Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów - brak pełnej mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, zamieszczam poniżej logi mojego drugiego auta Audi 80 B4 1Z '95. W okolicach 3,5 tyś obrotów jakby momentami słabnie, a za chwile moc wraca do normy. Ogólnie mam wrażenie, że nie ma pełnej mocy. To pierwsze logi tego B4, bardzo proszę zerknąć w jakiej kondycji jest to auto, bo nie wiem czego się mogę po nim spodziewać.

Dynamiczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

wymien zaworek n75 i powtórz logi z bloku 8 i 11

Opublikowano

Z przepływomierzem wszystko ok ?

Opublikowano

dopuki cisnienie doładowania nie jest ok to stwierdzanie stanu przepływki nie jest wiarygodne .

Opublikowano

Powodem złego ciśnienia doładowania w tym przypadku może być jakaś nieszczelność przewodów?

Opublikowano

tak, może być, posprawdzaj wszystkie wężyki na wszelki wypadek.

Opublikowano

Zawór N75 do podmiany i przewody ukladu nadcisnienia do kontroli.

Po tym powtorz logi 011,010 i 008

Wyglada, ze nastawnik bedzie do czyszczenia - samochód rowno przyspiesza w calym zakresie obrotów ?

Opublikowano

A korekcie na pierwszym też zostawia wiele do życzenia

Opublikowano

Nastawnik był sprawdzany, bo wcześniej auto przerywało podczas jazdy (w okolicach 2.5k obrotów), tak jakby nie dochodziło paliwo. Okazało się, że nastawnik był czyściutki, a winnym tego zamieszania był podgrzewać paliwa (ten na dekielku od filtra) łapał powietrze i to dużo.

Obecnie auto nie przerywa, ale po przekroczeniu 3k obrotów nie przyspiesza płynnie, da się wyczuć delikatne wahania.

A jak dawka paliwa, kąt wtrysku, przepływomierz? Coś tu widać niepokojącego?

Opublikowano

dawko OK , kąt można nieco poprawić

trzeba ustabilizować ciśnienie , i można podmienić przepływomierz najlepiej z innego sprawnego i wtedy zobaczyć.

Opublikowano

Kolego, a co z korekcją na pierwszym?

Opublikowano

Wyglada, ze cylinder słabszy.... nic nie kombinuj z przeplywomierzem poki doładowanie się nie ustabilizuje...

Opublikowano

Zaworek N75 wymieniony. Zrobiłem logi po wymianie, proszę o informacje czy jest ok. Nie wiem czy dobrze wyczytałem z tych logów, ale chyba jeszcze coś z przepływomierzem jest nie tak. Zgadza się ?

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

przepływka do wymiany lub umycia bo tnie dawke od 3500 obr.

Opublikowano

Doładowanie wróciło do swiata zywych.... o przepływomierzu juz wiesz.... wymien filtr powietrza przy okazji....

Opublikowano

Przepływomierz wyczyściłem specjalnym środkiem do tego celu i auto wróciło do formy. Dziękuję wszystkim udzielającym się w tym temacie za cenne wskazówki!

Opublikowano

Witam czym czyściłeś ten przepływomierz. Jest jakiś specjalny środek czy spirytus 90% wystarczy?

Pozdro

Opublikowano

Tym środkiem: AIR SENSOR CLEAN firmy CRC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...