Pretor Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Na Twoim miejscu sprawdził bym jeszcze spalanie tj. powinno się to robić, czyli zalewasz bak do pełna, przejedź ok 300km i znowu do pełna (najlepiej na tej samej stacji i z tego samego pistoletu), wtedy będziesz wiedział na pewno jakie masz spalanie. Miałeś może wyciągane przy okazji pompki do zmiany oringów? Jeśli tak to może ktoś je źle ustawił. Rozrząd i kąt synchronizacji jest ok? Zastanawiam się jeszcze (nie wiem czy to może mieć wpływ na spalanie) czy czasem nie sprzedali Ci wałka pod DPF.
bakrzych Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Panowie, jak olej wymienialem miesiąc temu to chyba teraz nie muszę? Może ktoś ma dokładną instrukcję wymiany wałka roz. tak żeby mechanikowi na ręce patrzeć
Dranek Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Dodam, że pompki zostały sprawdzone i wykluczone.Pozdr! Kolego bakrzych nie myśl, że chcę Ciebie na siłę uszczęśliwić, ale pisaliśmy na pv i nie posłuchałeś mojej rady. Wklej kolegą loga z grupy pierwszej i może ktoś poprze moje stwierdzenie, że pompki masz uwalone. Nie dość, że dawka jest poza tolerancją 3-9mg, to jeszcze jest bardzo nierównomierna i waha się od 0,3 do 2,5mg Z taką dawką nigdy nie będzie chodził równo na jałowym. Podejrzewam, że zapach spalin jest przy tym mocno gryzący. Jest druga możliwość, iż pompki są ok, ale przed zakupem auta ktoś bawił się w "chiptunera" i zrobił jakiś słaby program który mocno podniósł dawki paliwa, ale w to raczej wątpię. Nie mówię, że każdy komu trzęsie bud musi wymieniać pompki, bo powodów może być dużo, ale u Ciebie widzę takie same logi jak ja miałem. Jak masz możliwość to zrób loga gr 1 na całkowicie zimnym silniku po nocy i wlej go tu. Jak wiesz też miałem problem z mocnym telepaniem silnika na jałowym i problem rozwiązałem, chciałbym Cię ustrzec przed wydaniem 2tys na wałek i brakiem poprawy w pracy silnika na jałowym... Jeszcze jedno, nie sugeruj się do końca dobrymi korekcjami zobacz jak u mnie przez pół roku się zmieniły: Kwiecień: korekcję i bipy OK VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Listopad : pompki już do wymiany i zobacz na moją dawkę też jest nie równa VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
bakrzych Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Wczoraj oglądałem wałek z drugim mechanikiem, krzywki wytarte jakby ktoś bez oleju jeździł. Także wałek muszę wymienić bo jest w strasznym stanie. Nie wiem jak wyglądają krzywki na pompkach, okaże się przy wyjęciu walka ale jak są zużyte to tez mogą mieć wpływ na dawkę paliwa.
Dranek Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Miejmy nadzieję, że obejdzie się bez dodatkowej wymiany pompek i wyeliminujesz te irytujące drgania na wolnych obrotach.
machina Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Dodam, że pompki zostały sprawdzone i wykluczone.Pozdr! Kolego bakrzych nie myśl, że chcę Ciebie na siłę uszczęśliwić, ale pisaliśmy na pv i nie posłuchałeś mojej rady. Wklej kolegą loga z grupy pierwszej i może ktoś poprze moje stwierdzenie, że pompki masz uwalone. Nie dość, że dawka jest poza tolerancją 3-9mg, to jeszcze jest bardzo nierównomierna i waha się od 0,3 do 2,5mg Z taką dawką nigdy nie będzie chodził równo na jałowym. Podejrzewam, że zapach spalin jest przy tym mocno gryzący. Jest druga możliwość, iż pompki są ok, ale przed zakupem auta ktoś bawił się w "chiptunera" i zrobił jakiś słaby program który mocno podniósł dawki paliwa, ale w to raczej wątpię. Nie mówię, że każdy komu trzęsie bud musi wymieniać pompki, bo powodów może być dużo, ale u Ciebie widzę takie same logi jak ja miałem. Jak masz możliwość to zrób loga gr 1 na całkowicie zimnym silniku po nocy i wlej go tu. Jak wiesz też miałem problem z mocnym telepaniem silnika na jałowym i problem rozwiązałem, chciałbym Cię ustrzec przed wydaniem 2tys na wałek i brakiem poprawy w pracy silnika na jałowym... Jeszcze jedno, nie sugeruj się do końca dobrymi korekcjami zobacz jak u mnie przez pół roku się zmieniły: Kwiecień: korekcję i bipy OK VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Listopad : pompki już do wymiany i zobacz na moją dawkę też jest nie równa VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Taka zmiana przez pół roku:shock3:
bakrzych Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 na pewno będzie lepiej, tu logi po czyszczeniu pompek, niestety na niedogrzanym silniku Log (22 - 013,001,023,013,001,023)
Pretor Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 bakrzych Wymiana wałka rozrządu Wczoraj oglądałem wałek z drugim mechanikiem, krzywki wytarte jakby ktoś bez oleju jeździł. Także wałek muszę wymienić bo jest w strasznym stanie. Nie wiem jak wyglądają krzywki na pompkach, okaże się przy wyjęciu walka ale jak są zużyte to tez mogą mieć wpływ na dawkę paliwa. Krzywki z pompek będą dobre. Zużywają się tyko krzywki zaworowe.
stefan1986 Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Potwierdzam szlak trafia tylko krzywki zaworowe.
Dranek Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 A jak sprawa wygląda na zimnym silniku? Bo dawki paliwa na zimnym są już dużo lepsze, trzęsie Ci budą też tak mocno na zimnym, czy bardziej na ciepłym?
HiRide Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Na Twoim miejscu sprawdził bym jeszcze spalanie tj. powinno się to robić, czyli zalewasz bak do pełna, przejedź ok 300km i znowu do pełna (najlepiej na tej samej stacji i z tego samego pistoletu), wtedy będziesz wiedział na pewno jakie masz spalanie. Miałeś może wyciągane przy okazji pompki do zmiany oringów? Jeśli tak to może ktoś je źle ustawił. Rozrząd i kąt synchronizacji jest ok? Zastanawiam się jeszcze (nie wiem czy to może mieć wpływ na spalanie) czy czasem nie sprzedali Ci wałka pod DPF. Rozrzad i kat synchro mam ok.Pompki byly wyciagane do wymiany oringow.Walek mam zalozony dobry bo mechanik sam mi mowl ze przy wymianie trzeba na to zwrocic uwage aby nie zapakowac walka pod PDF. Jaki powinien byc zapach spalin po usunieciu kata?U mnie go juz nie ma i spaliny maja okropny smrod ....
bakrzych Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Ja tez nie mam kata i jakoś nie zwróciłem uwagi żeby spaliny mnie draznily
Pretor Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Ja w poprzedniej A4 AFN i obecnej AVF wywaliłem kata i czuć (szczególnie w garażu) gryzący zapach spalin. To jest normalne. HiRide skoro miałeś wyciągnięte pompki może są nie dokładnie ustawione .
HiRide Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Ja juz naprawde nie wiem* Nie znam kogos kto bylby dobry w te klocki i mogl sie zajac autem tak jak trzeba.
bakrzych Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Witam, jestem już po wymianie w/w wałka, przejechałem jakieś 100 km na nowym. Efekt: autko chodzi w końcu rowno na wolnych obrotach, żadnego telepania budą Dodam, że walczyłem z problemem jakiś czas i w końcu udało się. Całość wyniosła mnie 1500zł (czesci zamaw. u Tomka). Tym bardziej się cieszę, bo szukając usterki nie wymieniłem żadnej zbędnej rzeczy tj. dwumasa, poduszek czy pompek Pozdr! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dranek Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Cieszę się, że się pomyliłem z tymi pompkami i masz problem z głowy. Możesz napisać dla potomnych co konkretnie wymieniłeś z numerami części i cenami. Sporo osób ma problem z drganiami silnika i może im się to przydać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się