miesku Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Witam serdecznie, od około 2 tygodni jestem posiadaczem Audi A4 2002 rok 1.9 tdi awx. Mam troszkę problemów z tym cudem. Kilka dni po zakupie auto zaczęło dymić z rana, na niebiesko mi się wydaje, czasami nim telepało... Potem było ok kilka dni i znów telepało i dymiło na zimnym i ciepłym silniku. Moc cały czas ok i odpalanie też. Auto ma około 300 k km, fachowiec wymienił mi rozrząd ale nie ustawił synchronizacji więc zrobiłem sam. Wklejam logi przed synchronizacja: <br /><br /> Group A: '000 TIME Marker STAMP 0,75 42 126 0 40 98 200 85 148 156 93 1,9 42 126 0 41 98 200 85 148 156 97 3,09 42 126 0 40 98 200 85 148 156 99 4,25 42 126 0 40 98 200 85 148 155 94 5,42 42 126 0 40 98 200 85 148 155 96 6,61 42 126 0 39 98 200 86 148 155 101 ˙˙ Group B: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/str CF 0,01 882 10,7 7,6 76,5 1,15 882 11 7,6 76,5 2,32 882 11 7,6 76,5 3,49 882 11 7,6 76,5 4,67 882 11,3 7,6 76,5 5,84 882 10,7 8,2 76,5 Group C: '002 Engine speed Throttle pos Operating Cond/AC Coolant Temp TIME 790-870 0% speed/throttle/AC 80-110°C °C STAMP /min % 0,4 882 0 0 1 0 76,5 1,55 861 0 0 1 0 76,5 2,73 882 0 0 1 0 76,5 3,9 882 0 0 1 0 76,5 5,07 882 0 0 1 0 76,5 6,25 882 0 0 1 0 76,5 Group C: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck, °C STAMP /min °ATDC CF 0,01 882 0 7,6 -5,5 1,15 882 0 7,6 -2,8 2,32 882 0 7,6 -5,5 3,45 882 0 7,6 -6 4,64 882 0 7,6 -5,5 5,77 882 0 7,6 -6 6,96 882 0 7,6 -5,5 8,09 882 0 7,6 -6 9,25 882 0 7,1 -4,9 10,4 882 0 7,6 -6 11,53 882 0 7,1 -2,8 12,72 882 0 7,6 -6 13,84 882 0 7,6 -2,2 15,02 861 0 7,6 -6 16,17 882 0 7,1 -4,9 17,34 1407 1,5 7,1 -5,5 18,49 1239 0,6 3,1 -6 19,66 861 0 7,6 -6 20,84 882 0 7,6 -4,9 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 8 to +2 8 mg/H -2 Marker STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0 80 1 15 -1 2 0 1 20 -1 3 20 1 20 -1 4 40 1 15 -1 5 60 1 18 -1 6 78 1 11 -1 8 3 1 13 -1 9 26 1 15 -1 10 46 1 22 -1 11 66 1 25 -1 12 86 1 20 -1 14 6 1 20 -1 15 26 1 27 -1 16 46 1 29 -1 17 66 1 25 -1 18 86 1 25 -1 20 4 1 36 -1 1 21 24 1 60 -1 22 45 1 81 -1 23 64 1 72 -1 24 89 1 62 -1 Group B: '018 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 8 to +2 8 mg/H -2 8 to +2 8 mg/H STAMP 32 1 4 0 89 29 1 1 0 92 27 0 96 0 94 20 0 89 0 92 13 0 85 0 89 11 0 82 0 85 13 0 85 0 87 20 0 89 0 89 29 0 96 0 94 29 0 99 0 99 29 1 1 0 92 32 1 1 0 94 29 0 99 0 99 29 0 96 0 99 29 0 92 0 92 29 0 92 0 87 36 0 82 0 87 46 0 68 0 85 46 0 47 0 85 29 0 35 0 80 25 0 40 0 78 Group C: '023 (no units) (no units) (no units) (no units) -2 8 to +2 8 mg/H TIME 0 0 0 0 TIME STAMP 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 40 -4 1 20 0 0 0 0 0 0 0 0 1 60 2 2 40 0 0 0 0 0 0 0 0 2 78 -2 3 60 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0 4 80 0 0 0 0 0 0 0 0 5 20 -5 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 40 1 7 18 0 0 0 0 0 0 0 0 7 61 -1 8 44 0 0 0 0 0 0 0 0 8 85 2 9 66 0 0 0 0 0 0 0 0 10 6 -1 10 86 0 0 0 0 0 0 0 0 11 26 0 12 6 0 0 0 0 0 0 0 0 12 46 1 13 26 0 0 0 0 0 0 0 0 13 66 -2 14 46 0 0 0 0 0 0 0 0 14 84 1 15 64 0 0 0 0 0 0 0 0 16 6 0 16 86 0 0 0 0 0 0 0 0 17 26 -4 18 6 0 0 0 0 0 0 0 0 18 46 -1 19 26 0 0 0 0 0 0 0 0 19 64 -2 20 44 0 0 0 0 0 0 0 0 20 84 -6 21 64 0 0 0 0 0 0 0 0 22 4 -1 22 84 0 0 0 0 0 0 0 0 23 24 -1 24 4 0 0 0 0 0 0 0 0 24 48 -1 Po synchronizacji: <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> Group A: '000 TIME STAMP 0,35 42 126 0 41 99 200 77 154 158 99 1,52 42 126 0 39 99 200 78 154 158 99 2,67 42 125 0 42 98 200 77 154 158 98 3,85 43 127 0 38 99 200 77 154 158 90 4,97 42 126 0 39 98 200 77 154 158 90 6,14 42 127 0 38 98 200 77 154 157 102 7,31 40 124 0 45 98 200 77 154 157 93 8,48 42 127 0 38 98 200 78 154 157 87 9,61 42 126 0 40 98 200 78 154 157 92 10,78 42 126 0 39 98 200 78 154 157 101 11,95 41 125 0 44 98 200 77 154 157 102 13,12 42 127 0 38 98 200 78 154 157 89 14,25 42 126 0 39 98 200 77 154 157 94 15,42 42 126 0 40 98 200 77 154 157 97 16,57 42 126 0 40 99 200 77 154 157 96 17,74 42 126 0 39 98 200 77 154 157 97 18,89 40 124 0 45 98 200 77 154 157 95 20,08 42 127 0 37 98 200 77 154 156 92 21,21 41 125 0 44 98 200 77 154 156 94 22,38 42 127 0 37 98 200 77 154 156 98 Group B: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/str CF 0,77 882 10,4 7,6 81,9 1,92 861 12,4 7,6 81,9 3,09 903 10,4 7,6 81,9 4,24 882 11,3 7,6 81,9 5,39 882 10,4 8,2 81,9 6,56 882 10,7 7,1 81,9 7,71 882 10,4 8,2 81,9 8,88 882 11,3 7,6 81,9 10,03 882 10,2 8,2 81,9 11,2 882 11 7,6 81,9 12,35 903 9,9 7,6 81,9 13,52 882 10,7 7,1 81,9 14,67 882 10,2 7,6 81,9 15,82 861 12,1 7,6 81,9 16,99 882 10,2 7,6 81,9 18,14 861 11,5 7,6 81,9 19,31 882 10,2 7,6 81,9 20,46 861 11,3 7,6 81,9 21,63 882 10,4 7,6 81,9 22,78 882 11 7,6 81,9 Group C: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck, °C STAMP /min °BTDC CF 0 861 0,6 7,6 0 1,18 882 0 7,6 1,6 2,32 861 0,9 7,6 0 3,5 903 0 7,6 1,6 4,64 861 0,6 7,6 0 5,81 882 0 7,6 0 6,96 882 0,3 7,1 0 8,13 882 0 7,6 0 9,28 882 0,3 7,6 0 10,43 882 0,3 8,2 0 11,6 882 0,3 7,1 0 12,76 882 0 7,6 1,1 13,92 882 0 7,1 0 15,07 882 0 8,2 0 16,22 861 0,6 7,6 0 17,4 882 0 7,6 1,1 18,54 861 0,6 7,6 0 19,72 882 0,3 7,6 1,6 20,86 861 0,6 7,6 0 22,04 882 0,3 7,6 1,1 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,8 2,99 -2,19 0,02 -1,18 1,98 2,99 -2,26 0,09 -1,18 3,18 2,99 -2,26 0,12 -1,2 4,38 2,99 -2,24 0,12 -1,2 5,58 2,99 -2,24 0,12 -1,2 6,78 2,99 -2,19 0,09 -1,22 7,98 2,99 -2,16 0,07 -1,22 9,18 2,99 -2,14 0,07 -1,25 10,38 2,99 -2,14 0,07 -1,25 11,58 2,99 -2,16 0,12 -1,27 Group B: '018 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME 0 0 0 0 STAMP 0 0 0 0 0 1,18 0 0 0 0 2,38 0 0 0 0 3,58 0 0 0 0 4,78 0 0 0 0 5,98 0 0 0 0 7,18 0 0 0 0 8,38 0 0 0 0 9,58 0 0 0 0 10,78 0 0 0 0 Group C: '023 (no units) (no units) (no units) (no units) TIME STAMP 0,4 -23 -6 0 -13 1,58 -26 -8 -2 -11 2,78 -23 -5 -4 -14 3,98 -21 -3 0 -15 5,18 -23 -3 -1 -16 6,38 -22 -3 5 -16 7,58 -20 -6 2 -17 8,78 -22 -1 3 -11 9,98 -16 -5 6 -13 11,18 -22 -5 5 -12 Do tej pory autko w miarę dobrze jeździło, telepało minimalnie, ale dzisiaj zaczęło telepać bardzo mocno no i pojawił się błąd 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Przed ustawieniem synchronizacji i zmiana paska telepało rzadziej, może ktoś przestawił celowo by auto lepiej chodziło do sprzedania?Nie wiem nie sprawdziłem przed wymiana paska. Ale sprawdziłem kompresję i przy kręceniu przez 5 sekund jest równo 20 bar wszędzie a prz 10 sekundach jest 25 bar równo. W dniu dzisiejszym logi wyglądają następująco a autem bardzo telepie i mocniej dymi , dym podchodzi mi pod kolor błękitno siwy. Group A: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck, STAMP /min °ATDC CF CF 1,18 882 0 7,6 0 2,38 882 0 7,1 0 3,6 882 0 7,1 0 4,84 882 0 7,6 0 6,09 882 0 7,6 0 7,32 882 0 7,6 0 8,52 903 0 7,6 0 9,72 882 0 7,1 0 10,92 861 0 7,6 0 12,12 861 0 7,6 1,6 13,31 903 0 7,6 0 14,52 903 0 7,6 0 15,72 882 0 7,1 0 Group B: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,38 2,99 -2,68 1,55 -2,16 1,58 2,99 -2,75 1,6 -2,14 2,78 2,99 -2,71 1,53 -2,12 4,01 2,99 -2,78 1,55 -2,09 5,24 2,99 -2,8 1,55 -2,05 6,51 2,99 -2,82 1,48 -1,98 7,72 2,99 -2,94 1,55 -1,91 8,92 2,99 -2,96 1,53 -1,88 10,12 2,99 -2,89 1,44 -1,84 11,32 2,99 -2,87 1,39 -1,81 12,52 2,99 -2,8 1,29 -1,81 13,72 2,99 -2,75 1,2 -1,74 14,92 2,99 -2,82 1,29 -1,79 Group C: '023 (no units) (no units) (no units) (no units) TIME STAMP 0,78 -23 -2 4 -13 1,98 -24 -5 1 -13 3,16 -22 -7 4 -9 4,43 -24 -5 6 -13 5,68 -20 -4 6 -13 6,92 -24 -4 7 -11 8,12 -23 -5 8 -10 9,32 -26 -7 3 -15 10,52 -22 -4 5 -11 11,72 -24 -9 3 -14 12,92 -23 -3 5 -14 14,12 -23 -5 4 -15 15,32 -26 -5 0 -14 Group A: '001 Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C STAMP /min mg/str CF °C 0,4 882 8,8 7,1 81,9 1,58 882 9,1 7,6 81,9 2,8 882 9,1 7,6 81,9 4,01 882 8,8 8,2 81,9 5,26 882 9,1 7,6 80,1 6,46 882 9,3 8,2 81,9 7,66 882 9,1 7,1 82,8 8,86 882 9,3 7,1 82,8 10,06 840 11 7,6 84,6 11,26 882 9,3 7,6 84,6 Group B: '002 Engine speed Throttle pos Operating Cond/AC Coolant Temp TIME 790-870 0% speed/throttle/AC 80-110°C STAMP /min % °C 0,8 861 0 0 1 0 81 2 861 0 0 1 0 81,9 3,2 882 0 0 1 0 81,9 4,43 903 0 0 1 0 81 5,66 882 0 0 1 0 81 6,86 903 0 0 1 0 81,9 8,06 882 0 0 1 0 82,8 9,26 840 0 0 1 0 83,7 10,46 882 0 0 1 0 83,7 11,66 882 0 0 1 0 83,7 Group C: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% STAMP /min mg/str mg/str % 0,01 882 275 308,7 52,6 1,2 861 305 298,9 53,8 2,4 882 275 259,7 55,4 3,6 882 270 372,4 4,8 4,85 882 265 382,2 4,8 6,06 882 265 377,3 4,8 7,26 882 275 357,7 4,8 8,46 882 280 372,4 4,8 9,66 861 310 387,1 4,8 10,86 882 280 377,3 4,8 logi w czasie jazdy: Group A: '004 Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck, STAMP /min °ATDC CF CF 0,01 861 0 7,6 1,6 1,18 903 0 7,6 0 2,38 903 0 7,6 0 3,56 882 0 7,1 0 4,78 861 0 7,6 0 6,01 861 0 7,6 0 7,24 861 0 7,6 0 8,44 840 0 7,6 0 9,64 882 0 7,6 1,6 10,84 882 0 8,2 0 12,04 882 0 7,1 0 13,24 861 0,3 7,6 0 14,44 861 0,3 7,6 1,6 15,62 903 0 7,6 0 16,84 882 0 8,2 0 18,04 1155 1,2 7,6 0 19,24 1071 5 8,7 0 20,42 1071 7,8 9,2 1,1 21,62 1386 5,6 9,2 1,1 22,82 2142 8,7 12,2 0,5 24,02 1533 3,7 7,1 0 25,22 1680 8,7 11,7 0 26,41 2142 6,2 10,7 1,1 27,62 987 0 6,1 0 28,82 882 0 7,1 0 30,02 882 0 7,6 1,6 31,22 882 0 7,6 0 32,42 945 9 9,2 1,6 33,62 1302 6,2 9,7 0 34,84 1869 6,2 10,2 0,5 36,02 1197 9,9 9,2 0 37,21 1554 5,9 10,2 0 38,4 1869 4 9,2 2,8 39,6 1974 2,8 6,1 0,5 40,8 1995 2,8 5,1 0 42 1953 2,8 1 0 43,2 1659 2,2 2 0 44,4 1386 1,2 5,1 0 45,6 1365 1,9 7,1 0 46,8 1491 5,3 9,2 0 48 1701 4 9,2 0,5 49,22 1869 2,5 6,6 0 50,45 1890 2,5 6,1 0 51,67 1848 2,5 5,1 0 52,87 1764 2,2 2 0 54,07 1596 1,9 2,5 0 55,28 882 0,3 8,2 0 56,48 966 7,4 9,2 0 57,68 1092 12,4 9,7 0 58,9 1407 9,9 10,7 -0,5 60,13 1848 11,5 14,3 1,1 61,35 2688 16,1 18,9 0,5 62,53 2835 8,1 -0,5 0 63,73 2205 13 18,4 1,6 64,94 2541 13,6 15,8 0,5 66,14 2898 17,7 21,9 1,1 67,34 3234 20,5 23,5 2,2 68,58 3024 9,3 -1 0 69,81 1344 0,9 3,1 0 71,01 2079 3,4 5,1 0 72,21 2184 13 17,8 1,6 73,41 2163 3,4 -1 0 74,61 1932 2,8 1 1,6 75,81 1659 2,2 2 2,2 77,01 1323 0,9 3,1 0 78,21 903 0 7,6 1,1 79,41 882 0 7,6 1,6 80,61 882 0 8,2 0 81,81 882 0 7,1 0 83,01 861 0 7,6 0 84,21 861 0 7,6 1,6 85,41 882 0 7,6 1,6 86,6 882 0 8,2 0 87,79 882 0 7,1 0 Group B: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0,38 2,99 -3,01 1,6 -1,76 1,58 2,99 -3,01 1,58 -1,76 2,76 2,99 -3,01 1,65 -1,79 3,96 2,99 -3,01 1,67 -1,84 5,19 2,99 -3,01 1,62 -1,81 6,43 2,99 -3,01 1,53 -1,69 7,64 2,99 -3,01 1,51 -1,65 8,84 2,99 -3,01 1,51 -1,62 10,04 2,99 -3,01 1,36 -1,53 11,24 2,99 -3,01 1,39 -1,53 12,44 2,99 -3,01 1,39 -1,51 13,64 2,99 -3,01 1,36 -1,48 14,84 2,99 -3,01 1,32 -1,48 16,04 2,99 -3,01 1,32 -1,46 17,24 2,99 -3,01 1,29 -1,44 18,44 2,99 -3,01 1,27 -1,39 19,62 2,99 -3,01 1,2 -1,32 20,82 2,99 -3,01 1,06 -1,18 22,02 2,99 -3,01 1,04 -1,11 23,22 2,99 -3,01 1,01 -1,11 24,42 2,99 -3,01 1,01 -1,11 25,62 2,99 -3,01 0,96 -1,06 26,81 2,99 -3,01 0,96 -1,06 28,02 2,99 -3,01 0,96 -1,06 29,22 2,99 -3,01 0,94 -1,08 30,42 2,99 -3,01 0,99 -1,13 31,62 2,99 -3,01 1,04 -1,2 32,82 2,99 -3,01 1,01 -1,11 34,02 2,99 -3,01 0,96 -1,04 35,22 2,99 -3,01 0,94 -0,99 36,42 2,99 -3,01 0,92 -1,01 37,61 2,99 -3,01 0,89 -1,01 38,8 2,99 -3,01 0,89 -1,01 40 2,99 -3,01 0,89 -1,01 41,2 2,99 -3,01 0,89 -1,01 42,4 2,99 -3,01 0,89 -1,01 43,61 2,99 -3,01 0,89 -1,01 44,8 2,99 -3,01 0,94 -1,01 45,99 2,99 -2,85 0,89 -1,2 47,2 2,99 -2,61 0,78 -1,29 48,4 2,99 -2,59 0,75 -1,29 49,64 2,99 -2,59 0,75 -1,29 50,87 2,99 -2,59 0,75 -1,29 52,07 2,99 -2,59 0,75 -1,29 53,27 2,99 -2,59 0,75 -1,29 54,47 2,99 -2,59 0,75 -1,29 55,68 2,99 -2,64 0,73 -1,29 56,88 2,99 -2,66 0,66 -1,2 58,08 2,99 -2,59 0,59 -1,13 59,31 2,99 -2,54 0,54 -1,08 60,53 2,99 -2,52 0,54 -1,11 61,75 2,99 -2,52 0,54 -1,11 62,93 2,99 -2,52 0,54 -1,11 64,13 2,99 -2,52 0,54 -1,11 65,34 2,99 -2,52 0,54 -1,11 66,54 2,99 -2,52 0,54 -1,11 67,74 2,99 -2,52 0,54 -1,11 68,99 2,99 -2,52 0,54 -1,11 70,21 2,99 -2,49 0,54 -1,11 71,41 2,99 -2,49 0,54 -1,11 72,61 2,99 -2,49 0,54 -1,11 73,81 2,99 -2,49 0,54 -1,11 75,01 2,99 -2,49 0,54 -1,11 76,21 2,99 -2,49 0,54 -1,11 77,41 2,99 -2,49 0,54 -1,11 78,61 2,99 -2,56 0,56 -1,2 79,81 2,99 -2,75 0,78 -1,2 81,01 2,99 -2,87 0,82 -1,18 82,21 2,99 -2,89 0,75 -1,11 83,41 2,99 -2,89 0,78 -1,08 84,61 2,99 -2,92 0,8 -1,08 85,81 2,99 -2,92 0,82 -1,11 87 2,99 -2,94 0,8 -1,06 88,2 2,99 -2,99 0,87 -1,11 Group C: '023 (no units) (no units) (no units) (no units) TIME STAMP 0,78 -27 -6 -1 -12 1,98 -23 -3 2 -10 3,18 -30 -3 2 -11 4,38 -29 -2 5 -13 5,59 -31 -4 4 -12 6,84 -26 -7 3 -12 8,04 -30 -8 -1 -12 9,24 -26 -8 0 -16 10,44 -29 -7 3 -13 11,64 -27 -4 2 -15 12,84 -28 -3 4 -15 14,04 -29 -5 1 -14 15,24 -27 -4 1 -14 16,44 -29 -2 6 -16 17,64 -27 -4 3 -14 18,84 -26 -4 2 -15 20,02 -30 -2 -3 -11 21,22 -30 -7 1 -16 22,42 -30 4 11 -7 23,62 -49 -6 12 -16 24,82 -30 -9 5 -14 26,02 -22 3 9 -5 27,22 -32 -3 6 -12 28,42 -26 -9 2 -13 29,62 -24 -7 2 -15 30,82 -22 -4 6 -13 32,02 -27 -8 2 -12 33,22 -22 -6 4 -8 34,42 -27 -2 2 -13 35,62 -25 0 13 -8 36,82 -23 -5 6 -9 38 -16 3 10 -11 39,2 -14 -1 7 -10 40,4 -17 -5 4 -12 41,61 -6 -2 2 -12 42,81 -6 -2 4 -11 43,99 -6 -2 4 -11 45,2 -6 -4 3 -10 46,4 -3 -2 5 -10 47,6 -6 4 13 -11 48,8 -5 4 19 -8 50,03 3 -4 6 -10 51,27 5 2 4 -13 52,47 13 2 6 -14 53,67 14 -2 9 -13 54,87 14 -2 9 -13 56,08 3 -2 1 -13 57,28 -6 -4 4 -10 58,48 -5 0 5 -11 59,73 -5 2 6 -8 60,93 -14 -6 5 -22 62,13 -21 10 12 -13 63,33 -6 -7 5 -16 64,53 -6 -8 -2 -24 65,74 -9 -4 -6 -18 66,94 -5 7 17 -6 68,16 7 28 32 13 69,41 -7 16 33 -2 70,61 3 4 14 -11 71,81 16 -10 -6 -13 73,01 7 -6 3 -17 74,21 5 -6 3 -17 75,41 5 -6 3 -17 76,61 5 -6 3 -17 77,81 13 -3 3 -14 79,01 13 -1 2 -10 80,21 11 -4 1 -11 81,41 11 1 2 -11 82,61 10 -3 3 -10 83,81 9 -1 5 -14 85,01 7 -1 3 -12 86,21 5 -4 4 -12 87,4 6 -6 1 -13 88,6 5 -9 5 -13 <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> Bardzo proszę o analizę logów i rady, 1 i 2 pompka do wymiany? Dodam jeszcze, że jakiś fachowiec grzebał przy kółku za kołem od rozrządu i wygiął dwa cypelki troszkę ale trosze naprostowałem i chyba już jest ok- chodzi o ta blachę do ustawiania synchronizacji.
zbojna Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Wrzuc te logi na VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bo nic nie mozna wyczytac, z obrazka widac ze pompki tragedia, najlepiej zrob komplet logow statycznych i dynamicznych, jak jest opisane to na forum. Mozna zapytac ile Cie kosztowalo to "OKAZYJNE" auto?
miesku Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 przed synchronizacja VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po synchronizacji VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dzisiejsze: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie wiem czy dobrze zrobiłem te logi.... Czy byłoby możliwe, że to wszystko spowodowane jest np. przesuniętym paskiem rozrządu? Nie wiem czy można tu pisać o kwotach... może pw? Auto kupione z komisu i było tak przygotowane ze nic nie zauważyłem a nie jest to mój pierwszy diesel..... szkoda słów ale chce doprowadzić auto do ładu i się nim cieszyć
zbojna Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 W pierwszej kolejnosci zmienilbym filtr paliwa i zrobilbym mu czyszczenie pompek jak w tym temacie: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-czyszczenie-wtryskiwaczy-pompowtryskiwaczy-diesla-166546/ Pasek ja bym zostawil w spokoju.., Zrob komplet logow, zobaczymy jak cala reszta, jezeli jest to auto z komisu zawsze mozesz je zwrocic...ale moze nei bedzie tak zle Pozdr
miesku Opublikowano 4 Października 2012 Autor Opublikowano 4 Października 2012 Spróje jutro poszukać o komplecie logów i zrobić jutro;-) Dziekuje za zainteresowanie noim przypadkiem;-) Mnie meczy czy jest możliwe obkrecenie blachy bez wałka bo ktoś ewidentnie próbował obrócić blacha zamiast wałkiem.
zbojna Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Nie za bardzo kojarze ta "blache", moglbys zrobic foto i tu wrzucic?
miesku Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Chodzi o kolko co jest za kołem na wałku rozrządu,obraca sie nią po poluzowaniu trzech śrub... wiesz już. Wlalem środka opisanego w poście do paliwa do około 15l potem delikatna jazda i ostrzejsza, potem spokojba trasa. Bylo lepiej na kilka dni i pogorszyło się. Kiedyś w a6 zrobiłem czyszczenie podobnie jak w poście i zabiłem wtryski i pompę:-(. Które pompki najgorsze? Pytałem o pasek gdyż nie ufam fachowcowi co go zmienił gdyż robił to na pisaki a nie wiadomo czy stary był dobrze założony. ---------- Post dopisany 05-10-2012 at 07:58 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2012 at 23:17 ---------- Dziwi mnie troche,iż w grupie 13 przed ustawieniem synchronizacji wtrysk 1 miał jako takie wartości a dzień później po ustawieniu kąta już jest wartość 2.99 sugerująca niesprawność pompki.To normalne?Widać to tutaj vaglog.rtnet.pl/miesku_99752.html
zbojna Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Dziwi mnie troche,iż w grupie 13 przed ustawieniem synchronizacji wtrysk 1 miał jako takie wartości a dzień później po ustawieniu kąta już jest wartość 2.99 sugerująca niesprawność pompki.To normalne?Widać to tutaj vaglog.rtnet.pl/miesku_99752.html Tu nie ma sie co dziwic, ustaw synchro tak jak bylo i sprawdz korekcje, mozliwe ze ktos wlasnie specjalnie tak ustawil, zeby korekcje sie zmnieszyly gdyby ktos sprawdzal na kompie (na synchro juz malo kto patrzy), jezeli chodzi o pompki, ja na twoim miejscu zrobil bym mu jednak porzadne czyszczenie, tak jak w watku ktory ci podalem (do stracenia nic nie masz, koszt nie duzy) i tak ci pozostaje wymiana pompek, gdyby nie pomoglo ja na twoim miejscu zaopatrzyl bym sie od razu w caly komplet na wymiane.
miesku Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Wydaje mi się ze koło na walku rozrządu jest w złej pozycji względem wałka. Ustawiłem kółko tak aby dawki paliwa były jako takie i auto chodzi w miarę dobrze, leciutko trzęsie i leciutko dymi na niebieskawo (może nieszczelny dolot?wtryski?). Z kolei jak ustawie synchronizację to wtryski wyglądają słabo. Grupy: 013,004,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,013,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM <br /><br />
zbojna Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Rozgrzej dobrze auto i wtedy zloguj te grupym najlepiej 1, 13, 18, 23. Na niebiesko to raczej przepala olej czy tez rope, przy nieszczelnym dolocie raczej przy moznym bucie i wtedy na czarno. Najlepiej zrob komplet logow statycznych i dynamicznych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się