mloody_s-line Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Hehe. Chodzi o misiaczki? mi się już nogi ugieły jak ponad 150 obok nich przejechałem. Ale na szczęście byli czyms zajęci bo nie zwrócili uwagi wogóle na mnie:)
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Hehe. Chodzi o misiaczki? mi się już nogi ugieły jak ponad 150 obok nich przejechałem. Ale na szczęście byli czyms zajęci bo nie zwrócili uwagi wogóle na mnie:) nie o misiaczki ale jak jedzie jakaś piz.... 60 gdzie może jechać 90 to trzeba zwalniać ale w Koninie widziałem ładną zieloną Audi i właścicielka też niczego sobie
mloody_s-line Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Hehe:) u mnie co dzień rano jak jadę do pracy jeździ w przeciwnym kierunku też Ładną pipka Ale że a6 c6. Czarny avant:) mogła by dostać Ale za co by to ja odrazu bić
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Hehe:) u mnie co dzień rano jak jadę do pracy jeździ w przeciwnym kierunku też Ładną pipka Ale że a6 c6. Czarny avant:) mogła by dostać Ale za co by to ja odrazu bić trzeba jakoś zgarnąć jakieś fajne laski haha^^ ale podniosłem tej dziewczynie rękę to mrugała światłami
mloody_s-line Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 No No to widać że śmiała dziewoszka:) a naprawdę mało takich. Hehe
wjot1 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. Tragedia Podłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie?
darek995 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Jeśli już mowa to w u mnie w okolicach Turku taka niczego sobie panna dojeżdza a6 c5 2.5 TDI Q Avant i sobie chwali tylko narzeka że gorzej idzie od poprzedniej a4 2.5tdi w gadce pod tesco też jej mówiłem że "ciągne na 4 łapy " dość dobrze
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 No No to widać że śmiała dziewoszka:) a naprawdę mało takich. Hehe śmiała ale nie zjechała na parking ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. TragediaPodłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie? wyczyść przepustnice i zobacz czy błędy wyrzuci jakieś ja miałem podobnie ;/ ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- Jeśli już mowa to w u mnie w okolicach Turku taka niczego sobie panna dojeżdza a6 c5 2.5 TDI Q Avant i sobie chwali tylko narzeka że gorzej idzie od poprzedniej a4 2.5tdi w gadce pod tesco też jej mówiłem że "ciągne na 4 łapy " dość dobrze widać nie tylko ja widzę Panie za kierownica Audi
Skyliner89 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. TragediaPodłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie? Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży . Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanika, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min?
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. TragediaPodłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie? Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży . Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min? obroty powinny być poniżej 1000 około 900
Skyliner89 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. TragediaPodłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie? Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży . Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min? obroty powinny być poniżej 1000 około 900 Zgadza się. Tyle powinno być przy prawidłowo działającym silniku .
Arkadiush Opublikowano 27 Września 2012 Autor Opublikowano 27 Września 2012 Panowie, po mieście pali mi średnio 13,5l przy spokojnej jeździe. Ogólnie na prostej przy łagodnej jeździe nie schodzi poniżej 9. TragediaPodłączyłem pod komputer i wyskoczył błąd przepustnicy - więc mam zamiar ją jutro przeczyścić i zaadoptować ręcznie. Żadnych błedów odnośnie sondy lambda itd. Macie jeszcze jakieś inne pomysły? Uwalony katalizator może mieć wpływ na spalanie? Czy jeśli komp nie wykrył błędu sondy, to znaczy, że na bank śmiga poprawnie? Dziwne, bo mi w mieście spali z 9-11 litrów na 100km. Wszystko zależy jak noga leży . Musisz jechać do jakiegoś zaufanego mechanik, żeby Ci sprawdził dlaczego tak dużo Ci pali. Sprawdź kable, świece. Jak stoisz w miejscu po dłużej jeździe to ile masz obr. na min? obroty powinny być poniżej 1000 około 900 Zgadza się. Tyle powinno być przy prawidłowo działającym silniku . no to ja mam tak aczkolwiek na początku zawsze wyżej jest obrotomierz
mloody_s-line Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 sprawdź obroty na klimatroniku podajrze kanał 27
Arkadiush Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 sprawdź obroty na klimatroniku podajrze kanał 27 zgadza się też mi się tak wydaje
mloody_s-line Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 kolego a możesz u siebie sprawdzać prędkość?? cguba kanał 17 ale u mnie wciąz same zera:(
Arkadiush Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 Masz tu wszystkie kody: KODY KLIMATRONIKA ---------- Tlumaczenie PL 1. Systemfehler---------- błąd systemu 2. Ist-Wert Fühler virtuell ---------- wartosc faktyczna czujnika virtualna (urojona) 3. Ist-Wert Innenfühler Konsole---------- wartosc faktyczna wewnetrznego czujnika konsoli 4. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Wasserkasten ---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zbiornik na woda 5. Ist-Wert Außentemperatur - Fühler Stoßfänger---------- wartosc faktyczna temperatury zewnetrznej – czujnik zderzak 6. Ist-Wert Ausblasfühler Fußraum---------- wartość faktyczna nawiewuna nogi 7. Ist-Wert Ausblasfühler Mann-Anströmer---------- wartość faktyczna nawiewu na człowieka (klatka piersiowa?) 8. Displaycheck ---------- kontrola wyświetlacza 9. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Temperaturklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy temperatury 10. Soll-Digitalwert Temperaturklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy temperatury 11. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti A/C-Klappe ---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy A/C 12. Soll-Digitalwert A/C-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy A/C 13. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Fuß/Def-Klappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy nogi/(Def nie wiem) 14. Soll-Digitalwert Fuß/Def-Klappe ---------- wartość planowa digitalna klapy nogi/(Def nie wiem 15. Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Stauluftklappe---------- wartość faktyczna digitalna powrotu (poti nie wiem) klapy spietrzajacej powietrze 16. Soll-Digitalwert Stauluftklappe ---------- wartość planowa digitalna klapy spietrzajacej powietrze 17. Fahrgeschwindigkeit (km/h) ---------- szybkość jazdy (km/godzine) 18. Istwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia w dmuchawie (Volt) 19. Sollwert der Gebläsespannung (Volt) ---------- wartosc planowa napiecia w dmuchawie (Volt) 20. Istwert der Kompressor/Bordspannung (Volt) ---------- wartosc faktyczna napiecia sprezarki/pokladu (Volt) 21. Anzahl der Niederspannungsereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen niskiego napiecia (nie krotkotrwale) 22. Schaltzustand des Hochdruckschalters---------- Stan przełączania przełącznika wysokiego ciśnienia 23. Anzahl der Hochdruckereignisse (flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (krotkotrwale) 24. Anzahl der Hochdruckereignisse (nicht flüchtig) ---------- liczba wydarzen wysokiego cisnienia (nie krotkotrwale) 25. A/D-Wert Kick-Down-Schalter ---------- A/D wartosc przelocznika „Kick-Down“ 26. A/D-Wert Heißleuchte ---------- A/D wartosc lampy (albo swiatla)goracej 27. Motordrehzahl ---------- obroty silnika 28. Kompressordrehzahl ---------- obroty sprężarki 29. Codierung ---------- kodowanie 30. Software-Version ---------- wersja oprogramowania 31. Softwareindex ---------- Indeks oprogramowania 32. Potifehlerzähler Temperaturklappe---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy temperatury 33. Potifehlerzähler A/C-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy A/C 34. Potifehlerzähler Fuß/Def-Klappe ---------- (poti nie wiem) licznik błędów klapy nogi//(Def nie wiem) 35. Potifehlerzähler Stauluftklappe ---------- licznik błędów klapy spiętrzającej powietrze 36. Temperaturklappe Anschlag Kalt ---------- klapa temperatury underzenia zimna 37. Temperaturklappe Anschlag Warm ---------- klapa temperatury underzenia ciepła 38. A/C-Klappe Anschlag geschlossen ---------- klapa A/C underzenia zamknieta 39. A/C-Klappe Anschlag geöffnet ---------- klapa A/C underzenia otwarta 40. Fuß/Def-Klappe Anschlag Def ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie (Def nie wiem) 41. Fuß/Def-Klappe Anschlag Fuß ---------- Noga/(Def nie wiem)-klapa uderzenie noga 42. Stauluftklappe Anschlag auf ---------- Klapa spietrzajaca powietrze otwarta 43. Stauluftklappe Anschlag zu ---------- Klapa spietrzajaca powietrze zamknieta 44. Fahrzyklus-Zähler ---------- Licznik cyklow jazdy 45. Innentemperatur gerechnet (Ninc) dig---------- Temperatura wewnetrzna wyliczona (Ninc – nie wiem) dig.(moze digitalna?) 46. Außentemperatur gefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna filtrowana (oC) 47. Außentemperatur ungefiltert (°C) ---------- Temperatura zewnętrzna niefiltrowana (oC) 48. ECOR ---------- ????? 49. Kühlmitteltemperatur---------- Temperatura płynu chłodzącego 50. Standzeit in min ---------- czas postoju w min 51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika 52. Kompressor-Abschalt-Bedingungen---------- Warunki odlaczania sprezarki 53. Anzeige aktiver el. Ausgänge: ---------- Wskaznik aktywnych el (moze elektrycznych?) wyjsc: Kompressor / Umluftventil / Wasserventil ---------- Sprezarka / zawor przewietrzenia / zawor wody 54. Regelkennziffer ---------- wskaźnik regulowania 55. Außentemperatur °C ---------- Temperatura zewnętrzna oC 56. Innenfühler virtuell °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny oC 57. Innenfühler Konsole °C ---------- wirtualny (urojony) czujnik wewnętrzny konsoli oC 58. Temperatur Wasserkasten °C ---------- Temperatura zbiornika wodnego oC 59. Temperatur Stoßfänger °C ---------- Temperatura zderzaka oC 60. Ausblasfühler Fußraum °C---------- Temperatura wywiewu Powierzchni przy nogachoC 61. Ausblasfühler Mann-Anströmer °C---------- Temperatura wywiewu na człowieka (klatka piersiowa?)oC 62. Sonnenintensität W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia W/m-1+ 63. Sonnenintensität gefiltert W/m-1 ---------- intensywność nasłonecznienia filtrowana W/m-1 + 64. Delta Lüfteranhebung ---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) wietrzenia 65. Delta A/C-Klappenverschiebung---------- Delta zaczynania (albo tez podnoszenia, unoszenia) przesuwania klapy 66. Zeitkonstante / 1,6 sec ---------- Stała czasu / 1,6 sec 67. Kaltstartkorrektur ---------- poprawa startu zimnego 68. Maximale Stellgröße für I- und P-Anteil---------- maksymalna wartość ustawienia dla udziału w I- oraz P- 69. Ist-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- faktyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts) 70. Soll-Wert Ausblasfühler Fuß (cnts) ---------- teoretyczna wartosc wywiewu na nogi (cnts) 71. Abweichung (Epsilon) ---------- odchylenie od normy (Epsilon) 72. Anteil (+ heizen / - küh ---------- udział (+ grzanie / - küh nie wiem, moze skrot od „kühlung“ to znaczy chłodzenie) Zusätzliche Tabellen ---------- Dodatkowe tabele Abschaltbedingungen Zuheizer ---------- warunki adlaczania dogrzania 0. Zuheizer läuft ---------- dogrzewanie dziala (leci) 1. Außentemperatur > 5°C---------- temperatura zewnętrzna > 5oC 2. Sollausblastemperatur links und rechts < 50°C---------- teoretyczna temperatura wywiewu lewa i prawa < 50 oC 3. Sollwert Temperaturklappe links und rechts > 20 cnts ---------- teoretyczna temperatura klapy lewa i prawa > 20 cnts 4. Sollausblastemperatur links und rechts < 42°C ---------- teoretyczna temperatura wywiewu lewa i prawa < 42 oC 5. Econ oder Off aktiv ---------- Econ albo Off aktywne 6. Sollwert Temperaturklappe links und rechts > 60 cnts---------- teoretyczna temperatura klapy lewa i prawa > 60 cnts Systemfehler-Tabelle ---------- Tabela bledow systemu Ursprung des Fehlers Fehlerart ---------- poczatek bledu rodzaj bledu 1. Innenfühler 1,2,3,4,7,8,9,10 ---------- Czujnik wewnętrzny 1,2,3,4,7,8,9,10 2. Sonnensensor links 1,2,3,4,5,6 ---------- Sensor (czujnik) slonca lewy 1,2,3,4,5,6 3. Sonnensensor rechts ---------- Sensor (czujnik) slonca prawy 4. Aussenfühler Wasserkasten ---------- Czujnik zewnętrzny zbiornika na wodę 5. Aussenfühler Stossstange ---------- czujnik zewnętrzny zderzaka 6. Ausblasfühler Mann links ---------- czujnik wywiewu na człowieka (na korpus?) lewy 7. Ausblasfühler Mann rechts ---------- czujnik wywiewu na człowieka (na korpus?) prawy 8. Motor Temp. Klappe links ---------- temperaturę silnika klapa lewa 9. Motor Def. Klappe ---------- silnik (Def – nie wiem moze „defekt“ znaczy zepsute???) klapa 10. Motor Temp. Klappe rechts---------- temperatura silnika klapa prawa 11. Motor Fuss/Mann-Klappe ---------- silnik nogi/człowiek-klapa 12. Motor Stau/Umluftklappe ---------- silnik klapa zatorowa, spiętrzająca 13. Poti Temp. Klappe links 1,2,3,4,12---------- Poti Temperatura Klapa lewa 1,2,3,4,12 14. Poti Def. Klappe ---------- Poti Def.(nie wiem) Klapa 15. Poti Temp. Klappe rechts---------- Poti temperatura.(nie wiem) Klapa prawa 16. Poti Fuss/Mann-Klappe ---------- Poti nogi/człowiek Klapa 17. Poti Stau/Umluftklappe ---------- Poti klapa zatorowa, spiętrzająca 18. Belüftungsmotor ---------- silnik nawietrząjacy 19. Schalter 2/30 bar 13,14,15,16---------- przełącznik 2/30 bar 13,14,15,16 20. Ausblasfühler Fussraum 1,2,3,4 ---------- wywiew przestrzeń kolo nog 1,2,3,4 21. Kompressorspannung 17,18 ---------- napięcie sprężarki 17,18 22. Gebläse 19,2 ---------- dmuchawa 19,2 23. Tachosignal 11 ---------- sygnal tacho 24. Kühlmitteltemperatur-Telegramm 1,2,3,4---------- temperatura plynu chlodzacego-telegram 1.2.3.4 Beschreibung der Fehlerart ---------- opis rodzaju bledow 1. Kurzschluss nach Masse ---------- krótkie spięcie na masie 2. Kurzschluss nach Masse sporadisch---------- sporadyczne krótkie spięcie na masę 3. Unterbrechung/Schluss nach Plus ---------- przerwanie/koniec na plusie 4. Unterbrechung/Schluss nach Plus sporadisch---------- sporadyczne przerwanie/koniec na plusie 5. Motor blockiert oder spannungslos ---------- silnik blokuje albo bez napięcia 6. Motor blockiert oder spannungslos sporadisch---------- sporadyczne silnik blokuje albo bez napiecia 7. Unterbrechung/Schluss nach Masse ---------- przerwanie/koniec na masie 8. Unterbrechung/Schluss nach Masse sporadisch---------- sporadyczne przerwanie/koniec na masie 9. Kurzschluss nach Plus ---------- krótkie spięcie na plusie 10. Kurzschluss nach Plus sporadisch---------- sporadycznie krótkie spięcie na plusie 11. Signal unplausibel sporadisch ---------- sporadyczny nielogiczny sygnał 12. Adaptionsgrenzen überschritten ---------- przekroczeni granice przyswajania albo adopcji 13. Freonverlust ---------- gubienie freonu 14. Freonverlust sporadisch---------- sporadyczne gubienie freonu 15. Hochdruck ---------- wysokie ciśnienie 16. Hochdruck sporadisch---------- sporadycznie wysokie ciśnienie 17. Spannung < 9,5 Volt ---------- napiecie < 9,5 Volt 18. Spannung < 9,5 Volt sporadisch---------- sporadycznie napięcie < 9,5 Volt 19. Regeldifferenz statische Abweichung ---------- regularna różnica statyczne odchylenie 20. Regeldifferenz sporadische Abweichung ---------- regularna różnica sporadyczne odchylenie
mloody_s-line Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 kolego znam te kody ale jak jade to prędkości mi nie pokazuje
Arkadiush Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 no to dziwne ... bo u mnie pokazuje normalnie prędkość
Arkadiush Opublikowano 28 Września 2012 Autor Opublikowano 28 Września 2012 błąd w climatroniku ?a na liczniku przykładowo jaką prędkość miałeś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się