the_troll Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Witam. Problem polega na tym iż podczas gwałtownego przyspieszania, czasami przy obrotach poniżej 2000, i zawsze przy jeździe powyżej 130km/h odczuwam dziwne szarpnięcia. Gdy problem się pojawi po zatrzymaniu się silnik nie równo pracuje i trzęsie "budą". Gdy zgaszę auto i chwilę odczekam wszystko wraca do normy o ile nie przycisnę za mocno. Czy ktoś przerabiał ten problem? Dziś zrobiłem statyczne mam nadzieję że dobrze bo to było po raz pierwszy http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dziwne-szarpanie-jazdy-244421/ VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
DragonGTI Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 DObrze by było jakbyś jeszcze zrobił dynamiczne.
the_troll Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 jutro zrobię ---------- Post dopisany 05-09-2012 at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2012 at 23:00 ---------- Dynamiczne 003 004 008 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 turbosprezarka do czyszczenia , termostat do wymiany , filtr paliwa oraz powietrza rowniez ...
the_troll Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Filtr paliwa był wymieniany ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2012 at 21:14 ---------- Po wymianie pompowtrysku nr 3 wszystko gra..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się