radkii Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Witam Pytanie może banalne ale zadam je:wink: W mojej A4 zamiast kluczyka wkładam do gniazda pilot. 1.Czy mogę z rana od razu włożyć pilot i od razu pchnąć by odpalić auto? 2.Czy lepiej będzie kiedy umiejscowie pilot, odczekam kilka sekund i wtedy wcisnę aby odpalić? 3.Czy najlepiej będzie-kiedy włożę pilot odrazu nacisnę (nie wciskając sprzęgła)-pojawią mi się kontrolki,poczekam aż kontrolka świec zgaśnie i wtedy wcisnę sprzęgo i ponownie nacisnę pliot aby odpalić. 4.Jak sprawa wygląda zimą? DZięki
grom Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witaj z tego co zauważyłem u siebie w zimie, to auto samo sobie reguluje ile poczekać i dopiero odpala. Ja wsiadam i od razu wciskam kluczyk ze sprzęglem ,jak jest mróz to od momentu zaswiecenia sie kontrolek do rozruchu, mija dluższy czas.
dariodario Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 WitamPytanie może banalne ale zadam je:wink: W mojej A4 zamiast kluczyka wkładam do gniazda pilot. 1.Czy mogę z rana od razu włożyć pilot i od razu pchnąć by odpalić auto? 2.Czy lepiej będzie kiedy umiejscowie pilot, odczekam kilka sekund i wtedy wcisnę aby odpalić? 3.Czy najlepiej będzie-kiedy włożę pilot odrazu nacisnę (nie wciskając sprzęgła)-pojawią mi się kontrolki,poczekam aż kontrolka świec zgaśnie i wtedy wcisnę sprzęgo i ponownie nacisnę pliot aby odpalić. 4.Jak sprawa wygląda zimą? DZięki w instrukcji obsługi napewno pisze jak sie odpala fachowo.
rafal_legnica Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 odświeżam wątek, gdyżjest interesujący a nie zakończył się merytoryczną odpowiedzą ;/
dziadek Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Wkladasz kluczyk i od razu odpalasz, resztę robi nazwijmy to automatyka
sysek27 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Wkladasz kluczyk i od razu odpalasz, resztę robi nazwijmy to automatyka Dokładnie otwierasz auto wsiadasz wciskasz sprzęgło wkładasz kluczyk do końca jeśli silnik jest zimny auto same odczeka aż spirala świec żarowych zgaśnie i wtedy zaczyna rozrusznik kręcić niczym się nie musisz stresować elektronika sama wszystko robi.
tzxx Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Panowie bo ja zglupialem Ja odpalam auto wkladajac kluczyk na tzw pierwsza pozycje później dociskam i puszczam, az zapala się wszystkie ikonki i zgasną swiece. Pozniej dopiero sprzeglo i dociskam kluczyk oraz trzymam (sprzeglo i kluczyk) az odpali. Z tego co widze każdy odpala inaczej ale ja musze ten kluczyk trzymać dopóki auto nie odpali. Jak wcisne go na krótko to zakreci ale nie odpali czy to jest correct? Powiem wiecej nie działa mi system start/stop - pisze ze System Start/Stop is Unavaible wiem ze to dobrze ale to oznacza ze cos się zdupcylo a bledów zero. Czasami jak jade do mechanika to po jego próbie odpalenia on tylko raz naciska zakreci ale nie odpali pokazuje zwarcie rozrusznika do masy (blad sporadyczny jak podepniemy kompa) mial ktoś tak czy to jest cos poważnego? Silink CAGA 2.0 TDI manual FWD
dziadek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Wkładasz i wciskasz od razu kluczyk na wcisnietym sprzęgle, nie kombinuj i nie czekaj itp ...auto samo wie kiedy ma czekać i ile ma kręcić ...
tzxx Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 no tak tez probowalem zrobić po przeczytaniu tego postu ale niestety mi zakreci baaaardzo krótko i nie wlaczy się silnik po takim jednym wcisnienciu. Ja musze trzymać dopóki odpali... może to wina ze czasami wyskakuje w VAG zwarcie z masa na rozruszniku, nie wiem już ehh
dziadek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 No to jak nie zapala to cos nie tak... Musisz walczyć z tymi błędami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się