Jump to content
IGNORED

Czym polerować kanały dolotowe i wylotowe ??


poziek
 Share

Recommended Posts

Poczytajcie sobie co koledzy zza oceany zrobili z silnikiem 1.8T :kox:

http://kuvaton.com/bshit/audi-sand.jpg

W wielkim skrócie:

Chcieli wypolerować kanały dolotowe kolektora ssącego i kanały kolektora wydechowego...

Użyli do tego piasku...piasek został zassany do silnika podczas gdy był włączony...

Niestety po krótkiej jeździe silnik odmówił posłuszeństwa...

Auto wątku zastanawia się dlaczego i prosi o pomoc :gwizdanie: :polew:

Link to comment
Share on other sites

:polew: :polew: :polew:

Viva USA.

Poź. Zrób tłumaczenie instrukcji "piaskowania", ale bez opisu konsekwencji i wrzuć do "Warsztatu".

Zobaczymy ile osób, ten teges :D

Link to comment
Share on other sites

to bankowo jakiś żart, nie wierzę, że można być tak głupim..

Widziałem różne rzeczy w życiu i uwierz mi, że można być jeszcze głupszym :wink4:

Link to comment
Share on other sites

w jakiejs reklamie słyszałem, że LAKTACYT jest dobry :polew:

Link to comment
Share on other sites

A ja słyszałem że polerują :decayed:i że daje nawet efekty w postaci mocy a czy to prawda :gwizdanie:[br]Dopisany: 29 Maj 2008, 21:54 _________________________________________________A czym polerować trza wykombinować jakąś szczotke druciana czu tam druciaka jak tam zwał . zamocować na wiertarę i heja puzniej jakąś szmatę na drucie + pasta i na połysk a jak sprawdzić ? światłowód i kamera :decayed:

Link to comment
Share on other sites

:laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2:

no to sie usmialem

Link to comment
Share on other sites

ciekawe jaki rodzaj piasku uzyli, no trzeba byc madrym :polew: :polew: :polew:, , jak mozna :wallbash: byc az tak :gupek2:

Link to comment
Share on other sites

A tak na serio to co w zasadzie daje polerowanie kolektorów? O polerowaniu głowicy i zaworów słyszałem, że nagar się prawie wogóle nie osadza, powiedzmy, że w kolektorze wydechowym byłoby to samo, ale w dolotowym??

Link to comment
Share on other sites

Polerowanie suchym piaskiem nie da efektu , na mokro będzie lepiej , najlepiej jest do zmoczenia piasku dodać dobrego kleju aby potem się nie oddzielał od polerowanych elementów i nie uszkodził silnika.Aczkolwiek polerowanie dolotu ma też zły wpływ bo maże się skraplać na ściankach polerowanych na lustro mieszanka i zwalniać załadunek cylindra he he :polew:

Link to comment
Share on other sites

Ale jaja.Trzeba mieć fantazję :polew:

Link to comment
Share on other sites

Miałem juz doczynienia z polerowaniem kanałów, ale o piachu nie słyszałem. Przeważnie poleruje się na połysk wydechowe kanały, grzybki zaworów i denka tłoków - tak jak pisał kolega wyżej (nagar w takim wypadku ma trudności z osadzaniem się na sliskiej powierzchni). Co do kanałów ssącyhc to nie poleruje się na połysk tylko pozostawia drobne rysy w celu lepszego odparowania paliwa ze ścianek i cały pic polega na tym, aby wszystkie łączenia w dolocie były bez żadnych stopni i wielkich krzywizn. Usuwa się nadlewy wystające, koryguje wystające prowadnice odpowiednio i miejsca mocowania gniazd zaworowych. Robota czasochłonna, ale elastycznośc się zwiększa i troszkę HP uzyskamy więcej. Z wydechem czasami trudno coś zrobić, najlepiej wymienić w benzynie na "barany" ale to już są duuuuże i kosztowne mody.

Pozdro!! :>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...