rafcisz 0 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Mam pytanie odnośnie dpf Ostatnio często mi się już zapycha to chciał bym z nim coś zrobić.Wyciąć go nie mogę bo w Niemczech on musi być i mam pytanie czy można go wyciąć i zastąpić czymś innym ze by w Niemczech na przeglądzie się nie czepjali? A w najgorszym wypadku ile kosztuje nowy dpf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 bodajże Witek usuwa coś takiego - i wyłoncza programowo , a na pewno jest możliwość zastąpienia lub zostawienia puszki jak w przypadku KATA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 dodatkowo zrobisz czipsa i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Wal na Mineralną do Rogala. Wytnie DPF i wyłączy go w ECU. Emisja spalin nieznacznie wzrośnie ale i tak będzie się trzymało obowiązujących u nas norm. Samo wycięcie DPF nieznacznie podnosi moc i zmniejsza zużycie paliwa. Jak chcesz to od razu zrobisz program. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 program zauwazalnie poprawi parametry spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jeżeli nie masz znajomego który robi przeglądy, nie ma szans żeby ci podbili. Przeglądy nie robią inteligentni inaczej, tylko przeszkoleni osobnicy:wink: Oni tez wiedza o problemie VAG-a z pierwszymi DPF-ami. Brak filtra można rozpoznać na pierwszy rzut oka/ucha/nosa. To wszystko prawda co koledzy piszą o korzyściach związanych z wywaleniem w/w(mi spalanie w zakupowozie BPW spadło o 1,5L!!!). Musisz homologować auto, albo zakładać nowy filtr. Ten kosztuje w Rajchu od ok.680€. O przyczynach zapychania jest na forum setki postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać. smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał. było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF Tez masz na niemieckich blachach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF Tez masz na niemieckich blachach? aaa przepraszam. nie skupiłem sie na dokladnym opisie ze to w DE:wink: co zmienia postac rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Czyli wychodzi na to że jestem skazany na DPF? jeszcze jedno czy można podnieść kucyki jak się ma DPF?czy jak to dziadostwo dalej siedzi to lipa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 1.Tak, 2.Tak źle nie jest, :naughty:170KM robił ABT czy MTM Musisz pojechać do dobrego tunera, polecanego na forach. Namnożyło się tego sporo, a z jakością jest różnie, ostrożnie mówiąc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 A czy program lub czip na 170KM jest bezpieczny dla silnika i turbo? Wolę teraz wiedzieć niż później się rozczarować Pytam bo kiedyś gdzieś wyczytałem że nie można kucy podnieść jak się nie wywali dpf,a ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Dzięki za pomoc Szukałem i nic konkretnego się nie dowiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Większa moc=większe obciążenia. Ale jeździ sporo kolegów BPW/BLB z programami, wiec chyba daje rady. Ja się pozbyłem filtra bo przybywało oleju(teraz minimalnie ubywa,ok. trzy setki na dziesięć-dwanaście tysięcy, tyle robią mi zmiany). Piszesz ze już są problemy, program na pewno tego nie poprawi. W PL z reguły wyrzuca się go przy programie(lub na odwrót) ; z szukaniem miałem na myśli niemieckie fora:wink:. Sorry za lakoniczna odpowiedz,bylem w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Dzięki kolego za pomoc Z miła chęcią bym wywalił ten dpf ale nie mogę A nad programem się za zamawiam, ale raczej się zdecyduje i będę miał program +dpf ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 22:10 ---------- A tak jeszcze jedno pytanko, ile kosztuje nowy dpf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Rafcisz-ty czytasz SWOJ WLASNY temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 1. Wywal DPF 2. Zrób program jeśli Ci będzie jeszcze potrzebny 3. Jak reszta silnika sprawna żaden diagnoster Ci nic nie wykryje 4. Dla potwierdzenia moja stara Grand Vitara 1,9 DDIS 2007r. bez DPF, od 14 miesięcy jeździ po Niemcach i nie ma problemów z przeglądami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się