tomasz102 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Witam, Niedawno kupiłem audi a4 b5 110 km. Przy krótszych odcinkach nie zauważyłem owego problemu, lecz przy dłuższych trasach podczas wciśnięcia mocniej pedału gazu (na trasie 80 km jakieś 3-4 razy) silnik traci moc. Maxymalna prędkość na 5 biegu to 120 km/h. Po wyłączeniu na chwile i włączeniu na nowo silnika problem mija. Dzisiaj testowałem i rozpędzałem chwilowo silnik do 5 tys obrotów i przy krótkiej trasie problem się nie pojawił. ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Czytałem forum i czy może być winna ta pęknięta złączka (między dwoma obejmkami) ? Dynamiczne logi wykonane za pomocą VAG-COM po zalepieniu złączki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne logi wykonane za pomocą VAG-COM po wymiane złączki na nową: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Owszem, ta pęknięta złączka powoduje z całą pewnością tryb awaryjny z powodu niedoładowania - niższe wskazanie wartości ciśnienia doładowania w grupie 011 i zbyt wysokie wartości masy zasysanego powietrza w grupie 003 a wszytko to w logach dynamicznych. Dobrze, że chcesz kupić interfejs diagnostyczny - przyda się ale i od razu kup sobie ten gumowy łącznik - nie warto go kupować w ASO lecz lepiej w Fagumicie - zapłacisz nie 150 lecz jakieś 20 złotych albo i mniej.
grzegorzmen Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 wymień gumę i powinno być po problemie choć może być jeszcze gożej bo może wpadać w tryb awaryjny zaa każdym przeciagnięciem . ale wymienić musisz i wtedy sprawdzić
adadur Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 o czym wy prawicie panowie ... turbo oddać do majstra niech wyczyści bo kierowniczki przycierają dla pewności logi dynamiczne można zrobić
DanielFM Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 logi logi logi!! bez tego można tylko gdybać - tooo... może tamto... 11 kanał w pierwszej kolejności zloguj dynamicznie i wstaw to coś już będzie wiadomo. Mi to wygląda na klasyczny notlauf.
beefrezer Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Mam ten sam problem kolego. W większości przypadków to zapieczone kierownice VTG turbawki. Czyszczenie powinno pomóc. Zależy jeszcze w jakim stanie jest turbo. Jak ma duże luzy i bierze olej, to lepiej kupić AWX-a i program zrobić
tomasz102 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 Najpierw użyłem programu Polski vag 4.9 i w zakładce silnik znalazłem następujący błąd: 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Usunąłem ten błąd. Zrobiłem 10 km (problem który mnie dotyczy nie pojawił się) wykonałem test za pomocą vag-com. Po powrocie sprawdziłem na polskim vagu czy jakiś nowy błąd powstał, lecz nic nie było. Dynamiczone logi wykonane za pomocą VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Po za tym wie ktoś może jak fachowo nazywa się ta gumowa złączka, która jest pęknięta u mnie ? Na razie taśmą zalepiłem.
DanielFM Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Turbo nie doładowuje, bardzo możliwe że przyczyną jest nieszczelność w tej pękniętej złączce. Napraw to i jeszcze raz zloguj 11 i 03 dynamicznie.
tomasz102 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 W zasadzie kiedy robiłem test to taśmą uszczelniona była ta złączka, zamówiłem już nową.
Jey_Di Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Fi 50, 10 cm długa. Musi być zbrojona i olejoodporna.
tomasz102 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 Czyli na podstawie logów można powiedzieć że dalej jest coś źle z moim samochodem ? Złączka zalepiona taśmą, więc jest szczelna. Ciężko mi ocenić czy moc jest w normie, w sumie mam wrażenie że do 2 tys obr jakby trochę mułowaty jest, ale brak mi porównania.
adadur Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 No pewnie że jest mułowaty bo nie ładuje jak powinien ... poczekaj do wymiany tego łącznika i zrób logi ponownie.
grzegorzmen Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A oba te logi były już z uszczelniona złączka taśma ? Czy jeden z dziurawą a drugi po zaklejeniu taśmą złączki , bo duże rozbieżności są w tych dwóch logach
tomasz102 Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Były dwie próby i obie robione przy uszczelnionej złączce. Dosyć dobrze to oblepiłem, więc lewe powietrze już się nie dostaje.
dawidx11 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 kolego turbo masz do roboty to samo przeszedłem
grzegorzmen Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Były dwie próby i obie robione przy uszczelnionej złączce. Dosyć dobrze to oblepiłem, więc lewe powietrze już się nie dostaje. Tam lewe powietrze się nie dostaje tylko tamtędy ucieka stąd prawdopodobnie te niedoładowania . Wymienisz łącznik i zrobisz logi A co później to się zobaczy.
adadur Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Obklejanie taśmą to półśrodek - nie daje to szczelności, klej rozmięka od temp. i popuszcza.
tomasz102 Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Wymieniłem dzisiaj złączkę oraz dokręciłem pozostałe obejmki. Zrobiłem nowe logi z grupy 3 i 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o ocenę czy wszystko jest w porządku, jeżeli chodzi o logi.
adadur Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Jeszcze coś jest nie tak ... Nie odczuwasz turbodziury? Chyba należało by pełne logi zrobić, nie wiem czy to nie sprawka przepływki
pisarz1980 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Sprawdż sztangę od gruszki jak pracuje, jak przychacza to turbo do czyszczenia .Czym niżej haczy tym na wyższych obrotach będzie wchodził na tryb awaryjny. Najlepiej dorobić jakiś haczyk a na dół śrubokrętem sprawdzić czy opada do końca ,a guma w agromie 6zł, z metra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się