german81 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 jak bedziesz robił logi po wyłacz logowanie chile po zdieciu nogi z gazu
edekxp Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 jak bedziesz robił logi po wyłacz logowanie chile po zdieciu nogi z gazu Nie jest to łatwe jadąc 140km/h i klikając prawą reką na klawiaturze laptopa. Dziś zamontowałem zawór N75 który już drugi raz rozbierany wyczyszczony i zmieniłem sprężynkę na słabszą, aby zawór przy niższym napięciu zadziałał - pomogło Najpierw zrobiłem log bez zaworu - przewód od turbiny do N75 - wolny wylot ciśnienie otrzymane wyższe niż zadane, czyli ten przewód nie pomniejsza ciśnienia 31,02,115 Założony zawór N75 115,02,118 31,06,115 20,115,118 Trochę przeładowuje przy 3500obr/min, na pewno to wina N75, podłaczając ciśnienie 1bar (sprężarka) do wejscia N75 trochę przepuszcza przy zamkniętym Przejechałem 150km i auto lepiej przyśpiesza i brak błedu 16683 Zapłony trochę cofa (świece nowe) ale logi robione na PB, na LPG jest lepiej, może pompa paliwa lub wtryski, ale ja jeżdżę na gazie Powyżej 5000obr/min turbina już nie daje rady napompować tyle ile zadane, pewnie wina programu Damian oceń logi Może turbina szybciej by wstawała jakby wyciąć katalizator, ale na razie z tym poczekam Auto trzeba by sprawdzić na hamowni
german81 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 zapłony cofa mocno . program jest za ostry i turbo nie jest wstanie napompowac wartosci zadanej .nalepiej i najtaniej bedzie jak wgrasz seryjny wsad i doprowadzisz auto do seri bo z tym raczej nie dojdzesz do ładu .
edekxp Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 na gazie jest lepiej chodzi o zapłony log wczesniejszy 32,118,20 Nie jeżdżę powyżej 5000 obr Myślę że tak zostawiając nic się nie stanie, ten samochód juz nie nowy a kilka koni wiecej sie przyda
Artur82 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 a co powiuecie o tych logach po programie: Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzes1150 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 a co powiuecie o tych logach po programie:Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Cofanie zapłonów od samego dołu ... coś jest nie tak.
Artur82 Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 a co powiuecie o tych logach po programie:Grupy: 118,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,031,002,031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118,120,118,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,020,115,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Cofanie zapłonów od samego dołu ... coś jest nie tak. a co można przypuszczać...bo jesli bez progrmu było ok albo tylko lekkie cofanie...to co program do bani?? bo wrazenie jest jakby ciągnął lepiej
grzes1150 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 słąba jakość paliwa albo logi robione na lpg:whistling: albo wystrojone na Cewki i świece nowe??? świece NGK PFR6Q?... czy jakiś szit pod lpg???
german81 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 masz problem z paliwem za długie czasy wtrysków i dlatego cofa zapłony .sa 2 mozliwosci albo pompa paliwa nie daje rady i nie trzyma cisnnienia albo program kaszana . najlepiej jak bys zmierzył cisnienie paliwa pod obciarzeniem . a i jak na takie wartosci doładowanie przepływka mierzy za mało .
grzes1150 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 masz problem z paliwem za długie czasy wtrysków i dlatego cofa zapłony .sa 2 mozliwosci albo pompa paliwa nie daje rady i nie trzyma cisnnienia albo program kaszana . najlepiej jak bys zmierzył cisnienie paliwa pod obciarzeniem . a i jak na takie wartosci doładowanie przepływka mierzy za mało . Takie czasy na seryjnych wtryskach po wirusie to norma Mi kiedyś pisałeś to samo i po sprawdzeniu ciśnienia na postoju jak i przy bucie w podłodze na 4 biegu okazało się że pompa trzyma jak nowa
german81 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 to znaczy ile ci trzymała cisnienia ta pompa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się