airot Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 http://picasaweb.google.com/mcetler/Audi Silnik: 2.0TDI Typ: Kombi Skrzynia: Multitronic Wyposażenie: - Tempomat - BOSE - Szyberdach - Czujnik deszczu/parkowania/zmierzchu - Podgrzewane fotele - Elektroniczne lusterka + 4xszyby - ESP/ABS - BiXenony - Kierownica wielofunkcyjna - Navi DX - klimatronik dwustrefowy Więcej zdjęć (chociażby wnętrza) w przyszłym tygodniu, w piątek dopiero kończymy rejestracje. :-) i dopiero wtedy tak na prawdę podjedziemy porobić jakieś fotki lepszym aparatem.
bogi Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Bardzo ladna , super wyposazenie !! Gratuluje
Tomeks Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 no witamy nastepna B7 :> czarnulka ,piekna :th:
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 a dlaczego wybrałeś taką wersję skrzyni biegów ?
airot Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ogólnie.. to wybrałem bo taka była. Miałem do wyboru albo srebrną z gorszym wyposażeniem, albo multitronik. Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-)
pet3r Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-) jak już nastąpi awaria to nie masz co uważać na kieszeń, i tak pójdzie spora sumka gratulacje fajnego wypasu i ładnie prezentującej się B-siódemki
Wąski Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ładna bardzo czarna MAMBA piękny model do modyfikacji :th: a zmiany szykujesz Gratulacje :oklaski:
zosiabg Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Heh.. no zakochalismy sie w autku i nie bylo wyjscia z ta skrzynią TEz chcialam manuala ale co tam, dopoki sie bedzie dbac bedzie ok mam nadzieje
airot Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ha. Narazie nie mam w planach modyfikacji. Tak na prawdę, autko bardziej mi do reprezentacji było potrzebne. Jakiego typu modyfikacje byście polecali? :-) I co ogólnie można zrobić? Myślałem o chip tuningu, celem oszczędzenia nieco na ropie, ale słyszałem opinie, że mechanika strasznie siada przy jakimkolwiek chipowaniu. Może spoilery? elementy s-line mi się jakoś nie specjalnie podobają..
pet3r Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 niestety chiptuning odpada przy automatycznej skrzyni a opinie, które słyszałeś mają w sobie trochę prawdy - większa moc i moment oznaczają szybsze zużycie niektórych elementów ale i tak bezawaryjne kilometry po programach liczy się w setkach tysięcy.
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ogólnie.. to wybrałem bo taka była. Miałem do wyboru albo srebrną z gorszym wyposażeniem, albo multitronik. Ogólnie z tego co czytałem na forum trzeba uważać na kieszeń przy awariach i na przeglądach pilnować stanu oleju w skrzyni.. :-) pytam tylko dlatego, bo ciekawi mnie dlaczego ludzie wybierają te skrzynie, ale nie dlatego bo one się "niby psują" Mam na myśli to, że tam "zmiana biegów" (cudzysłów celowy) się zupełnie inaczej odbywa. Mi by to nie pasowało, ale tak jak piszę, ciekaw jestem dlaczego inni wybierają [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 21:42 _________________________________________________ przy automatycznej skrzyni no pet3r nie generalizujmy, nieprawdaż ? przy multi odpada zosiabg TEz chcialam manuala ale co tam fiu, fiu... Pani i chciała manuala
Flyer Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 jak już nastąpi awaria to nie masz co uważać na kieszeń, i tak pójdzie spora sumka W B7 multi jest na tyle dopracowane, ze nie powinno byc zadnych awarii.
zosiabg Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 fiu, fiu... Pani i chciała manuala a co w tym dziwnego ? na autostradzie to moze automat i tempomat fajnie ale na miescie reczna skrzynia jest o wiele fajniejsza jak dla mnie
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 a co w tym dziwnego ? ależ to nie miało zabrzmieć jako coś dziwacznego ! Przeciwnie...
bulk_1986 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja uwazam troche odwrotnie... W miescie i korkach automat to swietna sprawa i ulatwienie zycia. A na autostradach i dluzszych trasach jak najbardziej manual
pre_pl Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 W miescie i korkach automat piszesz o automacie-tip czy skrzynie bezstopniowej, bo to dwie różne rzeczy
Flyer Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 fiu, fiu... Pani i chciała manuala a co w tym dziwnego ? na autostradzie to moze automat i tempomat fajnie ale na miescie reczna skrzynia jest o wiele fajniejsza jak dla mnie Moim zdaniem jest wlasnie odwrotnie...
airot Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2008 Kurcze, pojawił mi się jeszcze inny problem. Okazało się, że ta niunia nie ma żadnego auto-alarmu. Immobilizer wygląda na to, że jest, ale nie ma najprawdopodobniej auto alarmu, jeszcze do końca nie wiem jak to sprawdzić, ale zamknięcie kogoś w samochodzie, czy ostre ruszanie samochodu (na zasadzie trzęsienia..) nie załączyło żadnego alarmu. Jak jeszcze mogę to sprawdzić? Oraz jakie są ew. koszty takiego fabrycznego auto-alarmu? Może to nieco OT ale nie specjalnie wiem, gdzie to wrzucić.
pre_pl Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Jak jeszcze mogę to sprawdzić? Oraz jakie są ew. koszty takiego fabrycznegoauto-alarmu? Może to nieco OT ale nie specjalnie wiem, gdzie to wrzucić. w drzwiach kierowcy powinieneś mieć takie przyciski wyłączające na przykład monitorowanie odholowania Założenie niefabrycznego alarmu, ale już porządnego z wpięciem się w CAN (i wszystko w kluczyku od auta) kosztuje około 800-1000zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się