adik1983 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 witam w moim a4 b5 1.8 benzynka bez klimy na pierwszych 3 biegach nie chodzi dmuchawa na czwartym chodzi normalnie co to moze byc
paweu1 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Może być upalona opornica, Wymontuj schowek od pasażera na obudowie dmuchawy na górze jest oponica, wymontuj, miernik w dłoń i sprawdź czy jest sprawna
wraga Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Dokładnie wina leży po opornicy.Czwarty bieg jest biegiem nominalnym a reszta po rezystorach.
adik1983 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 kolega mówił ze tam opornik taki jest trzeba wlutowac nowy ale nie wiem jaki zamowić o jakiej mocy moze ktos wymieniał tego opornika i pomoze mi
eu4yaon Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 powiesz w sklepie ze chcesz do auta to da ci taki jakie sa stosowane, ewentualnie wiekszy co w niczym nie przeszkadza. Ja placilem okolo 9zł
alest Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 kolega mówił ze tam opornik taki jest trzeba wlutowac nowy ale nie wiem jaki zamowić o jakiej mocy moze ktos wymieniał tego opornika i pomoze mi ....to nie opornik tylko zabezpieczenie termiczne - temat przerabiałem kilkanasciwe razy - możesz je zakupić w praktycznie każdym sklepie elektronicznym (na miejscu pomogą dobrać parametry) za kwotę 0,5 - 2 zł i samemu wymienić....
adik1983 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 a jak to sie nazywa fachowa ja mieszkam w malej miescinie i ciezko bedzie takie cos kupic
alest Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 a jak to sie nazywa fachowa ja mieszkam w malej miescinie i ciezko bedzie takie cos kupic ....przeczytaj jeszcze raz post wyżej - podałem fachową nazwę "zabezpieczenie termiczne" lub bezpiecznik termiczny - poniżej wkleiłem link z ceną ... Zabezpieczenie termiczne 250V/10A 84°C BEZ-TERM-084 - Multisort.pl
wraga Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 kolego alest zabezpieczenie termiczne jak sama nazwa mówi służy do zabezpieczenia przed osiagnięciem granicznej temperatury i słuzy jako zabezpieczenie a nie jako do zwiększenia oporu w obwodzie. Rezystor opornica dmuchawy audi A4 (2516674291) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
eu4yaon Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 to jest najzwyklejszy bezpiecznik termiczny, uważaj gdy bedziesz go przelutowywał, żebyś zachował prawidlową strone biegunow no i spróbuj go nie przegrzać
alest Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 kolego alest zabezpieczenie termiczne jak sama nazwa mówi służy do zabezpieczenia przed osiagnięciem granicznej temperatury i słuzy jako zabezpieczenie a nie jako do zwiększenia oporu w obwodzie.Rezystor opornica dmuchawy audi A4 (2516674291) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ....kolego wraga z opisu adik1983 wynika jasno, że dmuchawa nie działa na biegach 1,2,3 a działa na biegu 4 "bezpośrednim" czyli z pominięciem rezystorów, prawdopodobieństwo, że przepaleniu uległy wszystkie trzy rezystory jest znikome zatem przyjąć należy, że uszkodzeniu uległo zabezpieczenie.... ....zresztą nie chce mi się wklepywać opisu przeczytaj proszę chociażby ten wątek co prawda odnoszący się do forda ale ze względu na konstrukcję odpowiadający zastosowanemu w audi: Ford Mondeo naprawa rezystora dmuchawy | MotoTechnika.net myślę, że to wszystko wyjaśni...
adik1983 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 witam wlutowałem ten bezpiecznik o mocy 192 stopni C i niby działa a nieraz nie działa od czego to zależy i cos tak jakby smiedziało w aucie oryginalny opornik miał 184 stopnie C
alest Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 witam wlutowałem ten bezpiecznik o mocy 192 stopni C i niby działa a nieraz nie działa od czego to zależy i cos tak jakby smiedziało w aucie oryginalny opornik miał 184 stopnie C ...problem najprawdopodobniej wynika z niezbyt starannego montażu nowego zabezpieczenia (słaby styk+duży prąd=smród), niestety bardzo często materiał z jakiego są wykonane odczepy do jego podłączenia z trudem daje się polutować (fabrycznie jest zgrzany) zatem w niektórych przypadkach połączenia dodatkowo "zaprasowywałem" kombinerkami po wczesniejszym nałożeniu kawałka cieniutkiej rurki (np. obcięty nit) lub zaciśnięciu ścinka paska z blaszki grubości około 0,75-1,0mm:wink:....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się