Pan-Paluch Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam, chciałbym sprawdzić kondycje auta czy nic mu nie dolega i czy turbina jeszcze dobrze ładuje. Dodam, że czasami falują obroty na biegu jałowym. Jak możecie zobaczcie w moje logi Log (0 - 020,031,032) Log (1 - 001,002,004) Log (2 - 033,034,115) Log (3 - 115,118)
german81 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 na poczatek do sprawdzenia szczelnosc układu turbo od przepływki do głowicy włacznie z odmami i DV jak bedzie ok to przepływka do wymiany na nowego boscha . swiece kiedy były wymieniane ?
Pan-Paluch Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Świece w zeszłym miesiącu wymieniałem:wink:
german81 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 jakie swiece załorzyłes ? bo mocno cofa ci zapłony jak na nowe swiece
grzes1150 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 na jakim paliwie robiłeś te logi???
Pan-Paluch Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Logi robione na zwykłej 95 z orlena, a na co dzień jeżdżę na gazie:wink:. Świece to NGK VL37 PFR6Q
grzes1150 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Przpływka mogła by zmieżyć troszkę więcej no i dziwne to cofanie zapłonów :whistling:Filterek powietrza czysty? Zaglądnij do odmy bo tam jest taki zawór który ma trzymać w jedną stronę i przy jego niesprawności częst lubi falować.
german81 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 sprawdz szczelnosc całego układu turbo sprawdz tez ten zaworek o którym mówi grzes jakm równierz pod koletorem masz jeszcze edzaktor i zaworki od par paliwa . jak bedziesz podszepował pomocy to chetrnie pomoge . co do cofania zapłonów nalezało by jeszcze sprawdzic cewki i stukowce jak cos to mam sprawdzone cewki i stukowce . ile pali ci oleju silnik ?
Pan-Paluch Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 OK postaram się posprawdzać w najbliższych dniach co się da, oleju bierze od wymiany do wymiany czyli 10 tyś. około 1l może mniej, nie wiem czy to dużo? A czy napinacz łańcucha który upomina się już o wymianę i oczywiście razem z nim łańcuch rozrządu może powodować cofanie zapłonu?
german81 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 napinacz nie bedzie miał na to wpływu . jesli bedziesz chciał wymieniac napinacz to na allegro jest gostek który sprzedaje orginały bez znaczka za rozsadne pieniadze bo w serwisie napinacz i łancuch to ok.2000 pln. ja mam u siebie załrzony ten napinacz i juz mam przelatane 50 tys i jest ok .
Pan-Paluch Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Jak możesz to podeślij namiary na priv na tego gościa:wink: napinacz sam wymieniałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się