restekator Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam Mógłby ktoś wrzucić fotki/schemat jak zdemontować środkowy tunel tak żeby nic przy tym nie pourywać i móc zamontować go spowrotem bez problemów
Kozathe1st Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wymontuj radio, popielniczki przód tył oraz ramkę górną tunelu. Później wszystkie śruby razem z podłokietnikiem i go ładnie wyciągniesz. Dobrze rozglądaj się co z czym jest spasowane a spokojnie dasz radę. a wyciągałem tunel nie mając wiedzy gdzie co i jak i udało się. Uważaj tylko przy końcowym jego wyciąganiu żeby nie porysować sobie przycisku ESP Cup Holdera czy szufladki. Ja skupilem się na tyle tunelu a przód latał mi po ESP i niestety został porysowany. Ogólnie rzecz biorąc łatwizna.
Biszczan Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 1 - Konsola środkowa t Wymontowanie: – Wymontować środkowy podłokietnik. – Wymontować osłonę przy dźwigni przełączania zakresów /- biegów. – Wymontować radio/ – Wymontować jednostkę obsługi i wskazań układu klimatyzacji. – Zdjąć osłonę przełączników -2-. – Zaciągnąć hamulec ręczny. – W przypadku automatycznej skrzyni biegów przesunąć dźwignię przełączania zakresów całkiem do tyłu. – Zdjąć z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej pokrywę -4-. – Wykręcić śruby -3- z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej. – Wymontować uchwyt dźwigni ręcznego hamulca. – Wymontować osłonę dźwigni ręcznego hamulca. – Wyjąć ostrożnie pokrywę -5- z konsoli środkowej zaczynając z przodu. – Poluzować dwie śruby z łbami krzyżowymi -7- na części łączącej -6- i wyjąć część łączącą. W przeciwnym razie nie można wyjąć osłony nad dźwignią ręcznego hamulca. – Wymontować popielniczkę z przodu. – Wymontować zapalniczkę. – Wymontować panel obsługi układu nawigacji. – Wykręcić śruby -8 … 10-. – Samochody ze środkowym podłokietnikiem: poluzować nakrętkę specjalną sześciokątną -11-. – Poluzować dwie nakrętki specjalne sześciokątne -12-. – Pociągnąć konsolę środkową mocno do tyłu i wyjąć ją z samochodu. Wskazówka Konsolę środkową trudno poluzować z części odlewu ciśnieniowego na tablicy przyrządów. t Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 2 - Osłona przełącznika 3 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 4 - Pokrywa (2x) 5 - Pokrywa hamulca ręcznego 6 - Część łącząca 7 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 2 Nm 8 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 9 - Śruby (4x) q Moment dokręcenia 5 Nm 10 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 11 - Nakrętka specjalna sześciokątna (1x) q Moment dokręcenia 26 Nm 12 - Nakrętka specjalna sześciokątna (2x) q Moment dokręcenia 26 Nm <br /><br />
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się