mo2 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Wita,. Problem zaczął się po odwodnieniu filtra paliwa- nie zalałem go paliwem i prawdopodobnie se zapowietrzył. Jako, że miałem w planach wymianę filtra , został on wymieniony u miechanika. Do tego mechanik założył zaworek zwrotny między pompą a filtrem. Przez 2 dni było ok a potem problem powrócił. Kręci przez jakieś 4-5 sek. Po przejechaniu kilkuset metrów i postoju ok 30 min pali od razu. Po ok 8h znów problem się pojawia. Auto mam od niedawna. Po zakupie byłem w serwisie i powiedzieli, że kąt wtrysku poza skalą...ale problemów z odpalaniem nie było. Po wymianie rozrządu wystko ok. Po 2 tyg. postoju palił od pyknięcia. Nie wiem, czy w przewodzie paliwowym są pęcherzyki powietrza, ponieważ nie jest przeźroczysty. Co może być tego przyczyną? Niestety nie mam VAGa(jest dopiero w planach ). Proszę o przykładowe sugestie.pozdrawiam
Illuminator Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Bez vag'a mało zrobisz. Kąt wtrysku był ustawiony ? Warto sprawdzić czy jest właściwy. Możesz jeszcze wywalić ten zaworek może on jest uszkodzony. Filtr paliwa jest założony jakiś tani ?
mo2 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Witam. Wczoraj dokręciłem śrubkę odpowietrzającą na filtrze. Ruszyła się może z 0,5mm. Dzisiaj rano odpalił bez problemów, po pracy też było ok. Co do kąta wtrysku, jak auto przed i po wymianie rozrządu odpalało od razu to chyba nie w tym problem. Filtr mam filtrona. Postaram się podpiąć w najbliższym czasie pod vaga. Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam.
dante0018 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Z tym kątem wtrysku to już chyba wszystkim sie udzieliło. Jak komus ciezko odlala to zaraz kazdy o tym. Żeby ciężko paliło auto to dosc mocno musiałaby byc pompa przestawiona. Już nie wspomnę o logowaniu. Problem pojawił sie po ingerencji w filtr paliwa. Skoro wcześniej było dobrze to tu trzeba szukać przyczyny. Brawa dla kolegi ze znalazł niedokręcona śrubę od filtra. Przestał łapać powietrze i po problemie
tomx Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 pod ta srubeczka jest miedziana podkladka ciekawe czy ja masz:naughty:
mo2 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Też czytałem,że powinna być podkładka. Jam mam śrubeczkę z zintegrowaną podkładką, czy jak to się tam nazywa. Mógłby ktoś zerknąć na etkę jak to wygląda?
alest Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Mógłby ktoś zerknąć na etkę jak to wygląda? ....w tym przypadku śmiało można kupić najzwyklejszą podkładkę do układów paliwowych dostępną w cenie 15-25 groszy praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym - jedyne na co wypadałoby zwrócić uwagę to jej wewnętrzna średnica...
vauxhall95 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Jak jest auto sprawne to i z katem wtrysku rzedu 20 bedzie palic bez problemu.
dante0018 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Patryk dobrze prawi. Kąt ma mało do gadania....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się