Labiel Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Ciężko mi powiedzieć jak to tam w B6 wychodzi, nie wiem też jak się ceny robocizny kształtują bo ja u siebie robiłem sam. Moje koszty to było 250 zł za elektryka - z tym że u mnie był większy kosmos do ogarnięcia niż pewnie byłby u ciebie.
darek995 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Z tego 2.0 najlepiej i najtaniej pewnie na jakieś 2.4 można sie przesiąść. Wydech to nie problem, silnik tez nie a udane konstrukcje a w gratisie 35KM i trochę Niuta i dziwek. Jak miałbym wj***c z 3-3.5 tys w remonty to spokojnie ogarniesz taki podstawowy swap.
xsebo1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 2.0 ma jeden tlumik, 1.8t ma podwójny tak jak 2.4 czy 2.8. Sam nie wiem, moze by kute tłoki? Zwiększają kompresje z 8.5 do 12.4 i chyba zrobiły by robote
Labiel Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Miałem ten sam dylemat. 2,4 i dźwięk Vałki czy 1,8T i turbo. Padło na turbo. Co do trudności SWAPa to jeden ch**** czy 2,4 czy 1,8T.
darek995 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Dlaczego wybrałem 2.4 bo koszty mniejsze. Ale jak tak to 1.8t niech wpada a właściciel bedzie zadowolony 2.8 nie szły w b6 tylko 3.0 ale tam jak sie kupiło wydeptany egzemplarz to głowica może pęknąć. Ale 2.8 30V + kolektory wydechowe z 3.0, katy out, jakaś wkładka, mała regulacja i ponad 205KM wyrzuci Btw Tlumik przy takiej operacji to najmniejszy problem wszytko p&p. Edytowane 21 Listopada 2014 przez darek995
xsebo1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Myślę że kombinowanie z tlumikami, katami, sankami pod silnik, uchwytami i elektryką pochłonie to zbyt dużo kasy. Do tego koszt robocizny...
darek995 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Graty z 2.0 mozna opylic. A wrazenianz jazdy? Chociaz z tego 2.4. Ale to twoj wybor i opcja z swap to pewne abstrakcja gdyby moj ABC nie byl w swietnej kondycji to bym zapakowal 2.8 z modem. Ale ja mam b5. Tapniete z Galaxy Taba
xsebo1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Z silnikiem nic się nie dzieje, tylko żłopie olej. Poczekam az kleknie chyba, nowe org pierścienie są źle zaprojektowane. Szlif i kute sportowe tłoki lub ogarniety mechanik co by cos dopasował. Swap to skabonka bez dna
Michu B5 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Jaka znowu skarbonka ;/ wjebiesz 2 tys i bedzie to samo bo 2.0 L to porażka w tych b6 tak czy siak bedzie brac olej a swaap cie najtaniej wyniesie niż to remontować pakowac 2.4 i po problemie
Arkadiush Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Siemanko co tak tu cicho ?
xsebo1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Powitać Niedzielny nudny dzień, w piątek zmieniłem kapcie na zimowe. Przymrozki nocą mają być
Sylwek A 4 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Ja czekam na śnieg. . I w tedy zima on board.
xsebo1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Snieg i naped quattro... było by fajnie
Michu B5 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Ujjj ze zima chce WIOSNE !!! ;D
Sylwek A 4 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 No panowie też bym chętnie wiosny wypatrywal ale cóż zrobić może uda mi się jeszcze garaż postawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się