Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

jak się przypnie rejestracje na przodzie to popsuje cały wygląd . trzeba jezdzic bez :naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No o niej pisałem kilka postów wcześniej oferowali ją każdemu bo klient zamówił wziął co sie tylko dało na pokład i wycofał się. Spoko jak zarejestruja to będzie poniżej 6 stow takze tego Pany rozbijac skarbonki i brać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się przypnie rejestracje na przodzie to popsuje cały wygląd . trzeba jezdzic bez :naughty::naughty:

Lepiej jeździć z tablicą - przyda się do zasłonięcia napisu quattro :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wycofaniu się ile musiał zabulić? :decayed: Nie wiem czemu ale coś mnie razi w zderzaku tył tego RSa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wycofaniu się ile musiał zabulić? :decayed: Nie wiem czemu ale coś mnie razi w zderzaku tył tego RSa :decayed:

10%

Dlatego na starcie taka cena 72 koła już mają dodaj 655 i wszystko. Także tak jak mówiłem jak ich przypili to pójdzie bliżej 5 z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu audi poszlo w kierunku chinczykow z tymi nowymi felgami (z zewnatrz polerka, w srodku czarne) - zalatuje to "felgami z allegro". Ja bym zostal przy rotorach, ew. 1 cal wyzej.

też tak uważam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wycofaniu się ile musiał zabulić? :decayed: Nie wiem czemu ale coś mnie razi w zderzaku tył tego RSa :decayed:

10%

Dlatego na starcie taka cena 72 koła już mają dodaj 655 i wszystko. Także tak jak mówiłem jak ich przypili to pójdzie bliżej 5 z przodu

czyli chcą zarobić na niej maxa - bo jak już 10% mają i daliby rabat od całości 20% to i tak im wyjdzie 90% ceny i wtedy by się kupiec szybko znalazł bo i oferta by nieźle wyglądała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Katowicach prawie rok stało M5 F10, twardo krzyczeli 586k, ani grosza mniej, potem zmienił sie rok (auto z 2012), dalej 586k, i jakos w lipcu jak sie pojawily zdjecia wersji FL nagle WIELKA PROMOCJA TYLKO DO KONCA LIPCA 499K - myśle, ta, do końca lipca 499 a potem znow 586? za tydzień było już 469k i poszła :decayed: mają te swoje manewry, mają. Nie mam takich pieniedzy,ale faktycznie jak ktos jest zainteresowany, i miałby zamiast 730k za taki VOLL zapłacić np 500 z hakiem to i tak niezły dil. Tylko żeby jej nie katowali na testówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś przeszedł i powiedział że daje 550 i wyjeżdża to też oddadzą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś przeszedł i powiedział że daje 550 i wyjeżdża to też oddadzą....

Zgadza się bo dadzą bez łaski 16% rabatu od tych 655. Problem leży troszkę gdzie indziej, ktoś kto ma taki hajs chciałby mieć auto skonfiguorwane po swojemu mając pewne wizje kolorów zestawień itp. wiadomo okazja jest ale ciężko będzie się jej pozbyć coś mi się wydaję. Dlatego tak mnie cisnęli i jeszcze kilku gości którzy byli nastawieni na RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cena zmienia się z 728 na 550 to chyba można zaakceptować te kolory :decayed:

Za 178 które zostają w kieszeniu można kilka razy zmieniać kolor lakieru i tapicerki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli cena zmienia się z 728 na 550 to chyba można zaakceptować te kolory :decayed:

Za 178 które zostają w kieszeniu można kilka razy zmieniać kolor lakieru i tapicerki :wink:

Mnie tego nie trzeba tłumaczyć, ale są różni klienci. Skoro trafiła na otomoto to nikt się nie zdecydował, a od stycznia zmieniają się warunki amortyzacji auta w firmie i to działa na niekorzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się,ale z drugiej strony.. tu jest Polska. czarny pójdzie zawsze. Ale jak sobie wyobraże ile jest możliwosci dla takeigo RSa... Nardo Grau, Daytona Grau mat, biały mat, biała perła.. to aż głupio brać czarnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że właśnie czarny jest najlepszym kolorem do oklejenia: na zewnątrz wybierasz sobie kolor, a w środku - tam gdzie folii już nie ma, albo nie musisz oklejać masz czarny lakier który pasuje do wszystkiego.

Ale to nie moje zmartwienie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi sie wydaje :grin: Ze Jak ktoś wydaje na auto ponad 600tys to ma w doopie te 10czy15% i robi auto pod siebie takie jak mu sie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurva mać - auto kot, ale jak można było tak sp***dolić: tył :kwasny: i ten napis quattro na froncie, to istny policzek i powód do darcia łacha dla wszystkich użytkowników przede wszystkim M5 :facepalm::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...