Skocz do zawartości
IGNOROWANY

KOSTKA STACYJKI - wymiana, fotostory, manual, zdjęcia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli to niekoniecznie musi być wymiana, to można ja tez wyczyscic mocniej wsadzic i wtedy zobaczyć ? Czy bezsprzecznie musi być wymiana na nowa

Opublikowano

Potrzebuje numer tej kostki, może być nr oryginalny, albo numer zamiennika któregoś z producentów. Nie jestem pewien czy z MAXGEAR 63-0013, podejdzie,


a więc tak, poprzez uszkodzoną kostkę stacyjki miałem problem z włączeniem świateł mijania. Problem z kupnem odpowiedniej, ale już ogarnięte.

Oryginalny numer: 4A0 905 849

Zamienniki pasujące:

MAXGEAR 63-0019

MEYLE 100 905 0000

Opublikowano

Panowie a jak mam taki objaw, że po przekręceniu stacyjki zapala mi się tylko dioda air bag, nawet brak podświetlenia, licznika kilometrów, zegara i wskazówka paliwa się nie podnosi?? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315471-odpala-i-gasnie-brak-wskazan-na-desce-rozdzielczej-alt-131km/#entry4455186

Opublikowano

W książce "Sam naprawiam samochód Audi A4" na stronie 179 jest napisane, iż przy zamontowaniu poduszki w kierownicy najpierw należ włączyć zapłon a po tym dopiero podłączyć minus akumulatora - jako wyjątek od zasady, że aku podłącza się przy wyłączonym zapłonie. Teraz pytanie czy należy to zignorować i postąpić jak w opisie na forum czy jak w w/w książce ? Poduszka się uzbroi i zadziała ? Jak myślicie ?

Opublikowano

Witam jestem tu nowy i proszę was doświadczonych kolegów o pomoc.

Kiedy próbuję przekręcić kluczyk na zapłon nie raz zapali się deska od razu a nieraz wg nie ma reakcji na przekręcony kluczyk.

czy to będzie wina zepsutej kostki stacyjki ? z góry dziękuję za pomoc :D:unsure:

Opublikowano

Zeby sama kostke wymienic to jest wykrecenie 2 srubek od dolu -oslona - i po prawej przeciez jest w h miejsca zeby wyjac kostke

NIE czaje po co kiere zdejmowac ? Zeby wykrecic srubke od kostki gorna ? kiere przekrec i pod innym katem masz wiekszy dostep

Dzis myslalem ze kostka i to bez wiedzy rozkminilem w 5 min i wyciagnolem

W czasie jazdy nawet mozna wyjac ;-))

Niestety to nie kostka

Topran - nie polecam jak przekrecilem kluczyk to nie wrocil hahah tani do d*py

Opublikowano

Witam.

Czy jeśli zblokowało mi kluczyk(tylko zblokowało bo wszystko inne działa tj. odpala itp) to może być wina tej kostki stacyjki??Wszędzie jest opisany temat dla B5 a czy to samo tyczy się B6???czy w B6 też trzeba walczyc z poduszką pow?

Opublikowano

A ten przekaźnik to gdzie będzie?

Opublikowano

A ten przekaźnik to gdzie będzie?

Przekaźniki kolego masz pod kierownicą, albo pod komputerem który jest umiejscowiony na podszybiu po lewej stronie - otwierasz maską odrkecasz taką plastykową osłonę komputera (nie udzkodź jej i uważaj na uszczelkę) jakieś 5 śrub odpinasz komputer i pod nim są przekaźniki, albo zdejmujesz dolną osłonę pod kierownicą też z 4 czy 5 śub na kluczyk 10 nasadkową i jedna śruba od strony bezpieczników jak drzwi otworzysz i zdemontujesz tą plastykową osłonkę na 3 zatrzaski

Opublikowano

Dzięki wielkie :)

Opublikowano

Odgrzewam kotleta. Czy przy uszkodzonej kostce może być taki objaw, że gdy jest zimno kluczyk przekręca się bez problemu a gdy jest gorąco to się przycina i ciężko go przekręcić (trzeba się nagimnastykować). Nie mam żadnych problemów ze wskaźnikami, kontrolkami itp. Tylko i wyłącznie ciężka praca kluczyka (przycinanie się).


Panowie czy nikt tutaj nie zagląda?? Proszę o jakieś info bo nie wiem czy mam zabierać się za kostkę czy wymieniać stacyjkę...

Opublikowano

Weź chociaż wyjmij kostkę i zobacz czy jest cała. Jeśli pęknięta to się nie dziw że się zacina.

Opublikowano

Weź chociaż wyjmij kostkę i zobacz czy jest cała. Jeśli pęknięta to się nie dziw że się zacina.

Nie no spoko... Tyle, że koledzy którzy pisali o problemach z kostką bardziej wspominali o migających kontrolkach i problemach przy odpalaniu. U mnie się się przycina i cięZko przekręcić kluczyk jak jest ciepło i gorąco. Gdy jest zimno to kluczyk chodzi w miarę ok.

Opublikowano

kostka stacyjki też powoduje przycinanie się kluczyka. Ja miałem ją pękniętą, kluczyk się zacinał, a problemów z odpalaniem itp nie miałem żadnych.

Opublikowano

No to pora się z tym uporać. Jakbyś mógł jeszcze doradzić jaką kupiłeś bo masa zamienników jest dostępna... Tańszych i droższych. A Ty jaką kupiłeś?

Opublikowano

Kupiłem firmy maxgear(chyba najtańsza z dostępnych), na aucie od listopada 2014 i nie mam z nią problemów.

Opublikowano

Nie chcę kupować w ciemno więc rozbiorę i sprawdzę jaką dokładnie mam. U mnie w Inter Carsie mają tylko kostki 4MAX lub VEMO. Nie mam pojęcia co to za marki. W każdym razie koszt to ok 60zł. Jest jeszcze Febi za ok 57zł. Z tych marek to tylko FEBI mi coś mówi :kwasny:

Opublikowano

Zobacz w etce jaki masz numer tej kostki i zobacz w 4cars. Ja kupiłem do siebie tą kostkę oryginalną audi coś za ok 70 PLN.

Sent from out of space.

Opublikowano

Panowie wczoraj miałem przygode z brakiem możliwosći odpalenia auta, po przekręceniu kluczyka zapalało sie wszystko tak jak zwykle, ale nie było nic poza tym, ani pykniecia na alternator, ani kręcenia rozrusznikiem, poszedłem po drugi kluczyk i juz auto normalnie odpaliło, póżniej juz na 2 kluczykach paliło od strzała, czy to będą objawy tej kostki juz?

Opublikowano

możliwe że pękła i już dobrze nie styka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...