mkris Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Witam! Chcialbym sie Was zapytac jak wyglada Wasz wydech po chipie..... tzn. jestem lajkem w temacie ale po zabiegu mam sadze w koncowce wydechu i zostalem troche wystraszony przez mojego znajomego i z tego powodu tutaj pisze aby zapytac jak jest u Was i czy jest to normalne?Auto posiada dpf i nie dymi tylko pozostawia czarna sadze na koncowce wydechu. dzieki za pomoc
mkris Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Program był robiony u kolegi z tego forum
anderllh Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 sadza nie bierze się z nikąd, także w niektórych warunkach pracy musi dymić. w autach wyposażonych w dpf po zmianie programu nie powinno to występować, tylko w przypadu jeżeli program jest mocniejszy lub w silniku/osprzęcie coś niedomaga.
.Pablo. Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Miałem program zrobiony z dpf i zero sadzy na wydechu więc coś jest nie tak. Teraz nie mam dpfa nam większe turbo i już trochę sadzy mam ale bez filtra to normalne. Biorąc pod uwagę że masz dpf to coś jest nie halo. Jaka masz moc ? Auto kopci?
mkris Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Miałem program zrobiony z dpf i zero sadzy na wydechu więc coś jest nie tak. Teraz nie mam dpfa nam większe turbo i już trochę sadzy mam ale bez filtra to normalne. Biorąc pod uwagę że masz dpf to coś jest nie halo. Jaka masz moc ? Auto kopci? no wlasnie...kolega przez to mnie ostrzega ze mam dpf i nie powino byc sadzy. co do mocy to orietalnie 140 PS i 330 Nm bo samochod nie byl na hamowni. czy kopci... w lusterku nic nie zauwarzylem aczkolwiek kiedys zwrucilem uwage jak zona odpalala samochod ze lekko "cos" poszlo z wydechu. pisalem do spanky i twierdzi ze jest git? podam Wam logi dynamiczne jakie wykonywalem zaraz po programie. Log (0 - 010) Log (1 - 007) Log (2 - 004) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 001) Log (6 - 008)
anderllh Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 wg mojej analizy to masz nieszczelność w dolocie.
vauxhall95 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 wedlug mnie tez cos za duza ta masa jak na te doladowanie. PS.Turbo łatwo nie ma w tym programie.
mkris Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Panowie to program jest zły czy jest jakas usterka mechaniczna jak np. kolega wyżej napisał "nieszczelnosc w dolocie" Co mam w takim razie zrobić ? Przyjechałem już na tym programie 5tyś
spanky Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 To moze ja cos napisze jako ze zostalem wywolany do tablicy [choc jestem w drodze na urlop - z malymi przygodami ] Co do dymienia to akurat dymienie podczasz odpalania silnika nie ma nic wspolnego z modyfikacja , ktora poprostu nie obejmuje tej czesci pracy silnika . Co do dymu w koncowce wydechu i patrzac na logi doladowania i masy powietrza to moze byc jakas minimalna nieszczelnosc , oczywiscie przy logach zaraz po programie poinformowalem ze wszystko jest ok , jako ze mkris na zadane pytania o wrazenia zaraz po jezdzie testowej i i jakie kolwiek dymienie czy inne objawy nic nie wspominal ,gdyz pewnie zadymienie w koncowce nie bylo badz nie zwrocil na to uwagi do momentu az przyjechal kolega , a moze bylo juz na serii . Co do stwierdzenia ze turbo nie ma lekko , to juz w seri jak pamietam byly problemy z stabilizacja doladowania i walczylismy o to aby na wysokich obrotach sprezarka trzymana byla w ryzach , bo wlasnie tam jest najbardziej narazona na "ukrecenie". Mam utrudniony dostep do netu takze nie zawsze moge odpisac .
mkris Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 @spanky nikt Cie nie wzywa do tablicy nie zauwarzylem tego predzej bo nie jestem "wscipski" a ze moj kolega musi wszedzie (doslownie) wsadzic palec - wiec wsadzil to wydechu no i bylo troche tego (czarnej sadzy) wyczyscilem wydech i po trasie 900km. znowu bylo to samo. W takim razie chcialbym wiedziec gdzie lezy problem i jak najszybciej go rozwiazac zebym nie musial ponosic dodatkowych kosztow w razie awarii. W takim razie co proponujecie? to sa logi z przed chipem Log (0 - 007) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 008) Log (6 - 011) prosze powiedzcie co jest z tym turbem i co mam robic zeby jak wyzej pisalem nie zostalem stac...
vauxhall95 Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 to nie sa te same logi albo mi sie zdaje?
mkris Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 to nie sa te same logi albo mi sie zdaje? czemu tak myslisz. te pierwsze bylo po chipie a te drugie jakie wystawilem sa przed chipem
spanky Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 to nie sa te same logi albo mi sie zdaje? Zdaje Ci sie , takie doladowanie jest w serii Mkris - zacznij od sprawdzenia dolotu .
baszmak7 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 może spanky za bardzo go dolał??nie zwracałbym uwagi na wypociny tego filozofa,nie raz pokazał że wie że nic nie wie,błaznowanie to jego druga natura,sorki za OT
Piotrek98igo Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 co tam za sprezarka siedzi ta mala,co wczesniej w afn/ajm?
mkris Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 co tam za sprezarka siedzi ta mala,co wczesniej w afn/ajm? nie jestem pewien ale chyba tak?ma to jakies znaczenie?
spanky Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 co tam za sprezarka siedzi ta mala,co wczesniej w afn/ajm? nie jestem pewien ale chyba tak?ma to jakies znaczenie? Tak, to ta sama sprezarka i nie ma to zadnego znaczenia .
mkris Opublikowano 22 Września 2012 Autor Opublikowano 22 Września 2012 Witam, Chcialbym wszystkim podziekowac a najbardziej koledze @anderllh ktory naprowadzil i wykryl awarie z logow. Znalazlem nieszczelnosc przewod a raczej metalowa rura (wspornik) ktora idzie pod chlodnica - zardzewiala (w kilku miejscach)! w jakiej cenie moze byc taki (wspornik) rura?a najlepiej jak by ktos podal numer tej czesci. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się