Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów teraz dynamicznych


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

kolego a odme masz w dolocie czy wolną?jeśli masz w dolocie to wywal ją,teraz pasowało by przedmuchać powietrzem przewód który idzie do ecu żeby wydmuchać z niego olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja wiem że masz w pokrywie zaworów ale chodzi mi o to czy od separatora wchodzi do dolotu to filtra powietrza?jeśli tak to poczytaj o oil catch tanku albo o wolnej odmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialbym pozniej sprawdzic bo teraz to dokonca nawet nie wiem o co chodzi :)

---------- Post dopisany at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ----------

Panowie tutaj macie aktualne logi statyczne po wszystkim

meas. blocks

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

basic setings

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ----------

a tutaj dynamiczne:

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i gra gitara.

Wywal kata (silnik odetchnie) bo jest zapchany i pojezdzij dynamicznie zeby sprezarka doszła do siebie.

Po za tym fura doprowadzona do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote zabieram się za usuniecie kata..
u ciebie latwo sie robi to samemu ,odkrecasz trzy sruby od turbiny i złaczke od srodkowego wydechu (potrzebny kanał) ,bierzesz ostre narzedzie i wydlubujesz ,wystukujesz srodek do reklamówki , pustego zakladasz na swoje miejsce a to co wydlubales sprzedajesz u zbieraczy katów -z twojego wiecej niz 80 -100pln nie dadza ale zawsze to cos ,pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote zabieram się za usuniecie kata..
u ciebie latwo sie robi to samemu ,odkrecasz trzy sruby od turbiny i złaczke od srodkowego wydechu (potrzebny kanał) ,bierzesz ostre narzedzie i wydlubujesz ,wystukujesz srodek do reklamówki , pustego zakladasz na swoje miejsce a to co wydlubales sprzedajesz u zbieraczy katów -z twojego wiecej niz 80 -100pln nie dadza ale zawsze to cos ,pozdro

wcale nie musi byc tak latwo :wink:, jak nie bylo ruszne od nowosci to jest szansa ze bez palniak sie nie obejdzie , polecam zaczac od spryskania srob jakims odrdzewiaczem i pozostawienia na jakies 30-60 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze nie byc łatwo ale wazne jest aby po tej operacji furmanka wrocila do swojej mocy i swojego niskiego spalania :) bo jesli to nie bedzie przyczyna tego wszystkiego to juz nie wiem co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie to juz na pewno ci sie poprawilo ,po czyszczeniu ecu ,i mocy tez mu juz powróciło -powinieneś to odczuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie po czyszczeniu to mało jezdziłem zeby zauwazyc różnice w spalaniu a co do mocy to minimalna poprawa jest. ok to ja lece usuwac/czyscic kata

---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ----------

Panowie załamka... katalizator opróżniony ale poprawy jako takiej nie ma... ciagle brakuje mocy na starcie przed 2 tys obrotów powyzej 2,4 tys jest lepiej ale tez nie tak jak powinno być wg mnie. katalizator właściwie nie był strasznie zabrudzony. jedyny plus to taki że teraz zaje****** słychać turbinkę :) teraz wieczorem przejechałem się kolegi audica a4 sedan też 110km to nie ma porównania do niego. i ciągle słychać wyraźne syczenie w przedziale 1500-2500 obrótw. już sam nie wiem czy tak powinni być czy jak. nie wydaje Wam się wg logów ze turbina wstaje za wolno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaje za wolno ale to dopiero poprawisz jak kupisz nowy n75 ,jak pisalismy wczesniej ,ja u ojca kupilem mu ten za 130pln pasujacy do golfa IV bo ma inna wtyczke -wyjąłem piny i wsadzilem bezposrednio i zaoszczedzone 100pln a auto odzyło i od 1500 zbiera sie juz ,zamiany nic nie pomogą tylko nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jesli wstawie na próbe od kolegi u którego jest na 100% działający n75? jakoś już nie chce mi się wierzyć ze wymiana tego zaworka coś da..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jesli wstawie na próbe od kolegi u którego jest na 100% działający n75? jakoś już nie chce mi się wierzyć ze wymiana tego zaworka coś da..

rób sobie jak chcesz ,znasz się na tym ze nie chce ci sie wierzyć czy jak , mozesz sobie zmierzyc podcisnienie vacuometrem ile jest przed zaworkiem a ile za na wyjsciu do turbiny i wtedy bedziesz mial 100% pewnosci czy trzeba kupic nowy ,tylko to kosztuje z 80 pln z allegro a zaworek 130-140 pln wiec wybor nalezy do ciebie ,mozesz podmienic od kolegi i jak bedzie jakas poprawa to kupuj nowy albo niech kolega zaloży twój ,jeszcze nie znalem przypadku zeby wymiana na nowy nie poprawila dolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a może któryś z Was usiadzie i przeanalizuje dokładnie te ostatnio wklejone logi i wyczyta jeszcze co jest nie tak??? bo z tym zaworkiem to nie mam jak spróbować poki co bo kolega ma drugą zmiane teraz i dopiero w piatek uda się go podmienic na próbe..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzisiaj postaram sie zrobic wieczorem i wrzucic

---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

Panowie tak na marginesie przejrzalem kilkanascie tematow typu "b5afn-analiza logow-spadek mocy". W kazdym jednym to samo zrob logi bo bez tego nic nie wiadomo, wtedy wyczysc turbine,wymien n75, masz nieszczelny dolot, wezyki podcisnienia nie szczelne, podmien przeplywke,wyrzuc katalizator, ustaw kat wtrysku..itd. Itd. I odziwo w zadnym temacie zadna z tych czynnosci nie rozwiazala problemu (oczywiscie z tych co czytalem) No moze w jednym lub dwoch czyszczenie turbiny pomoglo. Wiec w czym tak na prawde tkwi problem? Czy nie ma gdzies spraw rozwiazanych zeby ktos opisal co tak naprawde bylo przyczyna problemu? To znacznie by ulatwilo wielu uzytkownikom. I skoro te standardowe czynnosci nie pomagaja to co jeszcze moze pomoc? Wymiana turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzisiaj postaram sie zrobic wieczorem i wrzucic

---------- Post dopisany at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

Panowie tak na marginesie przejrzalem kilkanascie tematow typu "b5afn-analiza logow-spadek mocy". W kazdym jednym to samo zrob logi bo bez tego nic nie wiadomo, wtedy wyczysc turbine,wymien n75, masz nieszczelny dolot, wezyki podcisnienia nie szczelne, podmien przeplywke,wyrzuc katalizator, ustaw kat wtrysku..itd. Itd. I odziwo w zadnym temacie zadna z tych czynnosci nie rozwiazala problemu (oczywiscie z tych co czytalem) No moze w jednym lub dwoch czyszczenie turbiny pomoglo. Wiec w czym tak na prawde tkwi problem? Czy nie ma gdzies spraw rozwiazanych zeby ktos opisal co tak naprawde bylo przyczyna problemu? To znacznie by ulatwilo wielu uzytkownikom. I skoro te standardowe czynnosci nie pomagaja to co jeszcze moze pomoc? Wymiana turbo?

kolego wszystkie te czynnosci rozwiazuja problem ,tylko nikt przez internet nie wie jak te czynnosci zostaja wykonane i przez kogo ,gwarantuje Ci że jak bys przyjechal osobiscie do tych osób ktore ci podpowiadaja twój problem byl by rozwiazany a przez neta to mozna tylko kogos naprowadzic na problem i jak go rozwiazać ale jak ktos nie ma pojecia o czym mowa to niestety problemu nie rozwiaze , wiadomo nieraz dochodza problemy w motorze walek ,kompresja i inne mechaniczne sprawy ale one nastepuja nie tak gwałtownie ze z dnia na dzien auto nie jedzie ,zreszta to ze auto nie jedzie to jest twoje subiektywne odczucie a nie obiektywne bo obiektywnie to moze powiedziec hamownia ,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bynajmniej staram się wykonywać Wasze wskazówki jak najlepiej bo zależy mi na naprawie furmanki. ok mniejsza z tym. niestety nie udało mi się dziś zrobić logów po opróżnieniu kata bo pogoda się tak dość popsuła. ale zdązyłem podmienić zaworki n75 od kolegi audi a4 1.9 tdi 110km silnik afg , no ale niestety nic to nie dało. do niego wstawiliśmy mój to działał. czyli wina nie leży w zaworku. a mam takie pytanie czym się różni jego silni afg od mojego afn? bo niby obydwa 110km wizualnie też to samo. jego wyraznie ciagnie już przed 2 tys a mój w tym miejscu ma właśnie taką dziure w mocy i słychać to syczenie... czy to czasami nie wina turbiny? może czas na regenerację? i jeszcze jedno jego jak podłączyliśmy pod vaga to na wolnych obrotach w grupie 011 ciśnienie wynosiło ok 1030 mbar i tak samo mniej wiecej w drugiej i trzeciej rubryce a w moim jest ok 989 mbar mniej wiecej w obydwu rubrykach. czy to robi tą różnice mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...