Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wspomagania buczy


Adam0148

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pewnie temat był wałkowany setki razy ale będę pytał bo mi to żyć nie daje. Jak z tytułu można wywnioskować mam problem ze wspomaganiem. Tylko nie wiem gdzie dokładnie leży problem, po odpaleniu silnika słyszę pracującą pompę bardzo wyraźnie takie jak by buczenie/trzeszczenie. Po lekkim skręcie kierownicy może max 5 st. dźwięk ustaje, oczywiście jak puszczę kierownice buczenie wraca.Przy skręcaniu na obrotach słychać to jeszcze bardziej Walczę z tym problem już od 6 miesięcy. Pompa została zregenerowana, napinacze wymienione, ostatnio wymieniłem maglownice (używka - z demontażu). Koszt tego wszystkiego 2100 zł i efektu zero. Ręce mi opadają. Wczoraj byłem na serwisie audi w Rybniku i dowiedziałem się najlepiej wymienić na nówki sztuki oryginalne 4 tyś PLN - tyle na pewno nie dam, zresztą sam majster mi przyznał że to się nie opłaca bo buczenie nie stwarza zagrożenie dla działania auta. No ale pewnie jak większość doprowadza mnie to szewskiej pasji.

Nie wiem co to może być może płyn bo jest jakiś czerwony... ale wydaje mi się że jest to winna pompy - przewodów - nie wiem. Nie znam nikogo z Okolic Rybnika kto miałby w tej materii nie zbędą wiedzę żeby mi pomóc. Dlatego zwracam się*do was z prośba o pomoc może ktoś miał podobny problem.

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co 3 watek jest o tym

jesli wypadlo ci sitko ze zbiorniczka plyn sie pieni i wlasnie taki bedzie efekt

ale normalnie nie wierze zeby ci wszyscy "mechanicy" którzy do tej pory walczyli z twoim problemem na to nie wpadli, jesli nie wpadli to rece opadają :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiesz jak wazna role gra ów sitko w zbiorniczku

wiec sprawdz czy jest na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... po odpaleniu silnika słyszę pracującą pompę bardzo wyraźnie takie jak by buczenie/trzeszczenie. Po lekkim skręcie kierownicy może max 5 st. dźwięk ustaje, oczywiście jak puszczę kierownice buczenie wraca....

To u mnie jest odwrotnie - przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza.

Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów.

Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

u Mnie dokładnie to samo:

"Przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza.

Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów.

Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go."

Moze to być wina tego sitka? Zauważyłem ze w zbiorniczku płyn sie pieni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba oczywiscie ze moze to byc wina sitka!

ociagnij troche plyn ze zbiorniczka strzykawka i patrz czy wsio siedzi na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie jest odwrotnie - przy kołach ustawionych "na wprost" jest cisza.

Ale wystarczy trochę przekręcić kierownicę w lewo lub prawo (obojętnie) i wtedy wyraźnie słychać buczenie, które staje się głośniejsze po zwiększeniu obrotów.

Czy to pompa zaczyna zdychać? Poziom płynu MAX, nie ubywa go.

Mała aktualizacja:

  • pompa wspomagania wymieniona (nowa z ASO - 8E0145155N)
  • układ przepłukany, płyn wymieniony na nowy (G004000)
  • sitko w zbiorniczku jest, płyn nie pieni się

Jest ciszej niż na starej pompie, ale jednak jeszcze słychać to buczenie.

Czyżby maglownica szwankowała?

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko w zbiorniczku jest
ale czy na swoim miejscu?

tak z ciekawosci ile ta impreza cie wyniosla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitko w zbiorniczku jest
ale czy na swoim miejscu?

A jak to sprawdzić?

Tak jak pisałem wcześniej - płyn nie pieni się.

tak z ciekawosci ile ta impreza cie wyniosla?

pompa = 1690 zł

płyn + robocizna = 250 zł

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co Slawek Twoj post pomylil mi sie z postem morgan84: to wlasnie on pisal ze mu sie pieni plyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1700 za pompę ... porażka. Mi przynajmniej powiedzieli że wymienią wszystko dla pewności za 4 tyś.

---------- Post dopisany 26-09-2012 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2012 at 19:33 ----------

Płyn wymieniony, buczenie dalej jest.

---------- Post dopisany 28-09-2012 at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2012 at 19:00 ----------

Dziś podniosłem auto do góry. Podczas kręcenia nic nie buczy... więc wygląda to tak jak by pompa nie domagała... choć pewien nie jestem. ogólnie okazało się jeszcze że jest luz na lewym kole - pionowy. Jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obstawiam nieszczelność na weżu ssacym pompy wspomagania! W 3.0 ASN miałem zbyt mocno zacisnietą opaske która przecieła mi w niewidoczny sposób wąż.... pompa pobierała sobie lewe powietrze i nie mogła się całkowicie odpowietrzyć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to sitko wygląda? Jakaś fotka może. Mam ten sam problem i przymierzam się do wymiany płynu, ale może najpierw rozejrzę się za sitkiem jakbym go nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...