Jump to content
IGNORED

Sadza na końcówce wydechu po chipie


Recommended Posts

Witam!

Chcialbym sie Was zapytac jak wyglada Wasz wydech po chipie..... tzn. jestem lajkem w temacie ale po zabiegu mam sadze w koncowce wydechu i zostalem troche wystraszony przez mojego znajomego i z tego powodu tutaj pisze aby zapytac jak jest u Was i czy jest to normalne?Auto posiada dpf i nie dymi tylko pozostawia czarna sadze na koncowce wydechu.

dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Program był robiony u kolegi z tego forum

Link to comment
Share on other sites

sadza nie bierze się z nikąd, także w niektórych warunkach pracy musi dymić.

w autach wyposażonych w dpf po zmianie programu nie powinno to występować, tylko w przypadu jeżeli program jest mocniejszy lub w silniku/osprzęcie coś niedomaga.

Link to comment
Share on other sites

Miałem program zrobiony z dpf i zero sadzy na wydechu więc coś jest nie tak. Teraz nie mam dpfa nam większe turbo i już trochę sadzy mam ale bez filtra to normalne. Biorąc pod uwagę że masz dpf to coś jest nie halo. Jaka masz moc ? Auto kopci?

Link to comment
Share on other sites

może spanky za bardzo go dolał??

Link to comment
Share on other sites

Miałem program zrobiony z dpf i zero sadzy na wydechu więc coś jest nie tak. Teraz nie mam dpfa nam większe turbo i już trochę sadzy mam ale bez filtra to normalne. Biorąc pod uwagę że masz dpf to coś jest nie halo. Jaka masz moc ? Auto kopci?

no wlasnie...kolega przez to mnie ostrzega ze mam dpf i nie powino byc sadzy. co do mocy to orietalnie 140 PS i 330 Nm bo samochod nie byl na hamowni. czy kopci... w lusterku nic nie zauwarzylem aczkolwiek kiedys zwrucilem uwage jak zona odpalala samochod ze lekko "cos" poszlo z wydechu.

pisalem do spanky i twierdzi ze jest git?

podam Wam logi dynamiczne jakie wykonywalem zaraz po programie.

Log (0 - 010)

Log (1 - 007)

Log (2 - 004)

Log (3 - 003)

Log (4 - 011)

Log (5 - 001)

Log (6 - 008)

Link to comment
Share on other sites

wedlug mnie tez cos za duza ta masa jak na te doladowanie.

PS.Turbo łatwo nie ma w tym programie.

Link to comment
Share on other sites

Panowie to program jest zły czy jest jakas usterka mechaniczna jak np. kolega wyżej napisał "nieszczelnosc w dolocie"

Co mam w takim razie zrobić ? Przyjechałem już na tym programie 5tyś

Link to comment
Share on other sites

To moze ja cos napisze jako ze zostalem wywolany do tablicy [choc jestem w drodze na urlop - z malymi przygodami ]

Co do dymienia to akurat dymienie podczasz odpalania silnika nie ma nic wspolnego z modyfikacja , ktora poprostu nie obejmuje tej czesci pracy silnika . Co do dymu w koncowce wydechu i patrzac na logi doladowania i masy powietrza to moze byc jakas minimalna nieszczelnosc , oczywiscie przy logach zaraz po programie poinformowalem ze wszystko jest ok , jako ze mkris na zadane pytania o wrazenia zaraz po jezdzie testowej i i jakie kolwiek dymienie czy inne objawy nic nie wspominal ,gdyz pewnie zadymienie w koncowce nie bylo badz nie zwrocil na to uwagi do momentu az przyjechal kolega , a moze bylo juz na serii .

Co do stwierdzenia ze turbo nie ma lekko , to juz w seri jak pamietam byly problemy z stabilizacja doladowania i walczylismy o to aby na wysokich obrotach sprezarka trzymana byla w ryzach , bo wlasnie tam jest najbardziej narazona na "ukrecenie".

Mam utrudniony dostep do netu takze nie zawsze moge odpisac .

Link to comment
Share on other sites

@spanky nikt Cie nie wzywa do tablicy ;) nie zauwarzylem tego predzej bo nie jestem "wscipski" a ze moj kolega musi wszedzie (doslownie) wsadzic palec - wiec wsadzil to wydechu no i bylo troche tego (czarnej sadzy) wyczyscilem wydech i po trasie 900km. znowu bylo to samo. W takim razie chcialbym wiedziec gdzie lezy problem i jak najszybciej go rozwiazac zebym nie musial ponosic dodatkowych kosztow w razie awarii.

W takim razie co proponujecie?

to sa logi z przed chipem

Log (0 - 007)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 001)

Log (4 - 010)

Log (5 - 008)

Log (6 - 011)

prosze powiedzcie co jest z tym turbem i co mam robic zeby jak wyzej pisalem nie zostalem stac...

Link to comment
Share on other sites

to nie sa te same logi albo mi sie zdaje?

czemu tak myslisz.

te pierwsze bylo po chipie a te drugie jakie wystawilem sa przed chipem

Link to comment
Share on other sites

to nie sa te same logi albo mi sie zdaje?

Zdaje Ci sie , takie doladowanie jest w serii ;)

Mkris - zacznij od sprawdzenia dolotu .

Link to comment
Share on other sites

może spanky za bardzo go dolał??
nie zwracałbym uwagi na wypociny tego filozofa,nie raz pokazał że wie że nic nie wie,błaznowanie to jego druga natura,sorki za OT
Link to comment
Share on other sites

co tam za sprezarka siedzi ta mala,co wczesniej w afn/ajm?

nie jestem pewien ale chyba tak?ma to jakies znaczenie?

Link to comment
Share on other sites

co tam za sprezarka siedzi ta mala,co wczesniej w afn/ajm?

nie jestem pewien ale chyba tak?ma to jakies znaczenie?

Tak, to ta sama sprezarka i nie ma to zadnego znaczenia .

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Chcialbym wszystkim podziekowac a najbardziej koledze @anderllh ktory naprowadzil i wykryl awarie z logow. Znalazlem nieszczelnosc przewod a raczej metalowa rura (wspornik) ktora idzie pod chlodnica - zardzewiala (w kilku miejscach)!

20120922171256.jpg

w jakiej cenie moze byc taki (wspornik) rura?a najlepiej jak by ktos podal numer tej czesci.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

czyszczenie i spawanie :)

Da rade to pospawac? bylem dzis w aso zapytac i zaspiewali mi 260€

Link to comment
Share on other sites

Siemka

Tez mam auto po programie i tez mi się końcówka zadymiała sadzą a przed programem nic na wydechu nie było - a4 B8 2008r dpf.

Chyba tez sprawdzę dolot i zadzwonię do tunera co on na to .

Pozdrawiam

Zibi

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Dzis naprawilem usterke aczkolwiek nie wiem czy to byla usterka?

Wymontowalem ta rure i po oczyszczeniu sie zdziwilem bo nie bylo nic zadnej dziury ale zawiazlem ja do spawacza a on podepnal kompresor 10bar spryskal to jakims plynem i nic??? nie rozumie,lecz na moje zyczenie zaspawal to poskladalem i zrobilem ponownie logi.

Prosze o diagnoze

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

pozostale przewody sa OK, sprawdzilem dzis caly dol i gore.

Dziekuje wszystkim za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

na moje sie nic nie zmienilo.Czekam tylko kiedy napiszesz ze padło turbo,mimo zadanego cisnienia dopiero od około 3tyś sie slucha.

Nie myslales nad zmiana przynajmniej na te od awx?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...