Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z pokrywą zaworów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedz ( może słabo szukam ) . Mam wyciek oleju z pod pokrywy zaworów od strony turbiny. Cholera kupiłem już dwie uszczelki i wraz cieknie w tych samych miejscach... Jest jakiś poradnik jak to dobrze złożyć żeby się nie sączyło ... codziennie plamy w pracy na kostce zostawiam... Pomocy.

Opublikowano

Zmień dekiel na prosty.

Opublikowano
Zmień dekiel na prosty.

Sprecyzuj:)

A może zapitala Ci po srubach...zmieniałeś gumki????

Opublikowano
Witam. Szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedz ( może słabo szukam ) . Mam wyciek oleju z pod pokrywy zaworów od strony turbiny. Cholera kupiłem już dwie uszczelki i wraz cieknie w tych samych miejscach... Jest jakiś poradnik jak to dobrze złożyć żeby się nie sączyło ... codziennie plamy w pracy na kostce zostawiam... Pomocy.

Dokręciłeś śruby z odpowiednim momentem, oraz kolejnością ?

Opublikowano

ja miałem podobny problem,najpierw środkową śrubę a później boczne,a pod śrubki od góry dokładnie pod gumki dopasuj sobie oringi,ładnie dociśnij i suchutko,

Opublikowano

kup dobra uszczelke kpl razem z malymi na te 3 sruby wyczysc na lustereczko pokrywe i blok bez silikonow poloz uszczelke ladnie wpasuj i to samo z tymi malymi na sruby i jak kolega pisal kolejno dokrec momentem 8 i gra gitara

mialem to samo tanie gumki za 10 zl sie na 10km nadaja a caly pic w dokreceniu

to masz misje szukaj klucza w takim zakresie

Powodzenia

Opublikowano
Zmień dekiel na prosty.

Sprecyzuj:)

A może zapitala Ci po srubach...zmieniałeś gumki????

Dobrze by było, jakby kolega przyjrzał się pokrywie zaworów, czy jest prosta. Fakt, po bokach nie ma żadnych śrubek ale pokrywy nie są nowe i mogły nie jedno widzieć.

Opublikowano

z tym tez muszę się zgodzić wystarczy że ktoś raz źle przykręcił pokrywę,ale podejrzewam że uszczelka i prawidłowe dociągniecie powinny wyeliminować nie szczelność

Opublikowano

dzięki chłopaki za odpowiedz jutro popróbuje ... uszczelka jest nowa i gumki pod śrubami też . nie cieknie z pod śrub tylko w kącie od rozrządu i na końcu pokrywy też na rogu.

Opublikowano

Ja też z tym długo walczyłem, nic nie pomagało, wymiana uszczelek, odpowiednie dokręcenie nakrętek z kluczem dynamometrycznym i tak się pociło.. wk... się,kupiłem pastę uszczelniającą chyba dirko (do wysokich temp), nałożyłem dookoła pokrywy, przyłożyłem do głowicy i dokręciłem po 15 min. Teraz jeżdżę od wymiany do wymiany. Jedyny minus to wystająca czerwona masa spod pokrywy, ale coś za coś.

Opublikowano

niedawno na 4um jeden łepek tez walczył z pokrywa robił to samo co polecacie. problem było krzywa pokrywa. dałem mu druga pokrywe zmienił i problemu juz nie ma. takze to dziwni brzmi ale fakt.

Opublikowano

Przyczyna jest bardzo prosta. wiekszosc mechanikow dokreca pokrywe jak leci, bez zachowania kolejnosci oraz odpowiednich momentow, powodujac jej deformacje. Krzywa pokrywe jest w stanie uszczelnic wylacznie dobry uszczelniacz z tubki ktory wypelni zdeformowane miejsca. nalezy uwazac aby nie zastosowac zbyt duzej ilosci uszczelniacza, ktory moglby sie oberwac do wnetrza silnika.

Opublikowano

Dzięki za porady :) uporałem się z problemem :) sprawę załatwiła masa uszczelniająca DIRKO ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...