiej z innego sprawnego i wtedy zobaczyć.
fuzzi Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Kolego, a co z korekcją na pierwszym?
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Wyglada, ze cylinder słabszy.... nic nie kombinuj z przeplywomierzem poki doładowanie się nie ustabilizuje...
fuzzi Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zaworek N75 wymieniony. Zrobiłem logi po wymianie, proszę o informacje czy jest ok. Nie wiem czy dobrze wyczytałem z tych logów, ale chyba jeszcze coś z przepływomierzem jest nie tak. Zgadza się ? Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 przepływka do wymiany lub umycia bo tnie dawke od 3500 obr.
przemik Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Doładowanie wróciło do swiata zywych.... o przepływomierzu juz wiesz.... wymien filtr powietrza przy okazji....
fuzzi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Przepływomierz wyczyściłem specjalnym środkiem do tego celu i auto wróciło do formy. Dziękuję wszystkim udzielającym się w tym temacie za cenne wskazówki!
carles Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam czym czyściłeś ten przepływomierz. Jest jakiś specjalny środek czy spirytus 90% wystarczy? Pozdro
fuzzi Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tym środkiem: AIR SENSOR CLEAN firmy CRC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się