Brysio Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2012 chlopaki w pl przerobia na zagato bez problemu ) zdjecie cienkie bo i lapy sie trzesa przy tej predkosci ciezko kiere i koma trzymac ) <br /><br />
mystic.pl Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Doopa nie ucieka przy takiej prędkości ? W ogóle jak z trakcja przy takiej mocy i tylnym napędzie ?
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 0 problemow z trakcja jesli masz wlaczone esp ale mozna w 2 sposoby wylaczyc jesli wylaczysz samo esp przyciskiem to dziala asr i jakies inne systemy tez ale jesli przelaczysz zawiszenie na sport+ to wsztyko inne razem z esp zostaje wylaczone powiem szczerze raz tak zrobilem i jak mu depniesz to d*pa tanczy a na mokrym to juz wogole wtedy byla jadza ale normlanie jesli masz na sport/normal i wsztykie systemy wlaczone nie ma najmniejszych problemow powiem jedno powyzej 250kmh tylko prosta w zakrety boje sie wchodzic jakies takie dziwne uczucie ze auto jest niestabilne i buja nim troche w audi tego nie mialem w probnych jazdach r8 dlatego moj kolejny cel r8:))
PABLO Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Fura konkret do lansu Takiego dachu brakuje w audi, kiedy chcesz to masz coupe albo cabrio i nie boisz się że ktoś Ci przejdzie nożem po szmacianym dachu który grubą kasę kosztuję.. R8? Wysoko mierzysz
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 juz bym dawno mial jak by koles sie nie rozmyslil najpierw r8 szukalem ale ze nic nie bylo w dobrej kasie wynalazl sie z4:wink:
PABLO Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ale między R8 a taką Z4 jest chyba dość spora różnica w kwocie:eusathink: Nie lookałem co prawda jak potaniały te auta ale to są inne segmenty w klasie.
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 e tam uzywki chodza w roznicy okolo 10 do 15tys euro oczywiscie mowie o r8 2008 i z4 2010 ---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- naturalnie trzeba od prywatnego kupic bo od handlarza to zapominj
PABLO Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Ja tylko dodam że wczoraj jeździłem nówką TTRS 340KM 1450KG ogólnie bajka jak i dźwięk 2.5T R5 a chodzą od 150tys do 200 tys zł jak tak patrzyłem na szybko. U Ciebie jest wolnossący czy na turbinie jeśli tak to jakieś plany co do zwiększenia mocy?
majkel20 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 e tam uzywki chodza w roznicy okolo 10 do 15tys euro oczywiscie mowie o r8 2008 i z4 2010---------- Post dopisany at 16:42 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- naturalnie trzeba od prywatnego kupic bo od handlarza to zapominj 15k EURO za R8 2008r.? Coś nie bardzo chyba..... Oferta - Audi R8 - Samochód osobowy AUDI R8 QUATTRO,CARBON - nr nadwozia WUAZZZ4268N001555 - rok produkcji 2007 - data I rejestracji 09.07.2007
PABLO Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 majkel źle zrozumiałeś.. Napisał że różnica jest ok 15K między R8 z 2008r a Z4 z 2010r.
majkel20 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 teraz widzę mój błąd. Źle doczytałem Graty fajnej fury
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 No no ale bawara brak słów http://cosgan.de/images/smilie/teufel/d045.gifa czemu nie ma przeciwmgielnych nie maja te wersje przeciwmgielnych bo maja bixenony z regulacja poziomu oswietlenia tzw dynamic light same sie jakos do mgly dostrajaja tyle zreszta tez we mgle swieca wyrazniej a przy ostrym hamowaniu wskakuja awaryjne deczko panowie nacudowali z elektronika
David Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 majkel zapac akcyze od tego r8 te 18 %
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 to jest wolnyzasysak nie chcialem tego na turbinie bo strasznie duzo z nimi problemow wystarczy w necie poszukac problem z hydro i temperatura silnika tak ze ja tam jakos wole sprawdzona technike jak poprawia po FL to sie pomysli a teraz podniose mu moc i tez bedzie jakies 330ps ttrs ma mniejsza pojemnosc ale tez sie niezle kreci jezdzilem takim ttrs ale mnie sie one jakos nie podobaja wygladowo juz lepiej rs5 ale w tych znow ten srodek mnie nie przekonuje jakos ---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ---------- majkel zapac akcyze od tego r8 te 18 % dlatego ja melduje auta w de bo sie w zlodziejskim pl systemie nie oplaca albo kombinacje alpejscie trzeba stosowac wtedy to tak dodam jeszcze wczoraj zrobilem dosc ze tak powiem szybko jakies 500km (2x230 + na miejscu) i 100euro poszlo w wydech ) ale nie zaluje ani jednego spalonego euro naprawde budzi we mnie to auto emocje oszczednie jezdze moja b7
Mario22 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Fajny gokart ... i wabik na lachony
Brysio Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 dzieki ale ja tylko do kosciola wiesz jak jest:wink:
KOval81 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Do kościoła to na dziewczęta ze scholi śmigasz, czy te w czarnych, długich ciuchach?
Brysio Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 wiesz tylko te w czarnych do white mobila pasuja :decayed::decayed:
Brysio Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 :decayed: ot tam normalny bialy mobil ta felga jak widac no fotkach nie taka straszna na zywo o wiele lepiej dzwiek wydechu chcialem dodac ale nie mam jak wiec narazie bedzie bez ---------- Post dopisany 04-09-2012 at 10:54 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2012 at 21:01 ---------- kurde wrzucilem filmik na wrzute wczoraj i do dzisiaj nie ma linka ile to moze trwac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się