Rapley Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Mam autko jakieś 2 miesiące i dopiero teraz wszystko powoli wychodzi na jaw .A mianowicie po stronie kolektora ssącego wydziela się taki duszący zapach gryzący wręcz w nos a po stronie kolektora wydechowego nic.Była głowica wymieniana i nie wiem czy po przekładce wszystko jest szczelne i stąd ten dziwny zapach.Silnik pracuje normalnie na zbiorniku robie okolo 500km po mieście.Spaliny nie śmierdzą co wyklucza sonde lambda. I nie wiem co jest grane tak do końca.A we wtorek jadę na montaż lpg i mam nadzieje że wszystko będzie ok pomijając tez gryzący zapach.ale spokoju mi to nie daje.Może jakieś sugestie???????????????????? :) :) :) :) :)
lukaszek13ns Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Trudno cos wywnioskowac, nie czujac jaki ten zapach jest, ja przypuszczam ze to sprzeglo, napisz czy czuc go caly czas czy czasami.
Rapley Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Opublikowano 31 Maja 2008 Sprzęgło odpada bo ma specyficzny zapach a to śmierdzi tylko przy kolektorze ssącym przy wydechowym już nie Ot zagadka.???????????????????????????????????
tomcio1600 Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 Czy przy zimnym silniku też śmierdzi ?? jesli nie to obstawiałbym ze "coś" dotyka rozgrzanego silnika (np okablowanie) i sie poprostu topi wydzielajac taki zapach...
Agrzesiek4 Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 mam a4 z tym samym motorem i ten sam rocznik, ale cos malo kilometrow robisz na baku, ja robie ok 640. a jeszcze mam pytanko, zakladasz zwykly gaz czy sekwencje? ile cie to kosztuje?
Rapley Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2008 Pali książkowo czyli 12 na mieście a tym bardziej że w kochanym Olsztynie świateł nie brakuje.Rano robie rundkę do szkoły ,przedszkola i żonę do pracy około 12 13 km i po drodze mam 10 świateł i koreczki to chyba normalne spalanie,na trasie dosyć krętej do 120 bez ociągania się załadowany samochód, połowę na klimie średnia wyszła 7 litrów myślę że spalanie zadowalające na "7" pewnie do 6 bym zszedł .Mam nadzieje jak gazownicy będą zakładać gaz to najpierw sprawdzą silnik po kątem diagnostyki komputerem żeby nie było potem rozczarowań jak gazownia będzie źle chodzić.Ale poruszę ten temat jak pojadę oddać OOOO na gazowanie już we wtorek.Instalacja BRC Sequent 24 koszt 2600 plus wymiana świec i filtra powietrza bo nie wiem kiedy były wymieniane.Jak zagazują dam znać jak chodzi i ile pali,wszyscy tą instalacje zachwalają także będzie dobrze.a co do spalania może jakieś sugestie może coś nie tak u mnie jest!!!!!!!!!!silnik chodzi normalnie chyba...........................?????????????????? :) :)A śmierdzi tylko jak silnik pracuje i wentylator ten zapach wydmuc**je go po stronie kolektora ssącego.a czy przy zimnym też smierdzi to dziśaj sprawdzę bo nie wiem..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2008, 11:25 _________________________________________________Pali więcej niż powinien według mnie bo dzisiaj sprawdziłem na klimatroniku kod 49 i wyszło 10 km w ten upalny dzionek jak dzisiaj i 84 stopnie max to wydaje mi się że termostacik do wymiany .Kod 51 pokazuje ładnie 90 stopni po chwil a na zegarach 80.Termostat jutro kupie tylko jakiej firmy najlepiej ,bazuje na auto landzie bo mam tam koleżkę. :wink4: :wink4: :tongue4: :tongue4:
martinno Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Cześć,jeśli zamierzasz wymienić termostat to raczej na oryginalny z ASO.Z zamiennikami różnie bywa,do audi 100 c4 kupiłem 3 i dalej jest zle,natomiast do a4 kupiłem w ASO i jest git.
Rapley Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2008 Termostat dobry przekłamywał czujnik temperatury ale przy okazji wstawiania gazu panowie sprawdzili wszystko vagiem i naprawili coś tam w przewodach było nie tak.Teraz pokazuje wszystko ok.Samochodzik na gazie chodzi super na razie pierwszy dzień .Jak na razie bardzo polecam zakład montażu na ulicy szarych szeregów za spółdzielnią mieszkaniową w Olsztynie pełen profesjonalizm i estetyka wykonania a dalej wyjdzie w praniu.
Nosfer Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 A może coś Ci zdechło między osłoną silnika a silnikiem
mario77 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Dokładnie obejrzyj silnik czy gdzieś nie jest lekko spocony tz. brudny.A kiedy bardziej śmierdzi na zimnym czy na nagrzanym. Jak bardziej czuć zapach na nagrzanym to obejrzyj uszczelkę pod miską oleju. Pozdro.
andrekk25 Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Wygląda mi to na fuszerke mechanika, spotkałem się z mechanikiem który stosował uszczelki własnej roboty albo poprostu jakiś silikon który się topi i śmierdzi a tak na oko oglądając silnik za wiele nie widać Nie realne.... a jednak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się