omzig Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam. Jak zamontować TIP w 1.8T? Tzn, na co zwrócić szczególną uwagę?
marcindlug Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 na szczelnosc po zlozeniu - dokladnie pozaciskaj opaski
omzig Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Ok, dzęki. Dużo jest je...ania z montażem? Od czego zacząć? ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ---------- Up ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ---------- Montował ktoś TIPa samodzielnie? Jakieś instrukcje co do montażu? Kto się podzieli wiedzą na ten temat?
grzes1150 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Ok, dzęki. Dużo jest je...ania z montażem? Od czego zacząć?---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ---------- Up ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ---------- Montował ktoś TIPa samodzielnie? Jakieś instrukcje co do montażu? Kto się podzieli wiedzą na ten temat? To żadna filozofia Wyjmujesz starego kapcia i wkładasz kwasa lub silikon Jeśli to ma być kwas pod ori puchę filtra to ważne jest żeby nie było za sztywno. Jeśli ma być tip i stożek to podstawą jest żeby silnik zasysał jak najzimniejsze powietrze bo w 1.8T pod maską potrafi być gorąco
omzig Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 No i właśnie tu też są zdania podzielone... jedni piszą że lepiej TIP pod ORI puchę, a inni że pod stożek... i tu też nie wiem co wybrać... od czego to jest zależne? A TIP z kwasiaka będzie. ---------- Post dopisany 04-09-2012 at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2012 at 16:14 ---------- Wie ktoś coś?
Mathis Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Montuj pod ori puchę Chyba ze masz zamiar iść w wielkie moce, ale do standardowych czyli tip, DP i IC to ori pucha będzie lepsza - przynajmniej brak problemów z przepływką.
Inkognito Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 a jakie masz problemy z przepływką?? ja miałem serię na stożku i wszystko było si
omzig Opublikowano 9 Września 2012 Autor Opublikowano 9 Września 2012 Montuj pod ori puchę Chyba ze masz zamiar iść w wielkie moce, ale do standardowych czyli tip, DP i IC to ori pucha będzie lepsza - przynajmniej brak problemów z przepływką. No tak celuję w okolice 300HP, ale to z czasem jak suszarkę zmienię... Teraz póki co DP i TIP, potem FMICA dorzucę i mały wirusik.
kkrawat Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Z tego co widze to masz auto serie więc montuj TIPa pod seryjna puszke. Pod stożek TIP jest inny ale to jak sie zdecydujesz na większe mody to sobie tego sprzedasz i kupisz innego.
grzes1150 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A gdzie w PL mogę znaleść TIPa z silikonu ??????? np Forge...
kkrawat Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 a czemu akurat w PL?? teraz wszystko można z zachodu ściągnąć
omzig Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Czegoś tu nie rozumiem... czy tu nie powinno być przypadkiem takiego zaworu regulacji ciśnienia 034129101B??? <br /><br /> ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ---------- Wie ktoś coś na ten temat???
grzes1150 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Czegoś tu nie rozumiem... czy tu nie powinno być przypadkiem takiego zaworu regulacji ciśnienia 034129101B??? http://s1.postimage.org/nik6bp6tn/TIP.jpg <br /><br /> ---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ---------- Wie ktoś coś na ten temat??? Tak. W AEB w tym miejscu powinien siedzieć taki zawór. W nowszych silnikach jest przy ścianie grodziowej
omzig Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe).
Klejk Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 sorki troche odbije od tematu.. za co dokladnie jest ten zawor odpowiedzialny? mozna go jakos sprawdzic? a co do tematu... taki tip z kwasowki to drogi wydatek?
grzes1150 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe). Tip pewnie kupiłęś pod stożek a upychasz go pod ori puche i stąd ten problem. Na zdjęciu zaworu zaworu nie ma bo to może jest BFB/BEX i zawór siedzi koło kombizaworu
omzig Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe). Tip pewnie kupiłęś pod stożek a upychasz go pod ori puche i stąd ten problem. Na zdjęciu zaworu zaworu nie ma bo to może jest BFB/BEX i zawór siedzi koło kombizaworu Niby sprzedający zrobił go dla mnie pod ori puchę, bo tak zaznaczyłem przy kupnie... Fajnie by było jakby ktoś wrzucił fotkę z założonym TIPem pod ori puchę z tymże zaworkiem. Pomoże ktoś?
lelum Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 ten zaworek to odma, jeśli się nie mieści to możesz to olać i założyć jak na wcześniejszym zdjęciu.
pioteros Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 to jest separator oleju, nic nie daje, chodzi o to zeby olej z mgielki sie w nim zbieral i splywal spowrotem przez odme do skrzyni korbowej, zaden zawor cisnieniowy u mnie go w ogole nie ma bo wywalilem całą odmę z lewej strony silnika ;d
omzig Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2012 ten zaworek to odma, jeśli się nie mieści to możesz to olać i założyć jak na wcześniejszym zdjęciu. No to kamień spadł mi z serca i tak chyba zrobię... a nie wpłynie to jakoś negatywnie na pracę silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się