Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo Inlet Pipe (TIP)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak zamontować TIP w 1.8T? Tzn, na co zwrócić szczególną uwagę?

Opublikowano

na szczelnosc po zlozeniu - dokladnie pozaciskaj opaski :)

Opublikowano

Ok, dzęki. Dużo jest je...ania z montażem? Od czego zacząć?

---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ----------

Up :)

---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

Montował ktoś TIPa samodzielnie? Jakieś instrukcje co do montażu? Kto się podzieli wiedzą na ten temat?

Opublikowano
Ok, dzęki. Dużo jest je...ania z montażem? Od czego zacząć?

---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ----------

Up :)

---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

Montował ktoś TIPa samodzielnie? Jakieś instrukcje co do montażu? Kto się podzieli wiedzą na ten temat?

To żadna filozofia :whistling: Wyjmujesz starego kapcia i wkładasz kwasa lub silikon :grin: Jeśli to ma być kwas pod ori puchę filtra to ważne jest żeby nie było za sztywno. Jeśli ma być tip i stożek :whistling: to podstawą jest żeby silnik zasysał jak najzimniejsze powietrze bo w 1.8T pod maską potrafi być gorąco :evil:

Opublikowano

No i właśnie tu też są zdania podzielone... jedni piszą że lepiej TIP pod ORI puchę, a inni że pod stożek... i tu też nie wiem co wybrać... od czego to jest zależne? A TIP z kwasiaka będzie.

---------- Post dopisany 04-09-2012 at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2012 at 16:14 ----------

Wie ktoś coś?

Opublikowano

Montuj pod ori puchę :) Chyba ze masz zamiar iść w wielkie moce, ale do standardowych czyli tip, DP i IC to ori pucha będzie lepsza - przynajmniej brak problemów z przepływką.

Opublikowano

a jakie masz problemy z przepływką?? ja miałem serię na stożku i wszystko było si

Opublikowano
Montuj pod ori puchę :) Chyba ze masz zamiar iść w wielkie moce, ale do standardowych czyli tip, DP i IC to ori pucha będzie lepsza - przynajmniej brak problemów z przepływką.

No tak celuję w okolice 300HP, ale to z czasem jak suszarkę zmienię... Teraz póki co DP i TIP, potem FMICA dorzucę i mały wirusik.

Opublikowano

Z tego co widze to masz auto serie więc montuj TIPa pod seryjna puszke. Pod stożek TIP jest inny ale to jak sie zdecydujesz na większe mody to sobie tego sprzedasz i kupisz innego.

Opublikowano

A gdzie w PL mogę znaleść TIPa z silikonu ??????? np Forge...

Opublikowano

a czemu akurat w PL?? teraz wszystko można z zachodu ściągnąć

Opublikowano

Czegoś tu nie rozumiem... czy tu nie powinno być przypadkiem takiego zaworu regulacji ciśnienia 034129101B???

TIP.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ----------

Wie ktoś coś na ten temat???

Opublikowano
Czegoś tu nie rozumiem... czy tu nie powinno być przypadkiem takiego zaworu regulacji ciśnienia 034129101B???

http://s1.postimage.org/nik6bp6tn/TIP.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ----------

Wie ktoś coś na ten temat???

Tak. W AEB w tym miejscu powinien siedzieć taki zawór. W nowszych silnikach jest przy ścianie grodziowej :whistling:

Opublikowano

Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe).

Opublikowano

sorki troche odbije od tematu.. za co dokladnie jest ten zawor odpowiedzialny? mozna go jakos sprawdzic?

a co do tematu... taki tip z kwasowki to drogi wydatek? :)

Opublikowano
Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe).

Tip pewnie kupiłęś pod stożek a upychasz go pod ori puche i stąd ten problem. Na zdjęciu zaworu zaworu nie ma bo to może jest BFB/BEX i zawór siedzi koło kombizaworu :wink:

Opublikowano
Ja mam ANB 1999r i seryjnie też tam jest... mam cholerny problem żeby go tam zmieścić... chyba że TIP jest źle wyspawany, jakoś po przeróbkach go upchnąłem na styk, za to lampa już nie weszła kurrr... (to zdjęcie powyżej nie jest moje - to tylko pokazowe).

Tip pewnie kupiłęś pod stożek a upychasz go pod ori puche i stąd ten problem. Na zdjęciu zaworu zaworu nie ma bo to może jest BFB/BEX i zawór siedzi koło kombizaworu :wink:

Niby sprzedający zrobił go dla mnie pod ori puchę, bo tak zaznaczyłem przy kupnie... Fajnie by było jakby ktoś wrzucił fotkę z założonym TIPem pod ori puchę z tymże zaworkiem. Pomoże ktoś?

Opublikowano

ten zaworek to odma, jeśli się nie mieści to możesz to olać i założyć jak na wcześniejszym zdjęciu.

Opublikowano

to jest separator oleju, nic nie daje, chodzi o to zeby olej z mgielki sie w nim zbieral i splywal spowrotem przez odme do skrzyni korbowej, zaden zawor cisnieniowy :) u mnie go w ogole nie ma bo wywalilem całą odmę z lewej strony silnika ;d

Opublikowano
ten zaworek to odma, jeśli się nie mieści to możesz to olać i założyć jak na wcześniejszym zdjęciu.

No to kamień spadł mi z serca i tak chyba zrobię... a nie wpłynie to jakoś negatywnie na pracę silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...