Pro-Logic Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Prośba o analizę logów z powodu braku mocy jest to silnik AVG. Są to moje pierwsze logi wiec jeśli jest coś źle to zrobię od nowa Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - Log (1 - 003,003) Grupy: 011 - VAGLOG - Log (0 - 011)
przemik Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 To zrob komplet i zapraszam ponownie
Pro-Logic Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 A mógłbyś powiedzieć które grupy lub poratować jakimś ciekawym linkiem?
OLIVER Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 A mógłbyś powiedzieć które grupy lub poratować jakimś ciekawym linkiem? może to Ci coś pomoże
Pro-Logic Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Nie wiem czemu ale wyświetla mi się taki malutki obrazek na którym nic nie mogę rozczytać
odzim Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 przepływomierz leży i kwiczy widac to przy 3800 jak doladowanie prawie jest jak chce mapa ,a luftu brak, ale to nie bedzie tylko ten problem , ale od tego zacznij
goldi Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 proszę bardzo lektura do poczytania http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Pro-Logic Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 Witam nie wiem czy odkopać stary czy zakładać nowy temat. W końcu udało mi się zrobić komplet logów czy mógł by ktoś je ocenić bo tragedia nie ma czym jechać Log (0 - 007) Log (1 - 013) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Log (4 - 004,004) Log (5 - 011) Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 008,010) Log (4 - 003,011) Log (5 - 001,004)
GregorX Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Zacznij od tego żeby powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia, widać, że masz nieszczelność.
Pro-Logic Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Właśnie kupiłem wężyk po wymianie robić nowe logi? Jeśli tak to wszystkie czy tylko któreś grupy? ---------- Post dopisany 12-09-2013 at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-09-2013 at 15:56 ---------- Wymieniłem wężyki jest lepiej ale jeszcze nie to. Co jeszcze może być nie tak?
carlsten Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Wg mnie turbo nie wstaje, przepływka do zmiany.
przemik Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Nic nie rob z przepływomierzem... ogarnij regulacje cisnienia doladowania...
Pro-Logic Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Witam a jeśli mógł byś rozwinąć myśl co dokładnie mam ogarnąć z tym ciśnieniem? ---------- Post dopisany 15-09-2013 at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany 13-09-2013 at 15:58 ---------- Dziś zrobiłem nowe logi auto jest po wymianie wężyków podciśnienia i wczoraj wymieniłem rozrząd. Czy mogli byście pomóc mi zdiagnozować problem mojego auta. Log (0 - 003,011) Log (1 - 004,004) Log (2 - 001) Log (3 - 011) Log (4 - 000,000) Log (5 - 001,004) Log (6 - 003,003) Log (7 - 013) Log (8 - 007) Log (9 - 008,010,008,010)
ciahciah Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 jak w zimie auto nie będzie zapłać od razu podreguluj statyczny kąt wtrysku na ~54 dawkę jałowa tez mogła by być bliżej 3,0mg ale to kosmetyka sterowanie podciśnieniowe turbiny śpi, albo jest nie szczelność w tym układzie, albo n75 wadliwy albo żaluzje nie pracują jak powinny na skutek sadzy, włącz 011BS i kluczem po dociągaj sztangę gdy idzie w górę i w dół, po postu rozruszaj ją by chodziła w całym zakresie, jak to nie pomoże wyjmij n18 i pozatykaj wężyki śrubkami które były do niego podłączone, jak dalej będzie źle wyjmij n75 i w miejsce n75 wsadź n18 i wykonaj loga 011d(dynamicznego)
Pro-Logic Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Dzięki za rade statyczny kąt wtrysku wiem jak podregulować dawkę jałową to nie bardzo jak byś mógł wytłumaczyć bliżej był bym wdzięczny. Jutro po pracy pogrzebie przy tym sterowaniu turbiny. Jeszcze raz dzięki.
ciahciah Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 najpierw robisz odcinek z 15km by silnik się nagrzał do 90C, sprawdzasz czy w 001 jest min 87C, wyłączasz światła, nawiew, radio, klimę, cała elektryka off, nawet światło w podsufitce i teraz patrzysz w logu 001 wartość mg, luzujesz 3 śruby trzymające nastawnik do pompy, zwróć uwagę byś nie poluzował śrub które trzymają górny dekielek nastawnika, śruby trzymające nastawnik są niżej, tej trójkątnej śruby nie luzujesz, jak za bardzo poluzujesz to ci zacznie paliwo sikać, tak poluzuj by było na granicy sikania, teraz przez drewno stukasz w nastawnik tak by go przestawić w stronę szyby i spoglądasz na 001 czy jest 3,0-3,6mg i stopniowo dokręcasz, ten filmik uświadomi cię: !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się