Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów teraz dynamicznych


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego zrób tak jak kolega OLIVER napisał, syczenie jest ewidentnym skutkiem nieszczelności i dlatego turbina późno wstaje, trzeba ją zlokalizować. Jak podmieniałeś dolot to masz na myśli wszystkie rury od IC i gumowe łączniki czy łączniki zostawiłeś swoje? wjedź na kanał i zobacz przy Intercoolerze czy dobrze rury siedzą i sam IC oglądnij, opaski posprawdzaj albo lepiej wymien może któraś jest przekręcona i nie ściska jak trzeba. Sprawdź też czy przez flansze EGR nie ucieka cisnienie. Jak pominiesz n75 i ktoś doda gazu to węże gumowe będą się "pompować" zwróć uwagę czy nie pojawia się gdzieś dziura i przyłóż rękę czy nie ucieka.

W poprzedniej pracy mieliśmy taki środek w sprayu do sprawdzania nieszczelności psikało się nim i jak uciekało powietrze to robiła się piana nie wiem czy u nas można kupić coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawdzaniu dolotu sprawdzalem wszystkie GUMOWE laczniki i ta rure co pod zderzakiem idzie. A intercooler raz ominelismy na probe i tez syczalo. Opaski wszystkie mocno trzymaja. Ale zrobie tak jak piszecie i wezme plyn do naczyn lekko z woda to tez sie pieni. Moze cos sie pokaze. Mam nadzieje bo tak jak pisales to syczenie to jak najbardziej wskazuje na dziure. a turbina mogla by jakos puszczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. a turbina mogla by jakos puszczac?

na łączeniu części zimnej jest oring uszczelniający Czyżby się podwinoł? pękł?:eusathink:trudno powiedzieć rozbierałeś to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie nie rozbieralem. Mechanik ktory czyscil turbine jedynie. Ale nic nie zauwazyl bo by cos mowil, zreszta by wymienil chyba ze podczas skladania. Zobaczymy jak mi sie dzis uda to zrobie tak jak pisales z ta gruszka i sprawdze dolot pod wzgledem nieszczelnosci

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

a wiec tak, zrobiłem wszystko tak jak kolega Oliver opisał ale żadnej dziury nie znaleźliśmy, pryskałem po tych wezach, rurach płynem i nic.. loga nie zrobiłem bo mi laptop padł tzn bateria. a podczas jazdy róznicy zadnej. a czy te weze gumowe dolotu jak turbina ładuje to nie powinny być az twarde od powietrza? bo te moje przy tych 2500 obrotów to nie były za twarde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie nie rozbieralem. Mechanik ktory czyscil turbine jedynie. Ale nic nie zauwazyl bo by cos mowil, zreszta by wymienil chyba ze podczas skladania. Zobaczymy jak mi sie dzis uda to zrobie tak jak pisales z ta gruszka i sprawdze dolot pod wzgledem nieszczelnosci

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

a wiec tak, zrobiłem wszystko tak jak kolega Oliver opisał ale żadnej dziury nie znaleźliśmy, pryskałem po tych wezach, rurach płynem i nic.. loga nie zrobiłem bo mi laptop padł tzn bateria. a podczas jazdy róznicy zadnej. a czy te weze gumowe dolotu jak turbina ładuje to nie powinny być az twarde od powietrza? bo te moje przy tych 2500 obrotów to nie były za twarde...

Hmmm a co z tym syczeniem ? bo nic nie wspomniałeś jest ? nie ma?

No i zrób jeszcze tego loga 011 z podwieszoną gruchą do 2500o/m

Twardoscią węża się nie przejmuj .bo turbina Ci ładuje ...tylko by mogła troszkę wcześniej wstawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no syczenie ciagle jest. i to jest ewidentnie przyczyna tej słabości bo jak minie ponad ok 2300 obrotów to czuć ze auto zacznie ciagnać. tylko skad to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz tez tak mysle bo wiecej pomysłów nie mam. niby luzów wzdłużnych ani poprzecznych nie ma ale może coś nie tak z nia.. tylko jeseli to sie okaze nie turbo to szkoda kasy na to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no syczenie ciagle jest. i to jest ewidentnie przyczyna tej słabości bo jak minie ponad ok 2300 obrotów to czuć ze auto zacznie ciagnać. tylko skad to jest...

No troche to dziwna sprawa ze syczenie ciągle jest i nie potrafisz tego zlokalizować zwłaszcza na postoju .Zastanawiam się czy to syczenie od turbiny czy czasem nie od wydechu..sprawdzałeś bod samochodem ?nie ma gdzieś nieszczelnosci na wydechu? a próbowałeś jazdy z popuszczonym wydechem za turbiną ? (zrobić szparę 5mmi jazda próbna )by wykluczyć przy pchany wydech

Moze to Ci się wydawać dziwne .ale wszystko trzeba posprawdzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze na postoju po podniesieniu gruszki itd nie bylo slychac tego syczenia. A podczas jazdy wyraznie. Ale wgl male doladowanie bylo bo do ok 1400 mbar dochodzilo przy 2500 obr. jak oproznialem kata to dalem Nowe uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze na postoju po podniesieniu gruszki itd nie bylo slychac tego syczenia. A podczas jazdy wyraznie. Ale wgl male doladowanie bylo bo do ok 1400 mbar dochodzilo przy 2500 obr. jak oproznialem kata to dalem Nowe uszczelki

to trzeba było go podkręcić wyżej by załapał te2000 mbar i jak nie będziee słychać syczenia to to syczenie nie ma nic wspólnego z doładowaniem .....A jeśli jest nieszczelność (syczenie) to musi się ujawnić ...przy tm ciśnieniu (2000mar)

Jest to do sprawdzenia ....Sam przed chwilą testowałem ,ja nie odkręcałem gruchy tylko wężyk na " krótko " rurka podciśnienia przy grodzi-grucha,pomijając układ sterowaniaN75 Osiąga 2000mbar przy 3400o/m

Jeszcze dodam ze mnie przy około 2500o/m ciśnienie pokazuje ponad 1500mbar.ocztwiście na " krótko "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musze jeszcze raz sprawdzić na wiekszych obrotach.. a nic się nie stanie na wiekszych?

Przecież pisałem Ci ze specjalnie to sprawdzałem i nic się nie stanie .......

Niech ktoś kto Ci bedzie trzymał na gazie nogę niech obserwuje na Wagu by jednak nie przekraczać te 2200 mbar. A po kontroli sprawdź sobie czy nie łyknoł czasem błędu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok tak zrobie

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ----------

wiec tak oliver powtórzyłem próbe doładowanie do ponad 2000 mbarów obroty dość wysokie powyżej 3000 dokładnie nie wiem bo nie ja gazowałem ale nic nie usłyszałem żadnego syczenia bo silnik zagłuszał :( i d*pa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jest troszkę głośno ........

No to nie wiem co Ci mam poradzić ..:eusathink:być moze ze to turbo Ci się przycina jak koledzy Ci wyżej pisali .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może syczeć? Jeżeli wszystkie rury od IC są szczelne i sam IC, to sprawdź jeszcze dobrze wszystkie wężyki i czujniki na rurach np. temperatury powietrza w dolocie, jest na oringu trzymany taką spinką, może brakuje oringa? W 1z idzie wężyk do ECU w podszybiu, nie pamiętam jak to jest rozwiązane w AFNie jeżeli tak samo to sprawdź jego szczelność. Wężyki do i z n75 sprawdź, czasem pękał sam n75 przy króćcu ale jak zmieniałeś to można wykluczyć.

Sprawdzałeś syczenie przy wyłączonej klimatyzacji? nawiewie?

Jeżeli to nie nadciśnienie syczy to może podciśnienie zbiera powietrze? może któryś z przewodów z vaccum pompy jest nieszczelny, może od EGR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...