Artur82 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Witam! Bardzo proszę znawców tematu a analizę logów...silnik to 1.8T w B6 seria 163km. Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam nadzieję, że to wszystkie nie zbędne logi...jeśli czegoś brakuje to też piszcie się dorobi Pzdr. ---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ---------- dodam że N75 i DV nowe a przepływomierz ma o ile się nie mylę coś około 1 roku
german81 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 na 4 cylindrze cos cofa zapłony ale nie jest zbyt mocne .kiedy wymieniałes swiece ,a tak poza tym to tak jak kolega napisał to zdrowa seria .
Artur82 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 świece były wymieniane nie dawno...ale auto smiga na gazie wiec moze to cos z tym zwiazane...ma to jakiś wpływ na moc?? bo kolega ktoremu logowałem auto narzeka na spadek mocy...ja mam diesla, więc mam inny moment i nie mogę powiedzić jak jego auto jedzie
german81 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 cofanie zapłonów ma wpływ na moc ,ale w tym przypadku cofanie jest na tyle małe ze bedzie to nie odczuwalne .spadki mocy beda rzedu 1-2 km.
Artur82 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 cofanie zapłonów ma wpływ na moc ,ale w tym przypadku cofanie jest na tyle małe ze bedzie to nie odczuwalne .spadki mocy beda rzedu 1-2 km. no ale w tym aucie jest problem rzedu 13km względem serii ponieważ na hamowni wyszło 150km a nie 163
german81 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 ta strata 13 KM nie jest zwiazana z tym cofaniem zapłonów . auto było hamowane na PB czy na LPG?
grzes1150 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Z logów wygląda na bardzo zdrową serię. Ja bym zalał czystego bobrego paliwa i bym go przegonił dobrze... a następnie jeszcze raz hamownia w jakiś chłodny dzień i z dobrym nadmuchem
Artur82 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 ta strata 13 KM nie jest zwiazana z tym cofaniem zapłonów . auto było hamowane na PB czy na LPG? cytuje właściciela auta: "Hamowane na pb oczywiscie. Tankowanie tylko na Orlenie lub Shell. Moze brak kierownicy powietrza na IC ma taki wplyw." Moim zdaniem brak kierownicy powietrz może mieć wpływ i to bardzo duży!!
edekxp Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Wreszcie mam dobre logi dla porównania z moim BFB. Teraz mam pewność że coś było wgrywane przez poprzedniego właściciela. Doładowanie zadane u mnie sięga 1950mbar, a przepływomierz pokazał najwięcej 145g/s Turbo u mnie później wstaje, około 2800obr/min u Ciebie 2300obr/min
Artur82 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 Kuba zakłądaj kierownice powietrza i zrobimy kolejne logi...bo ciepłe powietrze w dolocie to nic pożądanego
grzes1150 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Wreszcie mam dobre logi dla porównania z moim BFB.Teraz mam pewność że coś było wgrywane przez poprzedniego właściciela. Doładowanie zadane u mnie sięga 1950mbar, a przepływomierz pokazał najwięcej 145g/s Turbo u mnie później wstaje, około 2800obr/min u Ciebie 2300obr/min To już Ci powiem że coś słabawy ten program masz albo już kiepska przepływka bo zakładając że osiąga zadane doładowanie przepływka powinna przy odcince pokazać min.150g/s. A wracając do tematu to jaknajbardziej brak kierownicy powietrza może mieć wpływ na ubytki w mocy. Jeszcze pewnie było hamowane w ciepły dzień.
german81 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Darek jak checesz doprowadzic to auto do stanu uzywalnosci to najpierw zrób test szczelnosci cisnieniowy i jesli doładowanie utrzymuje sie w granicy 1950 mbar do konca to przepływka powina pokazywac ok 160 g i powinienes miec ok 190-200 km .
edekxp Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Darek jak checesz doprowadzic to auto do stanu uzywalnosci to najpierw zrób test szczelnosci cisnieniowy i jesli doładowanie utrzymuje sie w granicy 1950 mbar do konca to przepływka powina pokazywac ok 160 g i powinienes miec ok 190-200 km . Wszystko szczelne sprawdzane sprężarką Nie utrzymuje się i 1950 jest tylko zadane na początku obrotów około 2000 ale w tedy otrzymane jest jakieś 1400 Później jest zadane 1850 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dzisiaj wyczyściłem zawór N75. Sądziłem że turbina nie daje rady więcej jak 1800, ale odłączyłem gruszkę i zaslepiłem wąż do N75 i turbina przeładowała ponad 1950, więc coś z nim jest nie tak. Zobaczę jutro jak założę. Zastanawia mnie jeszcze jedno, , zawór gdy jest wysterowany np 95% ma otwarte trzy króćce, więc ciśnienie z przewodu pomiedzy turbiną a zaworem N75 jest wpuszczane przed turbinę. Czy przez to może być mniejsze ciśnienie wyjściowe z turbiny. Spróbuje jutro ten przewód odetkać i zrobić logi czy osiągnie 1950mbar oczywiście bez zaworu N75 Od czasu do czasu pojawia się błąd 16683 wiadomo nieosiągnięte ciśnienie zadane, bo trochę się różni od 30 do 100mbar Auto ładnie ciągnie ale nie lubię jak są jakieś błedy itp. Lepiej się zbiera bez N75
german81 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 zrób komplet logów bo ztych to tylko widac ze nie osiagniete jest cisnienie .zrób logi z bloków 2 20 31 115 118 ,podejrzewam ze n75 a dokładnie jego czesc mechaniczna odmawia posłuszensta .czasy wtrysku tez nie wyglondaja za dobrze ,ale najpierw trzeba opanowac doładowanie .
edekxp Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 logi trochę wcześniejsze 2,115,118 32,118,20 Dodam że logi robione na LPG, bo szukam przyczyny z tym ciśnieniem Co miałeś na myśli z tymi czasami trochę za duże?
german81 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 jak mozesz to powtóerz logi na PB bo na LPG nie sa zbyt wiarygodne .z tego co widac w tych logach to masz uszkodzaony DV dlatego turbo nie jest w stanie npompowac cisnienia i przepływka zanirza . cos słabo sprawdzałes ta szczelnosc jak nie znalazłesc uszkodzonej DV no chyba ze nie sprawdzałes szczelnosci cisnieniowo .co do czasów to czas wtrysku nie powinien przekraczac 20ms bo powyzej wtrysk sie zapentla a u ciebie miejscami jest 22 ms .ale narazie zajmijmy sie cisniem a pózniej zobaczymy co dalej ,bo sa dwie mozliwosci padnieta pompa paliwa i nie wyrabia albo program jest za ostry .
edekxp Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 DV nowy założony jakieś 2 miesiące temu log 2,115,118 owszem stary i chyba na niesprawnym DV ten świeższy 115,2 może takie duże czasy bo LPG. Jak dzisiaj sprawdzałem bez N75 to było go słychać pssss, pssss, z zaworem n75 jakoś nie słyszalny Te logi oczywiście z N75 bo sa dwie mozliwosci padnieta pompa paliwa i nie wyrabia albo program jest za ostry Chyba nie pompa jak jazda była na LPG, mapę gazową jeszcze ustawiam i na niej max wtrysku PB i LPG to około 20ms Nic się nie dzieje przy tych czasach auto ciągnie do odcinki bez muła wrzuce logi bez N75, na nich ciśnienie osiągnięte jest troszkę wyższe niż zadane. jak był but w podłogę to lepiej się zbierał, ale spokojna jazda i już przeładowanie błąd i tryb awaryjny, więc chyba szczelność jest
german81 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 logi rób na PB bo logi robione na LPG sa nie wiarygodne .jesli auto nie jest sprawne na PB nie ustawisz poprawnie LPG co moze spowodowac uszkodzenie slinika co moze byc kosztowne .
edekxp Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Ok zrobię logi na PB z N75 i bez, tak z ciekawości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się