Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów silnik avg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To zrob komplet i zapraszam ponownie

Opublikowano
A mógłbyś powiedzieć które grupy lub poratować jakimś ciekawym linkiem?

Obraz.jpg

może to Ci coś pomoże

Opublikowano

przepływomierz leży i kwiczy widac to przy 3800 jak doladowanie prawie jest jak chce mapa ,a luftu brak, ale to nie bedzie tylko ten problem , ale od tego zacznij

Opublikowano

Zacznij od tego żeby powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia, widać, że masz nieszczelność.

Opublikowano

Właśnie kupiłem wężyk po wymianie robić nowe logi? Jeśli tak to wszystkie czy tylko któreś grupy?

---------- Post dopisany 12-09-2013 at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-09-2013 at 15:56 ----------

Wymieniłem wężyki jest lepiej ale jeszcze nie to. Co jeszcze może być nie tak?

Opublikowano

Wg mnie turbo nie wstaje, przepływka do zmiany.

Opublikowano

Nic nie rob z przepływomierzem... ogarnij regulacje cisnienia doladowania...

Opublikowano

Witam a jeśli mógł byś rozwinąć myśl co dokładnie mam ogarnąć z tym ciśnieniem?

---------- Post dopisany 15-09-2013 at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2013 at 15:58 ----------

Dziś zrobiłem nowe logi auto jest po wymianie wężyków podciśnienia i wczoraj wymieniłem rozrząd. Czy mogli byście pomóc mi zdiagnozować problem mojego auta.

Log (0 - 003,011)

Log (1 - 004,004)

Log (2 - 001)

Log (3 - 011)

Log (4 - 000,000)

Log (5 - 001,004)

Log (6 - 003,003)

Log (7 - 013)

Log (8 - 007)

Log (9 - 008,010,008,010)

Opublikowano

jak w zimie auto nie będzie zapłać od razu podreguluj statyczny kąt wtrysku na ~54

dawkę jałowa tez mogła by być bliżej 3,0mg ale to kosmetyka

sterowanie podciśnieniowe turbiny śpi, albo jest nie szczelność w tym układzie, albo n75 wadliwy albo żaluzje nie pracują jak powinny na skutek sadzy, włącz 011BS i kluczem po dociągaj sztangę gdy idzie w górę i w dół, po postu rozruszaj ją by chodziła w całym zakresie, jak to nie pomoże wyjmij n18 i pozatykaj wężyki śrubkami które były do niego podłączone, jak dalej będzie źle wyjmij n75 i w miejsce n75 wsadź n18 i wykonaj loga 011d(dynamicznego)

Opublikowano

Dzięki za rade statyczny kąt wtrysku wiem jak podregulować dawkę jałową to nie bardzo jak byś mógł wytłumaczyć bliżej był bym wdzięczny. Jutro po pracy pogrzebie przy tym sterowaniu turbiny. Jeszcze raz dzięki.

Opublikowano

najpierw robisz odcinek z 15km by silnik się nagrzał do 90C, sprawdzasz czy w 001 jest min 87C, wyłączasz światła, nawiew, radio, klimę, cała elektryka off, nawet światło w podsufitce i teraz patrzysz w logu 001 wartość mg, luzujesz 3 śruby trzymające nastawnik do pompy, zwróć uwagę byś nie poluzował śrub które trzymają górny dekielek nastawnika, śruby trzymające nastawnik są niżej, tej trójkątnej śruby nie luzujesz, jak za bardzo poluzujesz to ci zacznie paliwo sikać, tak poluzuj by było na granicy sikania, teraz przez drewno stukasz w nastawnik tak by go przestawić w stronę szyby i spoglądasz na 001 czy jest 3,0-3,6mg i stopniowo dokręcasz, ten filmik uświadomi cię:

!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...