Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów teraz dynamicznych


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

w sumie jak nie dotykałem to nie syczało chyba, nie wiem

---------- Post dopisany 21-10-2012 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 23:37 ----------

panowie dolot sprawdzony, podmieniony od kolegi, węzyki podciśnienia powymieniałem na nowe, egr zaślepiłem blaszka. i nic nie dało... ciagle brakuje mocy na starcie przed 2000 obrotów... macie jeszcze jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać z logów tylko tylko że dawka jest obcinana do około 1700 obrotów z powodu małej ilości powietrza. Albo przepływka trochę zaniża, albo trubina słabo wstaje i nadaje się do czyszczenia - gorzej jeżeli do regeneracji, albo po prostu zaworek n75 źle steruje i tutaj spróbuj jeszcze podmiany z n18 i sprawdź te węże podciśnienia bo jeżeli któryś jest nieszczelny i łapie powietrze to może wpływać na sterowanie n75 (za mało podciśnienia). Sprawdź jeszcze grupę 007 na zimnym silniku po nocy i na ciepłym na wolnych obrotach, chodzi mi o temperaturę powietrza. Błędów nie ma żadnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości takich przypadków, jeśli turbo wcześniej było czyszczone i sprawdzane (stan skrzydełek wirników po obydwu stronach wałka i zmienna geometria) a nie ma żadnych nieszczelności w układzie podciśnień a przy tym dalej turbo późno się budzi to najbardziej podejrzany jest N75. Grunt w takim przypadku to podmiana na 75 od kogoś u kogo nie ma żadnych porobemów z turbodoładowaniem i jazda próbna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bledow nie ma zadnych. Wezyki podmienilem na nowe wszystkie. A n75 mialem podmienony od kolegi u ktorego nie ma problemu z doladowaniem. U niego Startuje juz od ok 1500-1600 obrotow. i oczywiscie nic to nie dalo. A mojego wstawilem do niego i bylo ok. Takze n75 nie ma winy. A co by sie stalo gdybym skrocil sztange na turbinie o jeden obrot? Moze to jakos zaszkodzic silnikowi?

---------- Post dopisany at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany at 09:03 ----------

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wada gruszki turbo lub samego turbo

To ze wszystkie skrzydelka sa ok i turbo nie ma luzow i sie kreci bez oporu nie znaczy ze sie bedzie szybko budzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz gruszkę od turbo pod wężyk podciśnienia pomijając N75 i zrób loga 011 dyn. do 2500 obr. Turbo będzie wtedy w nastawach maksymalnego doładowania - wykluczymy ewentualne usterki po stronie podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sposob z pominienciem n75 juz tez przerabiałem tylko że nie robiłem logów. ale to i tak nic nie dało. a co sadzicie o skreceniu sztangi od turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz skrecic nic nie zaszkodzi ,i rób loga 011 dynamicznego na 3 biegu jak w okolicach 3500 tys bedzie wysterowanie n75 na poziomie 70% to moze tak zostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sposob z pominienciem n75 juz tez przerabiałem tylko że nie robiłem logów. ale to i tak nic nie dało. a co sadzicie o skreceniu sztangi od turbo?

No to jak nie robiłeś logów to skąd wiesz ze nic nie dało tak na wyczucie??:facepalm: Chcący doprowadzić doładowanie do ładu to trzeba ale niestety się napracować " bez pracy nie ma kołaczy...."Znasz to przysłowie? Ja miałem podobny problem ale wykonywałem kolegów podpowiedzi i oczywiście opierałem się na logach .w końcu udało się doprowadzić do ładu i obecnie nie mam problemów A Ty jak widzę coś zrobisz i się przejedziesz i twierdzisz "ale to i tak nic nie dało "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ide zrobic loga :)

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

tutaj jest log z pominięciem zaworka n75

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam jesZcze tylko ze teraz bez zaworka to syczenie było słychac non stop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dobry wężyk podpiąłeś?? jeżeli tak to okropnie wolno turbo wstaje, może wirnik ma opór? albo turbina źle złożona? ew. kierownice zapieczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak napewno dobry.

---------- Post dopisany at 09:06 ---------- Poprzedni post napisany at 05:30 ----------

No ale skad to syczenie? Tak jakby dziura byla ale dolot sprawdzony przez podmianke. Ja juz nie mam pojecia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ide zrobic loga :)

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

tutaj jest log z pominięciem zaworka n75

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam jesZcze tylko ze teraz bez zaworka to syczenie było słychac non stop

Witaj ...

No i nie ma rewelacji .....weź jeszcze odkręć gruszkę ( dwie nakrętki M 6 od dołu gruszki )i zaciągnij ją ze sztangą do góry na maksa i podwiąż by nie opadła ,wężyk podciśnienia z gruszki zaślep śrubką 4 i powtórz loga 011 do 2500 o/m. A jak to zrobisz dobrze by było by Ci ktoś przytrzymał na tych 2500 obrotach a Ty posprawdzał pod maską gdzie to syczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysl :) tylko czy to na postoju bedzie slychac? Bo normalnie to tylko podczas jazdy slychac jak ma ciezej

---------- Post dopisany at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ----------

a w sumie co w ten sposob da sie zauwazyc? To prawie jakby ominac zaworek n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To syczenie to prawdopodobnie z turbiny, nawet jak już wstanie to nie daje pełnego ciśnienia ewidentnie coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kolego machina sugerujesz regeneracje turbiny?

---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ----------

A czy jest mozliwe ze tam gdzie jest odplyw oleju z turbo na dole, ze moze tamtedy puszczac? Bo widzialem tam jest dosc zaolejone miejsc i moze ta uszczelka puszcza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruję, nic mi już innego do głowy nie przychodzi i ja bym ją wyczyścił oraz myślę że powinien się wypowiedzieć ktoś kto dobrze ogarnia temat turbin. Od dołu to zapewne puszcza tylko olej na przyłączu smarowania turbiny i nie m to wpływu na doładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tym bardziej nie mam pojecia co by mozna bylo jeszcze sprawdzic. Sprobuje jeszcze zrobic tak jak Oliver pisal i loga potem chociaz nie wiem czy czegos nowego sie dowiemy. Ale zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysl :) tylko czy to na postoju bedzie slychac? Bo normalnie to tylko podczas jazdy slychac jak ma ciezej

---------- Post dopisany at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ----------

a w sumie co w ten sposob da sie zauwazyc? To prawie jakby ominac zaworek n75

Pytasz co to da?? A to da ze turbina bedzie ładowała prawie maksa i syczenie powinno się pojawić .o ile takowe istnieje od doładowania

a ty będziesz go mógł zlokalizować a jak jest wpięty zawór N75 to już nie ma takiego doładowania na postoju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...