Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAHA] Czarna A4 AVANT 2.0 TDI 170 PS QUATTRO S-LINE SPORTPAKET PLUS


Seba_E007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie :)

Po sześciu latach jazdy A3 przyszła pora na jej większą siostrę w wersji B8 z wymarzonym napędem quattro

A4 AVANT 2.0 TDI CAHA QUATTRO S-LINE SPORTPAKET PLUS

Dane i wyposażenie:

- silnik 2.0TDI CAHA (170PS)

- napęd quattro

- kolor: czarny metallic

-s-line sportpaket plus:

> trójramienna multifunkcyjna kierownica s-line

> gałka dźwigni zmiany biegów s-line

> sportowe półszkórzane fotele z el. regulacją s-line

> listwy ze szczotkowanego aluminium

> zawieszenie -30 mm s-line

> felgi z oponami 245/40R18

> listwy progowe s-line

- białe przeszycia skór

- navi MMI 2G

- czujnik zmierzchu i deszczu

- kolorowy FIS

- bluetooth

- zmieniarka na 6 płyt

- climatronic 3-strefowy

- podgrzewane siedzenia

- 4x elektryczne szyby

- listwy szyb i relingi chrom

- skórzane podłokietniki

- system parkowania przód-tył

- czarna podsufitka

- elektryczna klapa bagażnika

- coming/leaving home

- itd. ;)

Szybkie mody po zakupie:

- przyciemnione szyby

- ori nakładki na końcówki wydechu

Plany

- po ostatnich autach stwierdziłem, że z tym będzie inaczej i pozostanie maksymalnie ori więc zobaczymy co z tego będzie,

raczej będą to drobiazgi :)

dsc2310b.jpg

dsc2314u.jpg

dsc2326z.jpg

dsc2331j.jpg

dsc2344p.jpg

dsc2349l.jpg

dsc2369.jpg

dsc2379n.jpg

dsc2416d.jpg

dsc2418y.jpg

dsc2420c.jpg

ciemne foto wnętrza niestety rozmyte bo nie miałem ze sobą statywu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fura super tylko te lampy:kwasny: to powinien byc twój pierwszy mod dzwon do wrclaguny i sie umawiaj na wymiane i bedzie juz wszystko jak trzeba:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera, taki wypas i bez leda? ktoś świrniety to konfigurowal w salonie! a fura przepiekna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondi, ale to przecież nie jest pełen S-line, tylko wewnętrzny :whistling: ładna sztuka tylko te lampy :decayed: inwestuj w nie i w S-line exterieur i będzie malinka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, dobre wyposażenie:thumbup1: i niestety kolor forda T :facepalm:

Nie było nakładek na końcówki wydechu w pełnym s-line:eusathink:

To pytanie czy stwierdzenie? :>

Z tego co wyczytałem na niemieckich stronach sportpaket plus zawierał to co wymieniłem, nakładki na końcówki wydechu sam wrzuciłem.

Co do koloru jak zwykle kwestia gustu i potrzeb. Jak dla mnie jedyny słuszny, miałem czarną A3 8L i fakt kolor wymagający w utrzymaniu ale coś za coś :)

To A3 siostry, które jej modziłem, kolorek fakt sympatyczny ale szybko mi się opatrzył:

dsc01537m.jpg

Jak wspomniałem auto ma być maksymalnie seryjne, dyskretne i eleganckie :)

Chociaż znając życie pewnie z czasem s-line na zewnątrz zagości ale myślę, że nie zaburzy to moich założeń :) Pierwszym krokiem już niedługo będzie soft...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sebastian fajna felga na tej a3 jaki producent i parametry ?

3-częściowe RH Crossline 19", przód 8,5" tył 10" jak coś są na sprzedaż, na razie nie wystawiałem bo czekam na późną zimę przed sezonem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondi, ale to przecież nie jest pełen S-line, tylko wewnętrzny :whistling:

Tak, tak, zasugerowałem się opisem i na szybko pomyślałem, że jest to s-line wewnętrzny + exterieur

Gratulacje, dobre wyposażenie:thumbup1: i niestety kolor forda T :facepalm:

Nie było nakładek na końcówki wydechu w pełnym s-line:eusathink:

To pytanie czy stwierdzenie? :>

Z tego co wyczytałem na niemieckich stronach sportpaket plus zawierał to co wymieniłem, nakładki na końcówki wydechu sam wrzuciłem.

Co do koloru jak zwykle kwestia gustu i potrzeb. Jak dla mnie jedyny słuszny, miałem czarną A3 8L i fakt kolor wymagający w utrzymaniu ale coś za coś :)

Jeżeli chodzi o kolor ro była to oczywiście subiektywna opinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondi, ale to przecież nie jest pełen S-line, tylko wewnętrzny :whistling:

No właśnie z tego co znalazłem to w tym pakiecie jest cały środek + felga + zawias

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kocur, tylko tak jak koledzy sensownie radzą, pierwszy mod w tym aucie to koniecznie ledy na przodzie to bo znak rozpoznawczy "nowych" audi.

Porozmawiaj z Grześkiem wrclaguna to będziesz miał w dobrej kasie zapewne :wink4: Sądzę że jak byś go odwiedził to od razu byś zrobił ledy na tył :grin::decayed:

Reszta to niezły wypas zwłaszcza środeczek :kox:

Seba jak odczucie w przesiadce :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondi, ale to przecież nie jest pełen S-line, tylko wewnętrzny :whistling:

No właśnie z tego co znalazłem to w tym pakiecie jest cały środek + felga + zawias

Tak jak już napisałem wyżej pomyślałem, że masz s-line wewnętrzny + zewnętrzny, dlatego wsomniałem o tych końcówkach, które oczywiście są w exterieur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kocur, tylko tak jak koledzy sensownie radzą, pierwszy mod w tym aucie to koniecznie ledy na przodzie to bo znak rozpoznawczy "nowych" audi.

Porozmawiaj z Grześkiem wrclaguna to będziesz miał w dobrej kasie zapewne :wink4: Sądzę że jak byś go odwiedził to od razu byś zrobił ledy na tył :grin::decayed:

Reszta to niezły wypas zwłaszcza środeczek :kox:

Seba jak odczucie w przesiadce :naughty:

Wiecie, może opowiem trochę historii ;)

Po tym jak dawno zarejestrowałem się na forum widać, że dawno wiedziałem, że będę miał A4 :)

Wiedziałem, że musi być quattro i najpierw w planach była B7 z końca produkcji, B8 była marzeniem ale byłby to golas i bez q więc nie wchodziła w grę. Ale z czasem doszedłem do wnioski, że za tak duże pieniądze nie będę kupował auta, które jednak konstrukcyjnie sięga już sporo lat wstecz. Jednak nowa platforma z wysuniętą do przodu osią, poprawionym rozkładem mas i quattro 40/60 bardzo kusiły. Leciwa już A3 dobrze się sprawowała, czekałem więc i czekałem na odpowiedni moment. Przyszedł czas na silnik: 2.0TFSI odpadł ze względu na spalanie, które dla mnie byłoby za wysokie. Bardzo chciałem 3.0TDI i głównie na ten silnik się nastawiałem ale horrendalna akcyza sprawiła, że jednak sobie go odpuściłem a kombinować w tych tematach nie chciałem. Pozostał 2.0TDI 170PS i dłuuugie poszukiwanie w Niemczech auta. Szybko okazało się, że wcale nie szukając aut z niższej półki cenowej nie brakuje tam sztuk kombinowanych i z kręconym przebiegiem co wychodziło dopiero po sprawdzeniu VINu. Ceny więc cały czas rosły. Wymóg: 170PS + quattro + ksenon z czasem złagodziłem i nie rezygnując z q szukałem też ze zwykłymi reflektorami i 143PS. W końcu miałem kilka ładnych sztuk upatrzonych i oprócz tej wszystkie miały ksenon ale trzeba było podjąć decyzję. Czy silnik czy ledy plus jeszcze inne rozterki wyposażeniowe, koniec końców długo się nie zastanawiając wybrałem tą, uważam najlepszą opcję i nie żałuję :)

---------- Post dopisany at 18:14 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

Jest kocur, tylko tak jak koledzy sensownie radzą, pierwszy mod w tym aucie to koniecznie ledy na przodzie to bo znak rozpoznawczy "nowych" audi.

Porozmawiaj z Grześkiem wrclaguna to będziesz miał w dobrej kasie zapewne :wink4: Sądzę że jak byś go odwiedził to od razu byś zrobił ledy na tył :grin::decayed:

Reszta to niezły wypas zwłaszcza środeczek :kox:

Seba jak odczucie w przesiadce :naughty:

Tak jak mówisz do kolegi zgłoszę się zapewne po komplet razem z ledami rejestracji :evil:

Co do wrażeń pierwsza podróż tym autem zmieniła moje wyobrażenia na temat jazdy samochodem :banan:Baaajka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz kilka delikatnych modów z zewnątrz i więcej już nie potrzeba :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...