kmiecic26 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Witam wszystkich. Moje pytanie dotyczy ,co jest przyczyną czarnego tłumika przy obecności DPF w Audi A4 1,9 Tdi B7. Z tego co się wiem to tłumik powinien być czysty. Wspomnę że używam samochodu wyłącznie w mieście i dość często zapala mi się kontrolka filtra i muszę go dopalać. Czy czarna rura jest czymś normalnym czy może świadczy o jakiejś usterce. Jeżeli ktoś wie na ten temat to proszę o odpowiedz Pozdrawiam
baszmak7 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 w dieslu chcesz mieć czyste wydechy??? powodzenia
griga-st Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Kmieic, masz jak najbardziej racje, końcówka tłumika z filtrem DPF powinna być czysta. W przeciwieństwie do benzyny z E5:facepalm: B7 w Dieslu+DPF nie nadaje się kompletnie do miasta. Takie użytkowanie skończyło się u mojej ex zapaleniem auta! Przetopiła się osłona termiczna i zapaliła się rurka odprowadzająca wodę od parownika klimatyzacji:kox: Dla mnie skończyło się to wtedy wymiana polowy auta(ubezpieczenie),chociaż szkody były głównie po proszku z gaśnicy:decayed:
.Pablo. Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Miałem dpfa i program końcóweczka czyściutka. Jeżdżę 70% miasto kontrolka filtra w ogóle mi się nie zapalała. Teraz nie mam dpfa i mocniejszy program i już mam trochę sadzy na wylocie <lol> . więc jak masz dpfa i czarny wydech to masz jakąś usterkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się