djszaman Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 witam, przepatrzyłem wszystko chyba co możliwe w aucie, robiłem tak jak pisze na forum i nic dalej :/ filtr paliwa zmieniony, pompa paliwa zmieniona na nową, wtryski wszystkie robią mgiełkę, czujnik temp sprawny (bo po odpięciu i tak nie pali) kostka stacyjki zmieniona bo też tak coś wyczytałem na forum, co jeszcze mam sprawdzić bo już ręce mi opadają, a zimno się zaczyna robić i nie będę siedział w aucie i kręcił 10 min. HEEELP
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Jaka masz instalacje gazowa sekwencję? sprawdz czy reduktor lub wtryski nie puszczaja gazu do kolektora, reduktor przeważnie puszcza podciśnieniem.
djszaman Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 tak sekwencyjną instalację mam, w jaki sposób mam to sprawdzić?
Łukasz13 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Żeby się upewnic że to instalacja jest problemem przed postojem np. na noc zakręc kurek na butli i wypal gaz do końca i wtedy sprawdz rano jak odpali, jeśli odpali od razu to wiadomo gdzie jest problem.
djszaman Opublikowano 12 Września 2012 Autor Opublikowano 12 Września 2012 a zapomiałem napisać, że problemem jest odpalenie na benzynie, na gazie chodzi ładnie, dopiero jak się zagrzeje silnik to ładnie chodzi i na benzynie i na gazie
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 tak kolego ale problem moze byc w tym ze to wina lpg kiedy auto zimne chodzi na benzynie moze piszczac dodatkowo gaz wiec proponuje zakrecic korek od gazu w butli i wypalic gaz rano odpalic na benzynie i zobaczyc czy jest poprawa
kandrzej Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Zdejmij też wężyk od podciśnienia na noc, będziesz wiedział czy to reduktor. Reduktor jak jest zepsuty puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Jeśli nadal będzie problem - to mogą być wtryskiwacze gazowe/ u mnie tak było, wyczyściłem i problem ustąpił/. Sprawdziłem najpierw podciśnienie tak jak Ci napisałem, gdy się nic nie zmieniło-zakręciłem zawór tak jak koledzy pisali i wyszło że to wtryskiwacz lpg puszczał gaz do kolektora.
djszaman Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 ok gaz zakrecony i wypalony bo gaśnie na gazie podcisnienie odpięte tuz przy kolektorze zobaczymy jutro ---------- Post dopisany 13-09-2012 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 12:53 ---------- no więc poszedłem rano odpalić i nic dalej to samo, już sam nie wiem co mam robić pozostaje chyba tylko zawiezienie do mechanika
bartek1605 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 zanim zacząłeś wymieniać fanty trzeba było podpiąć Vaga, byłoby łatwiej znaleźć przyczyne
djszaman Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 czekam na kabel od vaga, bo go zamówiłem w poniedziałek
Roberto90 Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 przewody NW i swiece wymienione? rozrzad nie przesunięty? wymieniałes rozrzad?
djszaman Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 tak rozrzad wymieniony ostatnio, a wcześniej był przeskoczony o jeden ząbek teraz jest ustawione tak jak być powinno przewody i świece nie zmienione bo są dobre
dominikk Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 A jak kręcisz z rana, to tak jakby próbował zaskoczyć ale nie mógł? Bo może przewód paliwowy jest uszkodzony i po dłuższym postoju zaciąga lewe powietrze?
djszaman Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 tak, jak kręcę z rana to kreci, kreci, kreci, za chwile jakby chciał zaskoczyć ale dalej kreci i potem odpali, chodzi chwilkę na 1200, zgaśnie, a jak znowu odpale (różnie czasem od razu, a czasem pokręce chwilę) to chodzi też na 1200(ale to ssanie) a jak przygazuje to go muli w zakresie 1500-2000, ale przewód jakby był uszkodzony to chyba by ciekło?
dominikk Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Sorki, ale nie miałem dostępu przez parę dni:kwasny: Wykminiłeś coś?? I co z tym VAG-iem?? Niekoniecznie od razu cieknie. Może być bardzo mała szczelinka, która nie przepuszcza cieczy tylko powietrze. Sprawdź jeszcze czujnik temp. zasysanego powietrza. Podobno jak on bzikuje, to ciężko odpalić i nierówno pracuje po odpaleniu
waskivw Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 A czujnik temp silnika sprawdzałeś ? przed odpaleniem po nocy odepnij kostkę i odpal .
djszaman Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 nie mam dalej vaga, goście z allegro wala w ciula ta kostka to taka niebieska? jeśli nie odpali tzn że jest dobra?
ja74687 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 a regulator ciśnienia paliwa sprawdzałeś ?? Zobacz jakie masz ciśnienie paliwa
sm4kosz Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 A masz benzynkę w baku ? ja gdy mialem pół rezerwy to też mi się tak działo - może dlatego że na podwórku mam skos - dolałem paliwa ze 20l i auto jak nowe .
djszaman Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 regulator paliwa jest ok bo, wyciągłem listwę wtryskową w celu sprawdzenia czy paliwo tryska, no i robi ładnie mgiełkę więc regulator jest ok, paliwo jest zawsze obecnie akurat mam trochę ponad 1/4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się